Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja , eerste dag vooral verkouden. Nu best beroerd, niet compleet uitgeschakeld maar toch best beroerd.
Smaak en reuk is nu ook weg, mja mis ik niks aan want mn Cut dieet smaakt toch naar shit na 8 weken hetzelfde.

Tot 19e verplicht in quarantaine, horror met 2 zieke ouders en een 6 jarig kind en 1,8 jaar oude jongen🤣
 
Jup , pas geleden zelfs
 
Ik kom.terug als de ghostrider 🤟🔥🔥
 
cfda117c8c7d46c09a3ac78f815e7c9b_1604908676241.gif
 
Nog erg slap door corona.
Beetje quarantaine training op zolder

Bp: 10 x40kg
3x 8x 70kg
5x85kg paused
5x 90 paused

Squat 2x 25 x 80kg

Row 4x8 80kg

Toen werd mn zoon wakker

Ging kwa kracht minder slecht als gedacht na een week 0.0 beweging en op de bank hangen, behalve hond uitlaten
Maar energie geef ik een 4.

Gewicht 94,5 kilo, weinig gegegeten elke dag max 1500cal behalve gister( 3200cal)
Dus weinig afgevallen of bijgekomen.

Maandag weer dieet en training routine oppakken
 
Nog niet in de gym geweest , qr was nog niet geldig en vanaf vandaag wel, gaat alles weer dicht gvd.

Wel om de dag 100 push ups gedaan, wat pull ups etc. Weighted dips.

93kg nu.

Na deze week weer op zolder , is klote maar in de cut nog niet zo een ramp.
Hou gewoon mijn 5x5 schema aan met assists

Voor lower body doe ik ipv leg extensions en hamstring curls, walking lunges.

Iemand nog een idee voor lower body oefeningen met barbell? Doe verder wel gewoon mijn squats ,DL en squats en Calf raises
 
Laatst bewerkt:
Stiff leg deadlifts voor je hamstrings. Front squats voor je quads.
 
Top kerel ,
Had de RDL al als optie, maar stiff legged is ook een mooie.

Front squats word lastig aangezien ik een volledige goodmorning moet doen om onder de barbell te komen met mijn geimproviseerde rack.
Zou wel met 60 kilo kunnen, die kan ik ohp, dus die krijg ik wel op mn borst met FS, ga ik ff proberen!
 
Top kerel ,
Had de RDL al als optie, maar stiff legged is ook een mooie.

Front squats word lastig aangezien ik een volledige goodmorning moet doen om onder de barbell te komen met mijn geimproviseerde rack.
Zou wel met 60 kilo kunnen, die kan ik ohp, dus die krijg ik wel op mn borst met FS, ga ik ff proberen!
Voorslaan voor een spiegel, zodat je kan zien of je halter mooi symmetrisch op je sleutelbenen ligt en dat je voeten ook hetzelfde staan. Stiff legged kan je zwaar of licht doen (met meer herhalingen dan). Met weinig gewicht wordt het een echte hamstring oefening. (Robby Robinson had vroeger de beste hamstrings en die heeft die oefening "uitgevonden". Arnold deed hem na.)
 
RDL is ook een leuke. Waarom koop je geen losse halterstandaards (als die nog te krijgen zijn)?
 
Ik heb een spiegel op zolder dus dat komt zeker goed.

Fireblade weer eens een kapotte spanningsregelaar, schijtziek word je ervan , dit is de 4e regelaar al dit jaar, 2 op die zwarte en 2 op de rood witte. Ga denk van beide de dynamos vervangen... maar is kwaal van Fireblade sc28/33
 
Ik heb een spiegel op zolder dus dat komt zeker goed.

Fireblade weer eens een kapotte spanningsregelaar, schijtziek word je ervan , dit is de 4e regelaar al dit jaar, 2 op die zwarte en 2 op de rood witte. Ga denk van beide de dynamos vervangen... maar is kwaal van Fireblade sc28/33
Hopeloos, echt een Honda kwaaltje. Bij de gele Speed Four van me ging steeds de stator van de dynamo door, 8x. Ook toen ik van samen rijden met jou naar huis reed... Superonbetrouwbaar op vakantie. Bij mijn Honda XR600R gebeurde dat ook.
 
Ik heb er een stuk of 6 op voorraad waarvan altijd 1 onder de buddyseat, heb al 2 x gestaan onderweg, en het is simpel werkje, kontje links los, stekker eruit, nieuwe erin, stekker erin en klaar. Kleine moeite grote deugd.

Stator daarintegen is wat lastiger idd.

Verder oerbetrouwbaar hoor, kan me geen fijnere motor wensen, verder gaat er echt nooit iets stuk.
 
Ik heb er een stuk of 6 op voorraad waarvan altijd 1 onder de buddyseat, heb al 2 x gestaan onderweg, en het is simpel werkje, kontje links los, stekker eruit, nieuwe erin, stekker erin en klaar. Kleine moeite grote deugd.

Stator daarintegen is wat lastiger idd.

Verder oerbetrouwbaar hoor, kan me geen fijnere motor wensen, verder gaat er echt nooit iets stuk.
Dan valt het inderdaad wel mee met de betrouwbaarheid van die Fireblade. De nokkenaskettingspanner is natuurlijk een andere slechte constructie bij Honda - niet bij de Fireblade?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven