AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks!
Blijf toch wel loggen bij nader inzien.
Was de afgelopen weken niet echt lekker in mn vel.
Wel gewoon getraind en goed aan mn voeding gehouden , ik merk dat dat wel een goede structuur houvast is als ik me niet goed voel.
 
je bent wel gegroeid, je past niet meer op mn scherm :o
Ode aan de zoomfunctie haha.

Nee gaat goed, ik merk elke week weer nieuwe dingen op wat onder dat vet vandaan komt.
Ik weet dat ik nu geen massamonster ben maar vind mn progressie wel heel erg goed met cutten.
Massa word voor gezorgd komend voorjaar👍
 
Ode aan de zoomfunctie haha.

Nee gaat goed, ik merk elke week weer nieuwe dingen op wat onder dat vet vandaan komt.
Ik weet dat ik nu geen massamonster ben maar vind mn progressie wel heel erg goed met cutten.
Massa word voor gezorgd komend voorjaar👍
leaner oogt ook groter :p
 
Afgelopen woensdag was weer eerste keer gym dus even wennen aan alles.

Squat: 10x70 warm up
5x3 120kg squat

Stiff legged deadlift: 3x8 x 80kg

Deadlift: 5x3 150kg

Overhead press: 4x8 x 45kg, even niet gedaan ivm lockdown dus laag starten

Supersets, meteen overspringen naar ander apparaat, hamstringcurl( 70kg en leg extensions 80kg,3x12 voor beide oefeningen.

3x5 pull ups

Vandaag ub.

Sidenote: krachtverlies op BP/ DL, schat 10kg op mn 1RM sinds start cut en icm lockdown en beperkte middelen thuis.
bouwen we straks gewoon weer rustig op na de cut. Verder alles nog redelijk intact kwa kracht dus tevreden.
 
Phoo lekker traininkje.
Niet hele hoge intenstiteit maar lekker doorgegaan, mooi tempo. Begin weer in het gym ritme te komen.

Dumbell bench press.
4x10 x 30kg

Smal grip op latpulldown en naar de onderbuik trekken wovano zei dat ergens . Dus geprobeerd en voelt idd prima. Mss wel fijner als wijde grip.
3x10 ( 1e set 60 om te proberen, rest 70kg)

Zonder rust naar BOR
3x8 ×70kg

Tricep rope pushdown, 1 sec naar beneden om 3sec op 25kg 3x12

Ez bar bicep curl strict, geen swing en ff 1 sec knijpen bovenin, 3x10 x 30kg

Standing Skull crushers ez bar 25kg 3x10



Niet gesquat, zou de 3e keer zijn deze week en dan nog de kilometers erbij met de weighted backpack savonds. Geef ze even de rust voor 3 daagjes.

Side raises 6kg 3x10 even vasthouden bovenin
Front raises 6kg 3x10 even vasthouden bovenin

3x 25 sit ups met 15kg schijf op mn borst

Toen was het redelijk op en ga nu gebakken aardappels in olijfolie gebakken, spinazie, eieren en vissticks eten.✌
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat het stoppen met roken?
 
Ik ben al flink geminderd, rook nu de helft van wat ik eerst deed en dat is al heeeeel moeilijk voor me, op sommige momenten gewoon klote.
Maar wil dit de komende maanden zo uitbreiden. Dit is voor mij het meest haalbare denk ik...
Als ik cold turkey stop krijg ik een storing in de bovenkamer denk ik.
 
ja ik ben ook al 1.5 jaar aan het cutten is erg vermoedend ik zit nu op 20% zodra als ik bij 15% ben ga ik weer clean bulken veel leuker en de trainingen gaan dan ook een stuk makkelijker, succes!
 
Dankje . Merk het ook met lopen,voelt lichter aan en voel me ook minder log. Ik ik ga nog door tot half maart, dan paar weken om onderhoud te bepalen en dan bulk, maar wel clean bulk, nooit geen dirty bulk meer.
 
Dankje . Merk het ook met lopen,voelt lichter aan en voel me ook minder log. Ik ik ga nog door tot half maart, dan paar weken om onderhoud te bepalen en dan bulk, maar wel clean bulk, nooit geen dirty bulk meer.
Bulken word je strong AF van al je PRs smashen. Dat bulken “makkelijker” is klopt niet, want als het goed is train je ook (veel) zwaarder.
 
Bulken word je strong AF van al je PRs smashen. Dat bulken “makkelijker” is klopt niet, want als het goed is train je ook (veel) zwaarder.
Klopt , maar mentaal geeft het wel een boost als je bulkt wat je niet echt hebt als je lang aan het cutten ben. Klein maaltijdje rijst kip en groentes a500kcal ipv 900cals maaltijd met bergen vlees en aardappels oid, maakt het mentaal lichter .
Het is makkelijker vol te houden laat ik het zo zeggen.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Dikke vette hoofdpijn, al de hele dag, grote compounds iets omlaag in kg's en mezelf niet gepusht op squat en deadlift.

Squat 5x5 x 110 kg

Deadlift:
6x 140kg
3x 160kg

Supersets:
Stiff legged deadlift 3x8 x80kg( ging dan weer heel soepel..)
OHP 4x8 x45kg paused.

Leg extension 3x10 x 70kg

Hamstring curl 3x10 x70kg

Walking lunges 3x 25 meter , diep( knietje grond net aantikken) 50kg( barbell)

Toch leuke training van gemaakt uiteindelijk.
Cutten begint er wel in te hakken merk ik.
Sneller opgebrand, laatste 15 min is op karakter.
Mentaal nog sterk en gemotiveerd . Even volhouden nog.
Weiger om mn cut af te raffelen, en eerder te beginnen dan mn vet % doelstelling, maar word langzaam wel steeds zwaarder merk ik🤪

Morgen 5 kilometer met 20kilo in de backpack
 
Dikke vette hoofdpijn, al de hele dag, grote compounds iets omlaag in kg's en mezelf niet gepusht op squat en deadlift.

Squat 5x5 x 110 kg

Deadlift:
6x 140kg
3x 160kg

Supersets:
Stiff legged deadlift 3x8 x80kg( ging dan weer heel soepel..)
OHP 4x8 x45kg paused.

Leg extension 3x10 x 70kg

Hamstring curl 3x10 x70kg

Walking lunges 3x 25 meter , diep( knietje grond net aantikken) 50kg( barbell)

Toch leuke training van gemaakt uiteindelijk.
Cutten begint er wel in te hakken merk ik.
Sneller opgebrand, laatste 15 min is op karakter.
Mentaal nog sterk en gemotiveerd . Even volhouden nog.
Weiger om mn cut af te raffelen, en eerder te beginnen dan mn vet % doelstelling, maar word langzaam wel steeds zwaarder merk ik🤪

Morgen 5 kilometer met 20kilo in de backpack
In ieder geval een flink aantal kd's!
 
Dikke vette hoofdpijn, al de hele dag, grote compounds iets omlaag in kg's en mezelf niet gepusht op squat en deadlift.

Squat 5x5 x 110 kg

Deadlift:
6x 140kg
3x 160kg

Supersets:
Stiff legged deadlift 3x8 x80kg( ging dan weer heel soepel..)
OHP 4x8 x45kg paused.

Leg extension 3x10 x 70kg

Hamstring curl 3x10 x70kg

Walking lunges 3x 25 meter , diep( knietje grond net aantikken) 50kg( barbell)

Toch leuke training van gemaakt uiteindelijk.
Cutten begint er wel in te hakken merk ik.
Sneller opgebrand, laatste 15 min is op karakter.
Mentaal nog sterk en gemotiveerd . Even volhouden nog.
Weiger om mn cut af te raffelen, en eerder te beginnen dan mn vet % doelstelling, maar word langzaam wel steeds zwaarder merk ik🤪

Morgen 5 kilometer met 20kilo in de backpack
lekker he om even goed bezig te zijn dan smaakt het eten ook lekkerder vindt ik :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven