XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Groot verschil man, en dat in 10 mnd. Ook mooi dat je je er goed bij blijft voelen :thumb: Leuk om te volgen dat dit kan, dit lukt echt niet iedereen. Heeft prima uitgepakt dat plan.
 
Groot verschil man, en dat in 10 mnd. Ook mooi dat je je er goed bij blijft voelen :thumb: Leuk om te volgen dat dit kan, dit lukt echt niet iedereen. Heeft prima uitgepakt dat plan.
Zeker weten!
Ik maak echt nog wel fouten maar ben nu wel zover dat ik ze herken en erken en er dan aan werk om het wel goed te krijgen.

En ik had zeker ook eerst natty kunnen trainen en alles pico bello in orde krijgen!

Maar ik spring graag in het diepe voordat ik kan zwemmen , voor mij het uitdagendste.

Sinds ik mn ego heb geparkeerd maak ik de grootste stappen en dat betaald zich uit.
Maar heb vrijwel alles nu top onder controle. Vind het een heel leuk traject! Tis wel een soort verslaving geworden laatste jaar🤣
 
Natty en knetter droog stond je ook al goed :thumb:
 
Hoeveel kom je per maand aan?
 
Dacht 86,5 kg einde cut en nu rond de 99 kg
 
Als iemand op of aanmerkingen heeft dan hoor ik het graag + tips.

Ben al mn oefeningen aan het optimaliseren waar nodig en kan
 
Als iemand op of aanmerkingen heeft dan hoor ik het graag + tips.

Ben al mn oefeningen aan het optimaliseren waar nodig en kan
Bovenin niet helemaal overstrekken. Dat vinden de knieen niet leuk op den duur.
 
Ik squat dan wel niet maar half pasje is beter dan eerst 300meter achteruit lopen 😌
Ja man heb je gelijk in. Heb graag wat ruimte voor me maar dit is wel teveel van het goede👌

Bovenin niet helemaal overstrekken. Dat vinden de knieen niet leuk op den duur.
Das een goede. Wil mn knieën wel ontzien aangezien beide benen pennen en schroeven hebben en ik niet op mn 40e nieuwe knieën wil. Ga wat langzamer de lockout in voortaan👍
 
Yo man, ik zou inderdaad ook maar maximaal 3 stappen zetten en dan zorgen dat je goed staat. Heeft dat rack safeties? Als dat zo is zou ik ook gewoon in het rack squatten met de safeties op de juiste hoogte
 
Yo man, ik zou inderdaad ook maar maximaal 3 stappen zetten en dan zorgen dat je goed staat. Heeft dat rack safeties? Als dat zo is zou ik ook gewoon in het rack squatten met de safeties op de juiste hoogte
Nee man geen safetys, beetje een standaard fitness school. Eind volgende maand zit ik in mn nieuwe ( hardcore) gym👍
Anders had ik zeker in het rek gesquat!
 
Bovenin niet helemaal overstrekken. Dat vinden de knieen niet leuk op den duur.
Ik zie iemand. die rechtop begint en in dezelfde positie eindigt. Waar vindt deze overstrekking dan plaats?

TS: eindelijk iemand, die boven de 120kg squat en dat zonder riem, kniewraps, wristwraps, hoofdwraps, speciale powerlift schoenen, magnesium etc. Ik erger mij steeds meer aan iedereen die 80 kg squat en denken dat ze elk moment doormidden kunnen breken. Ik vind wel dat je eerder moet beginnen met uitademen.
 
Ik zie iemand. die rechtop begint en in dezelfde positie eindigt. Waar vindt deze overstrekking dan plaats?

TS: eindelijk iemand, die boven de 120kg squat en dat zonder riem, kniewraps, wristwraps, hoofdwraps, speciale powerlift schoenen, magnesium etc. Ik erger mij steeds meer aan iedereen die 80 kg squat en denken dat ze elk moment doormidden kunnen breken. Ik vind wel dat je eerder moet beginnen met uitademen.
Ik denk dat ie dat knikje op het einde bedoeld?

En Thanks man. Goed te horen.👍
 
Ik zie iemand. die rechtop begint en in dezelfde positie eindigt. Waar vindt deze overstrekking dan plaats?

TS: eindelijk iemand, die boven de 120kg squat en dat zonder riem, kniewraps, wristwraps, hoofdwraps, speciale powerlift schoenen, magnesium etc. Ik erger mij steeds meer aan iedereen die 80 kg squat en denken dat ze elk moment doormidden kunnen breken. Ik vind wel dat je eerder moet beginnen met uitademen.
Overstrekking is boven aan als je al het gewicht van je quads/hams op je knieen gooit, soort van “locken”. Zelfde concept als een leg press dat je de benen licht gebogen houden is raadzaam, niet verplicht zelf weten.

Tevens is gewicht van een oefening ook relatief toz van iemands bw, dus om standaard te roepen dat 80kg moeite niet waard is voor een belt is erg simpel gedacht.

Om het helemaal af te maken al die attributen bovenstaand werken preventief, net zoals een condoom ervoor zorgt dat je een scharrel “hoogstwaarschijnlijk” niet zwanger maakt, zorgt een belt en knee wraps preventief ervoor dat de kans op blessures/pijntjes minder is wederom nogmaals niet 100% uitgesloten.

Voorkomen is beter dan genezen en aangezien een blessure op topgewicht werksets snel kunnen komen zou ik persoonlijk alles op alles zetten om de kans hierin te minimaliseren.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven