XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Koud stoppen = zowiezo falen bij mij, ga het per week afbouwen.
Wanneer je denkt hier tegenaan te gaan lopen. Dan moet je eens kijken naar Champix.
 
Wanneer je denkt hier tegenaan te gaan lopen. Dan moet je eens kijken naar Champix.
Met champix ben ik ook enkele jaren geleden gestopt. Toen hier in BE nog grotendeels terugbetaald en het werkte op een speciale manier perfect.
Ergere nachtmerries dan met tren tho, spul doet echt iets met de slaap.
 
Wanneer je denkt hier tegenaan te gaan lopen. Dan moet je eens kijken naar Champix.

Ga ik meteen naar kijken.

Wel redelijk hardcore middeltje als ik de eerste berichten op google lees?
Ben wel wat gewend dus deze ga ik even goed onderzoeken. Thanks voor het aandragen ben ik heel blij mee. Nicotinestickers werken niet echt bij mij. Als ik hulp nodig heb zal het wel hardcore moeten zijn.
 
Wanneer je denkt hier tegenaan te gaan lopen. Dan moet je eens kijken naar Champix.
Dat ligt hier al een paar jaar in de kast, te wachten of ik ooit eens zou stoppen.
 
Ga ik meteen naar kijken.

Wel redelijk hardcore middeltje als ik de eerste berichten op google lees?
Ben wel wat gewend dus deze ga ik even goed onderzoeken. Thanks voor het aandragen ben ik heel blij mee. Nicotinestickers werken niet echt bij mij. Als ik hulp nodig heb zal het wel hardcore moeten zijn.
Ik heb nergens last van gehad. Aardig wat jaren flink gerookt. Was er klaar mee en ik hoorde uit mijn omgeving goede berichten.

Middel twee weken genomen en toen eigenlijk de sigaretten in de prullenbak gegooid. Smaakte niet meer en ik werd er misselijk van. Daarna geen moment moeite mee gehad en ook nooit meer gedaan.

Het wordt voor het grootste gedeelte vergoed en het heeft mij uiteindelijk 50 euro gekost. Als roker weet je dat, dat niks is als je kijkt naar je maandbedrag wat je uitgeeft aan sigaretten. Nu 10 maanden verder en nog steeds gestopt zonder terugval of iets.
 
Klinkt top. Misschien maar gelijk proberen ipv 346x falen vantevoren🤣
 
Ach ik kom nog net uit het tijdperk dat ik opgroeide in een blauwe walm in huis, waar ze met 12en zaten te stomen op mn verjaardag.
De tijd waarop de asbak nog op mn moeders nachtkastje stond , terwijl ik aangekleed werd door de kraamvrouw( heb er nog fotos van🤣) en opa en oma met een cabbalero zonder filter mij aan het bewonderen waren.
Ik draaide op mn 10e al shaggies voor mn pa als ik meereed op de vrachtwagen . Ouwe tijden🤣
 
Ach ik kom nog net uit het tijdperk dat ik opgroeide in een blauwe walm in huis, waar ze met 12en zaten te stomen op mn verjaardag.
De tijd waarop de asbak nog op mn moeders nachtkastje stond , terwijl ik aangekleed werd door de kraamvrouw( heb er nog fotos van🤣) en opa en oma met een cabbalero zonder filter mij aan het bewonderen waren.
Ik draaide op mn 10e al shaggies voor mn pa als ik meereed op de vrachtwagen . Ouwe tijden🤣
Mijn vader rookte ook als een schoorsteen, en mijn eerste vrouw ook al. Heb nooit zelf gerookt op een incidentele Havanna sigaar na, maar wel COPD...
 
Ja meeroken is net zo slecht. En in jou tijd was er al helemaal geen besef van.
 
Ach ik kom nog net uit het tijdperk dat ik opgroeide in een blauwe walm in huis, waar ze met 12en zaten te stomen op mn verjaardag.
De tijd waarop de asbak nog op mn moeders nachtkastje stond , terwijl ik aangekleed werd door de kraamvrouw( heb er nog fotos van🤣) en opa en oma met een cabbalero zonder filter mij aan het bewonderen waren.
Ik draaide op mn 10e al shaggies voor mn pa als ik meereed op de vrachtwagen . Ouwe tijden🤣
Hier nog een...
Op verjaardagen als kind sigaretjes draaien voor alle ooms en tantes en opa en oma. Die werden in glazen op tafel gezet...
Heb wat feestjes op mijn kamer gezeten :o
 
Off grid super gains aan het maken whattup?
 
Hoe gaat het met je hond? Enigszins wat resultaat van die capsules?
 
Niet meer loggen dan?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven