Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
5.167
Waardering
9.763
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Luitjes,

Ga ook maar een log starten .

Ben nu bezig met een cut, begon op 105kg en zit nu op 95kg. Eerste jaar veel op kracht getraind, 2e jaar niet zo strak door geboorte zoon, corona en aanverwante gevolgen daarvan.maar nu weer zeer gedreven en gemotiveerd en dedicated, en laat dat ook niet meer los.


Draai nu een 5x5 schema met 2 assistance oefeningen op 3x10/12

Verder doe ik wat bodyweight oefeningen erbij.
Doel is om op 12/13% te komen in het voorjaar
Doel is nu dus krachtbehoud.

Afgelopen woensdag,

Eerst 45 pushups en 45 dips in sets van 15( en supersets)

Daarna:

Squat: 5x5 125kg en 60x 60kg
DL : 5x5 140kg en 3x 170kg
OHP : 5x5 50kg
Bicep curls EZ bar 35kg 3x12
Upright row 30kg 3x12

Gewicht 95.0

Vanavond weer naar de gym...
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond:


Dumbell press incline 4x8 32,5 kg
Barbell row 5x5 100kg
Tricep cable pushdown 35kg 3x10
Dumbell flyes 3x12 20kg

Heb niet gesquat, dit doe ik 2x per week op maandag en vrijdag, maar ik had woensdag al een leuke sessie gehad omdat ik maandag niet kon trainen, dus deze week maar 1x.

Komende maandag staan we er weer dan ga ik:

Squat
Ohp
Deadlift (ga dan voor heavy singles, vind ik leuk af en toe)

Assistance:
Hamstring curls
leg extension
 
Squat, 5x5 125kg ( laatste set 8 reps)

Deadlift 5x160kg 3x180kg 1x 190kg 1x190kg 1x200 net niet gelukt gvd.

Ohp 5x5 paused en langzaam uitgevoerd 45kg

Hamstring curls 65kg 12/15/15 ( ging erg lekker)

Leg extension 75kg 12/12/14( ging lekker)

3x3 bench press 90kg.

merk wat krachtverlies op in bench en ik moet echt wat aan het carpaal tunnelsyndroom aan beiden handen laten doen.
Kan smorgens de eerste 5 min niks met mn handen, snachts weleens wakker ervan, trekkend gevoel in mn duimen en tintelingen in mn vingers en heb het gevoel dat mn bench daarom wat achterloopt.
Met losse dumbells voelt veel beter

Woensdag weer knallen.
 
Squat, 5x5 125kg ( laatste set 8 reps)

Deadlift 5x160kg 3x180kg 1x 190kg 1x190kg 1x200 net niet gelukt gvd.

Ohp 5x5 paused en langzaam uitgevoerd 45kg

Hamstring curls 65kg 12/15/15 ( ging erg lekker)

Leg extension 75kg 12/12/14( ging lekker)

3x3 bench press 90kg.

merk wat krachtverlies op in bench en ik moet echt wat aan het carpaal tunnelsyndroom aan beiden handen laten doen.
Kan smorgens de eerste 5 min niks met mn handen, snachts weleens wakker ervan, trekkend gevoel in mn duimen en tintelingen in mn vingers en heb het gevoel dat mn bench daarom wat achterloopt.
Met losse dumbells voelt veel beter

Woensdag weer knallen.
Komt dat probleem met je handen misschien door je werk als chauffeur?

Als je daardoor en door het cutten moeite hebt met bankdrukken met zware gewichten, zou je kunnen overwegen setjes met minder gewicht en meer reps te doen, bv. 4x10x70kg. Zelfs als je makkelijk de eerste set met 70kg (ik noem zo maar een gewicht) veel meer dan 10 reps kan doen, kan je zo wel je spieren verder opbouwen. (Dit is een tip van Kameel/Camelus die bij mij goed werkte om mijn pecs te verbeteren.)
 
Denk het wel.
Heb jarenlang op een zeecontainer terminal gewerkt en dag in dag uit die vastzittende deuren dichtrammen met handen/ijzeren pijpen.
Sinds die periode is het gekomen.

Operatie is 2 weken niks doen per hand, ze doen namelijk maar 1 hand per keer.
Dat is het enige waarom ik er nog geen werk van heb gemaakt, zijn periodes dat ik minder last heb maar ook dat het wat meer lastig is.

Goede tip, ga ik vanavond gelijk proberen.
Maar met losse dumbells merk ik geen krachtverlies en zelfs progressie, dus het kan ook aan mn linkerschouder liggen die ook aan gruzelementen heeft gelegen, tijdens bench voel ik namelijk weleens een pijntje en met losse dumbells totaal niet, dus het zou aan mn schouder icm met barbell kunnen liggen.
Heb al verschillende grips / gripbreedtes geprobeerd maar helpt niet veel.
Daarom dat ik de laatste tijd wat minder BP doe en wat meer focus op losse dumbells.
 
Dit vind ik ook welleens leuk om te doen.

Soort Aanhanger pull, sleepband om mn torso en stuk bij ons over het terrein heen en weer trekken.
Dag erna rete spierpijn🤪
Ding weegt 4500kg denk ik?
20211110_131315.jpg
 
Je had een heftig motorongeluk? Wat was er gebeurd?
 
Auto op 80 weg slaat vlak voor mn neus af, been tussen auto en motor gemangeld, 35 meter weggevlogen.
Dubbele etage gecompliceerde breuk, vlak onder de knie volledig doormidden en boven de enkel volledig doormidden, enkel ook.
Hing nog aan huid en pezen en paar spieren aan elkaar

Scheenbeen stak 5/7 cm uit mn been met veel bloedverlies,

Duim stond op mn pols.

Dat waren de 2 grootste verwondigen, tal van kleine en middelmatige verwondingen

Totaal 14 uur operatie (been)om het gemaakt te krijgen en daarna weken in spanning ivm infecties van de grote uitwendige botbreuken, het was er letterlijk erop of eraf.

Heel veel maandjes totaal niet kunnen lopen, en minimaal jaar met krukken .
Veel in het ziekenhuis gezeten.
Jarenlang gezeik, kan nog niet kruipen, rare bukhoudingen, lang rennen etc etc.
Nu nog grote littetekens en die voel ik altijd als ik bijv een lange broek aan heb, en als ik hem stoot zoals laatst tegen de legpress machine ga ik gewoon kapot.


Gelukkig zeer netjes en ruimhartige letselschadezaak afgerond dus dat is een kleine pleister op de wonde.

Dit was het in een notendop, alle bijkomende zaken zoals werk/ huishouden kind enzo nog nieteens over gesproken.
 
Dus al wat ik bereikt heb is op karakter, als ik naar mn lichaam had geluisterd had ik dit nooit bereikt..
Hoevaak ik wel niet heb moeten janken van de pijn om opnieuw te leren lopen, savonds oefenen, trap op, trap af, tranen in je ogen.
En maar doorgaan , tegen adviezen en raad in , zover dat toen ik zonder krukken ging lopen, zover ging dat ik ze sweekends niet meer kon missen.
En dat maakt dat ik nu altijd bijzonder gedreven ben om mezelf te maximaliseren👍
 
Heftig.....! Wel stoer dat je nu weer op de motor zit...geen angst tijdens rijden?

Merkte na een auto ongeluk dat ik schrok wanneer een auto voor mij hard op de rem ging, ik was namelijk achter op een auto gereden.
 
Gast 171664 heeft me na 1 jaar ( kon net zonder krukken overeind staan en stapjes zetten) op de motor getild die ik nog had staan en heb het welgeteld tot de eerste rotonde gered en terug, motor staand tegen de muur stil laten vallen.
Ben er nog afgekomen maar daarna een week niet kunnen lopen🤪superdom en onverstandig maar zo koppig ben ik nu eenmaal



Ja klopt, eerste paar x heel schrikachtig op autos uit zijstraten, al had ik voorrang, een x zo geschrokken dat ik bijna onderuit ging.
Toen weer ff pas op de plaats en rustig opgebouwd.
Zoiezo doe ik geen roekeloze acties kwa inhalen,wheelies etc maar toch stukje scherper geworden.maar ik ken verder geen angst, nooit gehad ook

Maar we schrapen alweer een jaar of 3 trots met de knietjes over de afslagen met dank aan Schwarzeneggertje .

Met die oranje motor op de foto ben ik vlak voor het ongeluk nog op workshop geweest bij hem
 
Dit vind ik ook welleens leuk om te doen.

Soort Aanhanger pull, sleepband om mn torso en stuk bij ons over het terrein heen en weer trekken.
Dag erna rete spierpijn🤪
Ding weegt 4500kg denk ik?Bekijk bijlage 540809
Strongman is ook leuk, wel erg blessuregevoelig. Op youtube volg ik met name Martins Licis, die is eindelijk weer in vorm (blessurevrij).
 
Heftig.....! Wel stoer dat je nu weer op de motor zit...geen angst tijdens rijden?

Merkte na een auto ongeluk dat ik schrok wanneer een auto voor mij hard op de rem ging, ik was namelijk achter op een auto gereden.
Mike is een gast zonder angst. Als je mij met een Spartaan vergelijkt (weinig angst), is hij een Indiaan.
 
Probeer het tegenwoordig welleens met een 20m3 container erop( 2700kg erbij).zomaar stukje over terrein
 
Gast 171664 heeft me na 1 jaar ( kon net zonder krukken overeind staan en stapjes zetten) op de motor getild die ik nog had staan en heb het welgeteld tot de eerste rotonde gered en terug, motor staand tegen de muur stil laten vallen.
Ben er nog afgekomen maar daarna een week niet kunnen lopen🤪superdom en onverstandig maar zo koppig ben ik nu eenmaal



Ja klopt, eerste paar x heel schrikachtig op autos uit zijstraten, al had ik voorrang, een x zo geschrokken dat ik bijna onderuit ging.
Toen weer ff pas op de plaats en rustig opgebouwd.
Zoiezo doe ik geen roekeloze acties kwa inhalen,wheelies etc maar toch stukje scherper geworden.maar ik ken verder geen angst, nooit gehad ook

Maar we schrapen alweer een jaar of 3 trots met de knietjes over de afslagen met dank aan Schwarzeneggertje .

Met die oranje motor op de foto ben ik vlak voor het ongeluk nog op workshop geweest bij hem
Was volgens mij NA het ongeluk, met een mooie rooie. Die workshop kwam er in de praktijk op neer dat jij al harder reed dan ik en alleen je knie nog niet aan de grond kreeg.
 
Oja dat klopt dat was met die rode VTR!

We hadden het er toen over om af te spreken en toen gebeurde dat!
Was op motorforum toen💪🤙
Was mooi dagje, binnekort maar weer eens doen als het weer mooier weer is💪
 
De moderator van het motor-forum Mean Blue Man, nota bene op een politiemotor, heeft laatst ook maar net een ongeluk overleefd. Het was in België op de tv. Hij krijgt nu ook weer praatjes.
 
Oja dat klopt dat was met die rode VTR!

We hadden het er toen over om af te spreken en toen gebeurde dat!
Was op motorforum toen💪🤙
Was mooi dagje, binnekort maar weer eens doen als het weer mooier weer is💪
Zeker!
 
De moderator van het motor-forum Mean Blue Man, nota bene op een politiemotor, heeft laatst ook maar net een ongeluk overleefd. Het was in België op de tv. Hij krijgt nu ook weer praatjes.

Ja klopt was een agent ja, en een redelijke moraalridder zo ver ik me kan heugen.
Maar toch, wens je niemand toe!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven