Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Yes pre workoutmeal = zelfde als vanmiddag, 150gr gebakken krieltjes, 2 x biefstukje , salade.

Vanavond nog 500gr kwark en 50gr ongezouten cashews en dat waren de kcals weer voor vandaag🤣
 
Yes pre workoutmeal = zelfde als vanmiddag, 150gr gebakken krieltjes, 2 x biefstukje , salade.

Vanavond nog 500gr kwark en 50gr ongezouten cashews en dat waren de kcals weer voor vandaag🤣
Fijn om te zien dat je weer lekker bezig bent hier man :D
 
Thanks bro!
 
Ub.
Was erg laat dus veel in Supersets.

*SS
Dumbell press: 4x10x 30kg nice and slow
BOR : 3x12 x 70kg
*Strict Ez bar curl 35kg 3x12 1sec concentrisch, 3 sec exentrisch.

*SS
Side raises 3x12 5kg no swing en 1 sec vasthouden boven
Tricep pushdown 3x10 30kg, keer met stang ipv touw, voelt wel lekkerder eigenlijk

*Front raises 6kg 3x12 ,1 sec vasthouden , laatste 5 reps van set 3 met beetje swing

Ez bar Upright row 2x10 x 20, 1x6.

Ging prima , soepel .
 
Ub.
Was erg laat dus veel in Supersets.

*SS
Dumbell press: 4x10x 30kg nice and slow
BOR : 3x12 x 70kg
*Strict Ez bar curl 35kg 3x12 1sec concentrisch, 3 sec exentrisch.

*SS
Side raises 3x12 5kg no swing en 1 sec vasthouden boven
Tricep pushdown 3x10 30kg, keer met stang ipv touw, voelt wel lekkerder eigenlijk

*Front raises 6kg 3x12 ,1 sec vasthouden , laatste 5 reps van set 3 met beetje swing

Ez bar Upright row 2x10 x 20, 1x6.

Ging prima , soepel .
Ik ga ook die BOR eens proberen. Hoe houden jullie tegenwoordig je romp? In de sportschool deed ik liever seated cable rows met smalle greep (triangel).
 
Zo ongeveer, ik persoonlijk ga liever iets verder door mn knieën , en pak hem vaak onderhands,voel ik hem veel beter.
Goed je schouders naar achter houden en niet naar voren laten hangen.
 

Bijlagen

  • shutterstock_164249756-ft-min_1629472735_1631979645.jpeg
    shutterstock_164249756-ft-min_1629472735_1631979645.jpeg
    107,5 KB · Weergaven: 32
Zo ongeveer, ik persoonlijk ga liever iets verder door mn knieën , en pak hem vaak onderhands,voel ik hem veel beter.
Goed je schouders naar achter houden en niet naar voren laten hangen.
In "mijn" tijd, van voor Dorian, stonden we op een drukbankje en hielden we onze romp parallel met de grond. Dit bevalt me beter. Denk ik.
 
Vind het zelf 1 van de fijnste oefeningen, heb hem altijd in mn schemas gehad, soms verander ik wat ik grip, onderhands of bovenhands. En paused, 1 sec bij je onderbuik vasthoudenđź’Ş
 
Vind het zelf 1 van de fijnste oefeningen, heb hem altijd in mn schemas gehad, soms verander ik wat ik grip, onderhands of bovenhands. En paused, 1 sec bij je onderbuik vasthoudenđź’Ş
Ik heb een hekel aan T-bar rows, als ik die zwaar doe (deed), rond lichaamsgewicht, voelde ik me nooit erg lekker. De Db rows doe ik op de klassieke manier met romp // grond. Ben benieuwd hoe deze voelt. Enige nadeel lijkt me, dat je er veel gewicht mee kan/moet nemen.
 
Nee hoeft niet persee. Als jij 45kg rowt met dumbells, dan zullen de gewichten op de barbell row ook snel richting 70/80kg gaan.
Die jij in jou tijd deed klinkt als een pendlay row, romp parallel met de grond
 
Nee hoeft niet persee. Als jij 45kg rowt met dumbells, dan zullen de gewichten op de barbell row ook snel richting 70/80kg gaan.
Die jij in jou tijd deed klinkt als een pendlay row, romp parallel met de grond
55
 
Klein fysiek update.

Zie per week steeds meer spieraftekeningen door mn huid heen, overal komen de vains nu door en gister de eerste op mm rug gespot:




Ik voel me top bij deze progressie, ik heb er nog nooit zo goed uitgezien in mn leven als nu en eigenlijk begin ik pas net...

Onderlichaam zie ik nu de spieren doorkomen op mn bovenbenen. Kuiten komen al goed door.
Gelukkig begint het vetrandje bij mijn onderbuik sinds 2 weken goed weg te trekken. En word ik ook zichtbaar steeds smaller rond de taille.




De bovenste 2 buikspieren blijven nu ook goed zichtbaar als ik niet aanspan en mn onderste buikspieren beginnen nu echt de lijnen in te komen.

Ben blij als ik kan beginnen om er massa op te gaan plakken. Ben er wel klaar mee ondertussen🙊 6 kilo wil ik er nog wel afkrijgen voor ik start met het toverdrankje
 
Laatst bewerkt:
Yes,
Test e only kuur.

1e kuur dus start met test-e 375mg per elke 5 dagen ivm stabielere bloedwaardes, intentie is 10 weken maar kan ook 12 weken worden als ik genoeg vooruit blijf gaan.

2x per week 500iu HCG vanaf start kuur

Evt tamoxifen voor de sides, en nakuur ga ik waarschijnlijk niet doen na het lezen van de HAARLEM studie.

Maar je hebt kans dat ik daarna ga cruisen /blasten. Heb genoeg liggen lang vooruit te kunnen .

Dus niks bijzonders eigenlijk. Mild kuurtje om te starten, ik wil zoiezo 1 cycle maken om het off gaan te ervaren. Daarna kan het alle kanten op. Maar tegen die tijd wil ik wel voor een coach gaan om mij hierin te ondersteunen.

Reden voor 375 ipv 500 is omdat ik in het verleden psychische klachten had en nog in lichte mate chronisch heb en houd .
Dus wil eerst even kijken hoe het zich manifesteert.
 
Laatst bewerkt:
Yes,
Test e only kuur.

1e kuur dus start met test-e 375mg per elke 5 dagen ivm stabielere bloedwaardes, intentie is 10 weken maar kan ook 12 weken worden als ik genoeg vooruit blijf gaan.

2x per week 500iu HCG vanaf start kuur

Evt tamoxifen voor de sides, en nakuur ga ik waarschijnlijk niet doen na het lezen van de HAARLEM studie.

Maar je hebt kans dat ik daarna ga cruisen /blasten. Heb genoeg liggen lang vooruit te kunnen .

Dus niks bijzonders eigenlijk. Mild kuurtje om te starten, ik wil zoiezo 1 cycle maken om het off gaan te ervaren. Daarna kan het alle kanten op. Maar tegen die tijd wil ik wel voor een coach gaan om mij hierin te ondersteunen.

Reden voor 375 ipv 500 is omdat ik in het verleden psychische klachten had en nog in lichte mate chronisch heb en houd .
Dus wil eerst even kijken hoe het zich manifesteert.
Zou inderdaad voorzichtig aan doen.
 
Yes,
Test e only kuur.

1e kuur dus start met test-e 375mg per elke 5 dagen ivm stabielere bloedwaardes, intentie is 10 weken maar kan ook 12 weken worden als ik genoeg vooruit blijf gaan.

2x per week 500iu HCG vanaf start kuur

Evt tamoxifen voor de sides, en nakuur ga ik waarschijnlijk niet doen na het lezen van de HAARLEM studie.

Maar je hebt kans dat ik daarna ga cruisen /blasten. Heb genoeg liggen lang vooruit te kunnen .

Dus niks bijzonders eigenlijk. Mild kuurtje om te starten, ik wil zoiezo 1 cycle maken om het off gaan te ervaren. Daarna kan het alle kanten op. Maar tegen die tijd wil ik wel voor een coach gaan om mij hierin te ondersteunen.

Reden voor 375 ipv 500 is omdat ik in het verleden psychische klachten had en nog in lichte mate chronisch heb en houd .
Dus wil eerst even kijken hoe het zich manifesteert.
Goed over nagedacht, slim man! :D
 
Yes,
Test e only kuur.

1e kuur dus start met test-e 375mg per elke 5 dagen ivm stabielere bloedwaardes, intentie is 10 weken maar kan ook 12 weken worden als ik genoeg vooruit blijf gaan.

2x per week 500iu HCG vanaf start kuur

Evt tamoxifen voor de sides, en nakuur ga ik waarschijnlijk niet doen na het lezen van de HAARLEM studie.

Maar je hebt kans dat ik daarna ga cruisen /blasten. Heb genoeg liggen lang vooruit te kunnen .

Dus niks bijzonders eigenlijk. Mild kuurtje om te starten, ik wil zoiezo 1 cycle maken om het off gaan te ervaren. Daarna kan het alle kanten op. Maar tegen die tijd wil ik wel voor een coach gaan om mij hierin te ondersteunen.

Reden voor 375 ipv 500 is omdat ik in het verleden psychische klachten had en nog in lichte mate chronisch heb en houd .
Dus wil eerst even kijken hoe het zich manifesteert.
Ik zou sowieso elke dose minimaal 1x splitten, voor stabielere waarden. In jouw geval zou ik dus om elke 3 dagen zetten. Zoals je kunt zien aan de onderstaande grafieken heb je daar dus meer baat bij. Check anders even: https://www.steroidplotter.com/, dan kun je zelf bepalen wat voor jou het beste scenario is.

Om de 5 dagen:
1643280072815.png


Om de 3 dagen

1643280139167.png


Test an sich zal niet zoveel effect hebben op je psychoses. Tren is een ander verhaal. Het is meestal als de test/oestrogeen verhouding fucked is je mentaal ook fucked gaat voelen. Dit overzicht geeft ongeveer wel een goed beeld waar het eventueel aan kan liggen:
Tevens zou ik geen Nolva gebruiken als AI, maar alleen als je merkt als je gyno gaat krijgen.
 
Doe een bloedwaarde test voordat je begint! Niet alleen weet je dan hoe het van binnen ervoor staat, maar je weet je 0 lijn zodat als je straks off gaat je na een x aantal maanden wederom kunt testen of je de goede kant op herstelt en hierop kan reageren.

Test kost 100€ en is lokaal bloedprikken en opsturen naar het lab, binnen week krijg je digitaal uitslag en eventueel een gesprek met iemand die jou de waardes uitlegt.

Indien je on gaat check je bloeddruk 2x pw zelfde tijdstip om te kijken of ie niet stijgt, aangezien gear en bloeddruk niet hand in hand gaan.

(Bloeddruk meter kost 2 tientjes online)
 
Ik zou sowieso elke dose minimaal 1x splitten, voor stabielere waarden. In jouw geval zou ik dus om elke 3 dagen zetten. Zoals je kunt zien aan de onderstaande grafieken heb je daar dus meer baat bij. Check anders even: https://www.steroidplotter.com/, dan kun je zelf bepalen wat voor jou het beste scenario is.

Om de 5 dagen:
Bekijk bijlage 546980

Om de 3 dagen

Bekijk bijlage 546981

Test an sich zal niet zoveel effect hebben op je psychoses. Tren is een ander verhaal. Het is meestal als de test/oestrogeen verhouding fucked is je mentaal ook fucked gaat voelen. Dit overzicht geeft ongeveer wel een goed beeld waar het eventueel aan kan liggen:
Tevens zou ik geen Nolva gebruiken als AI, maar alleen als je merkt als je gyno gaat krijgen.
Thanks man ga ik zeker even goed doorlezen.
Psychoses heb ik niet. Maar wel paar andere dingen zoals ASP. Leef al jaren zonder medicatie maar wil het zoiezo eerst even kijken wat het doet. Het kan net zo goed 0 problemen opleveren, wat ik wel verwacht als je kijkt hoe het gaat de afgelopen jaren.
Ja bedoeling is ook tegen gyno, anders laat ik het staan. Ga het niet preventief pakken.
Ga je stukje straks thuis even goed doorlezen✌
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven