• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Mike's Log. Rise from the trenches

Bezoekers in dit topic

Mindcontrol

Ripped Bodybuilder
Waardering
6.504
Lengte
1m56
Massa
54kg
Vetpercentage
20%
Mogguh.

Hierbij een nieuwe log.
Daar ik een nieuw hoofdstuk insla met "Bodybuilding" verdient dat ook een nieuwe log.

Nu op plan van coach 4 weken verder cutten (tidy up fase) om daarna te gaan pushen voor 20 weken.

Ik ga 5 dagen per week trainen.
Push/Pull/Legs/upper/legs

Voeding:
2870 kcals op TD
2600 kcals op rustdagen

125mg test e per week momenteel.

Rest volgt vanzelf per update.

Startshape.
20241003_171933.jpg
20241003_171756.jpg

Doelen voor nu. Weer in goed ritme komen en consistentie opbouwen na afgelopen jaar en uiteindelijk beste shape ever wegzetten.

Vragen staat vrij,opmerkingen ook uiteraard.

Bijlagen

• 20241003_172004.jpg
    20241003_172004.jpg
    176,2 KB · Weergaven: 66
  • 20241003_171725.jpg
    20241003_171725.jpg
    135,4 KB · Weergaven: 65
Succes man!

Zet hem op 👏💪

Dank jullie.

De tijd van half/half,losse eindjes, kutsmoesjes en all you can eat bulk en vasten tot 1200 uur maar wel savonds koekjes kanen is voorbij. Wil nu echt mijn beste ik ooit wegzetten. Geen wedstrijd, fotoshoot oid als einddoel.
Enigste die ik wat wil bewijzen is tegenover de man in de spiegel.

Succes man! De discipline en het doorzettingsvermogen komt wel goed denk ik 👌🏻

Succes en koekjes zijn ook lekker 🤤

Succes man! De discipline en het doorzettingsvermogen komt wel goed denk ik 👌🏻

Het was genoeg op orde om een redelijk vet% te behouden maar meer ook niet. Dat schijnt op zich al een prestatie te zijn in deze maatschappij maar ik persoonlijk neem er geen genoegen meer mee.

Succes en koekjes zijn ook lekker 🤤
Homemade proteine-oat-cookies, met cacaopoeder en kaneel.

Zeer zeker lekker....
Het was een de afgelopen tijd circeltje van overdag mezelf zowat uithongeren om dan savonds vaak in de binge modus te gaan. Nu kom ik gelukkig met heel erg veel weg wat voeding betreft en dat was mn enigste redding om niet door de mand te vallen hier en elders. Ik weet precies hoe het moet hoor maar heb gewoon de kantjes eraf gelopen de afgelopen tijd. Soms ook weken op 1500 kcals per dag en niet gebinged om dan sweekend er 8000kcals per dag tegenaan te vreten🫠. Was ook niet altijd zo, met periodes

Maar dat punt ben ik weer voorbij mentaal en met de hulp die ik nu heb gaat het zeker goedkomen. Ik ben er mentaal iig helemaal klaar voor en klaar met mijzelf zoals ik de afgelopen periode was. Leek een beetje op een niet gezonde relatie met eten uit te draaien.

Laatst bewerkt:
Suc6. Maar ik zie geen kuur. Of zie ik wat over het hoofd?

Succes!! Zo te lezen een coach gevonden 💪

Leek een beetje op een niet gezonde relatie met eten uit te draaien.
Soms ook weken op 1500 kcals per dag en niet gebinged om dan sweekend er 8000kcals per dag tegenaan te vreten🫠. Was ook niet altijd zo, met periodes
Uit wat jij postte in het post je maaltijden topic maakte ik juist op dat je je maaltijden echt op orde had en consistent elke dag hetzelfde at. 'Grappig' dat ik dat helemaal verkeer had gezien.

Nogmaals veel succes en ik volg je log!

Succes!! Zo te lezen een coach gevonden 💪

Uit wat jij postte in het post je maaltijden topic maakte ik juist op dat je je maaltijden echt op orde had en consistent elke dag hetzelfde at. 'Grappig' dat ik dat helemaal verkeer had gezien.

Nogmaals veel succes en ik volg je log!

Er zijn hele lange periodes geweest waarin dat ook echt zo was. Anders blijf je niet zo lean🙂Maar het laatste half jaar was sowieso echt een slordig rommeltje waarin ik ook echt wel consistent BB maaltijden at maar ook CONSISTENT troep savonds of later in de week en alles verneukte.
Dus kort gezegd heb ik gewoon 6 maanden stilgestaan met alles, niet aangekomen maar ook niet afgevallen.
Dus kort gezegd heb ik gewoon 6 maanden stilgestaan met alles. Ik durf gewoon te zeggen dat ik een slappe dwaas ben geweest en draai er verder niet omheen om het mooier te laten lijken dan dat het is.

Laatst bewerkt:
Waarom zon lage dosering Test-e? (Ik heb niet veel verstand van AAS)

Dus kort gezegd heb ik gewoon 6 maanden stilgestaan met alles. Ik durf gewoon te zeggen dat ik een slappe dwaas ben geweest en draai er verder niet omheen om het mooier te laten lijken dan dat het is.
Iedereen maakt 'fouten' toch. Je had misschien verder kunnen zijn, maar het is nog niet voorbij toch. Nu lekker weer gas op die lollie!

Hoe was het afgelopen weekend eigenlijk bij die beiaardier?

Back
Naar boven