MuscleMeat

Gesloten Mike's Log, between a rock and a hard place

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kloontje

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
3 jun 2020
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Ik zal straks is kijken of dat iets is voor mij, mocht dat wat zijn voor mij dan ga ik je zeker een PM sturen, thanks voor het aanbod. Het moet vooral makkelijk te gebruiken zijn(echte digibeet) is dat een beetje gebruiksvriendelijk?
Haha ik vind het heel gebruiksvriendelijk... maar ik ben wel een beetje een excel-nerd, dus ik weet het niet...
Belangrijkste is dat je helder hebt welke data je wilt invoeren en aflezen... rubbish in is rubbish out... als je helder hebt wat je wilt dan kan je meteen formules toevoegen...

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Haha ik vind het heel gebruiksvriendelijk... maar ik ben wel een beetje een excel-nerd, dus ik weet het niet...
Belangrijkste is dat je helder hebt welke data je wilt invoeren en aflezen... rubbish in is rubbish out... als je helder hebt wat je wilt dan kan je meteen formules toevoegen...
Excel is even lastig, maar als je even doorzet valt het mee. Dat hangt samen met het gebruik van formules.

Sjimpiej1986

-
Elite Member
Lid geworden
9 nov 2021
Lengte
1m86
Massa
79kg
Gebruikte altijd excel. Nu sinds de coaching repcount en ben er zeer tevreden over.

Alleen bij pull schema lijkt de eerste trainjng veel op de tweede qua oefeningen. Handig dus om bijvoorbeeld de oefeningen een 1 en 2 te geven. Hij onthoudt namelijk welke reps en gewicht je bij welke oefeningen hebt gepakt en je opmerkingen daarbij.
Pak je in training 1: 3 setjes bent over row RPE 9, 10-12 reps en in training 2: 1 setje bent over row RPE 9 en daarna 2 backoff setjes, dan onthoudt hij de reps en gewicht van training 1, terwijl je wilt dat hij ze uiteraard van 1 en 2 onthoudt. Vandaar dus oefening bent over row 1 en bent over row 2 maken.
Klinkt misschien beetje onduidelijk maar als je vragen hebt, laat maar weten.

Heb zelf van dit schema PPLPPL 6 routines aangemaakt. Dat is eigenlijk je schema in de basis.

In de notities alles uitgeschreven zoals de coach het vermeld en eventuele terugkerende aandachtspunten die mezelf opvallen en dan in de opmerkingen van de oefeningen zelf wat ik er die training van gebakken heb of welke opmerkingen ik voor de volgende keer heb.

Voorbeeldje Pull2:
Screenshot_20220726-145519_RepCount.jpg

Screenshot_20220726-145532_RepCount.jpg

Onthoudt alle trainjngen in je Log, is makkelijk te kopieren in bijv dit forum. Vind het helemaal prima eigenlijk

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Zelf onthoud ik alle sets van mijn training, ook toen ik er nog 30 deed. Thuis meteen opschrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar boven