AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
O.K.

Ik zie niet in hoe dagelijks een stukje stevig wandelen krachttraining hindert als het me niet vermoeit en geen spierpijn oplevert. Ben beniewd naar de argumentatie.
Interference effect
Maar hangt af van de intensiteit
 
Ik loop meer op een volledige werkdag, dan dat ik savonds met de hond kan lopen. Intenstiteit is dus niet hoog. Ik stap wel goed door. Maar zweet niet en hartslag licht verhoogd. Tis puur om een deficit te creeëren zodat ik wat meer kan eten later op de dag en avond omdat ik na 12 weken flink cravings heb naar eten savonds. Zo heb ik gister paar 100 kcals meer kunnen eten en toch een mooi deficit van 500kcal en dat is mentaal fijn in deze fase van de cut.
 
Inderdaad. Te veel en/of te intensief kan je krachttraining/gains negatief beïnvloeden. Dat ontken ik ook niet.
Met jouw bijzonder lage vetpercentage zou te al heel snel bereikt kunnen zijn.
 
Ik loop meer op een volledige werkdag, dan dat ik savonds met de hond kan lopen. Intenstiteit is dus niet hoog. Ik stap wel goed door. Maar zweet niet en hartslag licht verhoogd. Tis puur om een deficit te creeëren zodat ik wat meer kan eten later op de dag en avond omdat ik na 12 weken flink cravings heb naar eten savonds. Zo heb ik gister paar 100 kcals meer kunnen eten en toch een mooi deficit van 500kcal en dat is mentaal fijn in deze fase van de cut.
Veel mensen verkijken zich fors op wat je loopt op een dag als vrachtwagenchauffeur. Iedereen denkt: ohh die zitten de hele dag. Maar ik tikte op een gemiddelde dag op de wagen ook meer dan 15.000 stappen aan. Vooral als je een paar grote DC's hebt zoals Jumbo, Kruidvat of AH dan loop je je stiekem nog best een ongeluk.
 
Jup en vaak afnetten, zijn zware elastieken die je van bovenaf naar beneden moet trekken met de stok.
Zware roestige deuren steeds open en dicht duwen, ik stap wel 100x per dag in en uit.
Lage containers die te hoog zijn met pallets eraf trekken . Etc etc. Verbrand genoeg op een dag🤣
 
Veel mensen verkijken zich fors op wat je loopt op een dag als vrachtwagenchauffeur. Iedereen denkt: ohh die zitten de hele dag. Maar ik tikte op een gemiddelde dag op de wagen ook meer dan 15.000 stappen aan. Vooral als je een paar grote DC's hebt zoals Jumbo, Kruidvat of AH dan loop je je stiekem nog best een ongeluk.
Mike is de eerste dunne (nu behoorlijk gespierde) vrachtwagenchauffeur die ik zag...
 
Ja genetisch bepaald. Mn pa was ook chauffeur en geen gram te zwaar,Wat ie ook at.
Maargoed die was met 41 wel overleden aan een hartaanval. Dus uiterlijk wil niks zeggen over gezondheid.
 
Valt niet mee om de benen breed te laten lijken met mn lange benen. Armen idem dito..@1.87m

Bolle pens door gevreet afgelopen dagen
 
Laatst bewerkt:
Mike is de eerste dunne (nu behoorlijk gespierde) vrachtwagenchauffeur die ik zag...
Hahahaha, ik ben zelf op de vrachtwagen 45 kilo afgevallen. Elke keer als ik kleinere bedrijfskleding kwam halen zeiden ze dat het niet veel voor komt dat vrachtwagenchauffeurs kleinere kleding komen halen ipv steeds weer groter:roflol: De meeste van m'n collega's zag ik over de jaren heen alleen maar zwaarder en ongezonder worden.
 
Ja vroeger vrat ik ook bamischijven om 10 uur smorgens. Mss door de jonge leeftijd?

Als ik ze nu ballen uit het vet zie bestellen om 0900, walg ik wel een beetje. Zit echt in een andere mindset de laatste jaar. Of als ik ze met bolle pensen op de macdonaldsparking zie bunkeren, nu besef ik pas goed hoeveel troep mensen vreten op een dag. Maar met elke week word dat gevoel sterker maar dat komt ook omdat ik nu 13 weken op een monnikendieet zit en er mentaal nu ver vanaf sta.
 
Veel mensen, inclusief bijna alle grote (enhanced) mannen hier, trainen hun armen veel te licht.

Ik vind mn lichaam toch nog redelijk in verhouding staan. Heb alles zoveel mogelijk getraind. Er moet nog veel massa op, dat zeker. Maar overall sta ik best in verhouding vind ik.
 
Ik vind mn lichaam toch nog redelijk in verhouding staan. Heb alles zoveel mogelijk getraind. Er moet nog veel massa op, dat zeker. Maar overall sta ik best in verhouding vind ik.
Hoe dik zijn je armen nu (aangespannen zoals op je profielfoto)?
 
En daar zit amper vet zoals je kunt zien op de fotos aan de aderen, zit alleen nog wat rond mn middel,kont en benen..
 
Ja vroeger vrat ik ook bamischijven om 10 uur smorgens. Mss door de jonge leeftijd?

Als ik ze nu ballen uit het vet zie bestellen om 0900, walg ik wel een beetje. Zit echt in een andere mindset de laatste jaar. Of als ik ze met bolle pensen op de macdonaldsparking zie bunkeren, nu besef ik pas goed hoeveel troep mensen vreten op een dag. Maar met elke week word dat gevoel sterker maar dat komt ook omdat ik nu 13 weken op een monnikendieet zit en er mentaal nu ver vanaf sta.
Ja precies, mannen met een BMI van boven de 40, diabetes type 2 en forse slaap apneu die dan om 0400u in de ochtend de pomp uit komen met 2 pakjes sigaretten, 3 zakken chips en 2 broodjes bal + 2 frikandelbroodjes.

Zit je dan zelf met je 1800 kcal vegetarische keto dieet te overwegen om een stoeptegel te marineren...
 
En daar zit amper vet zoals je kunt zien op de fotos aan de aderen, zit alleen nog wat rond mn middel,kont en benen..
Je lijkt daar inderdaad wat hardnekkig vet te hebben, armen zijn inderdaad best droog. Misschien te snel gebulkt.
 
Je lijkt daar inderdaad wat hardnekkig vet te hebben, armen zijn inderdaad best droog. Misschien te snel gebulkt.

Ja dirty dirty ,really dirty bulk, en veels te lang.
Dacht alleen maar aan kg's bijkomen. Beetje doel voorbij geschoten, goede les uit geleerd haha.
Dus na bijna 2 jaar eerste serieuze cut.
Heb het spelletje nu aardig door, maar zonder fouten leer je niks. Dus ff doorzetten komende 12 weken, dan eind maart klaar voor de kuur. 12 weken moet meer als genoeg tijd zijn om de rest eraf te krijgen...
 
Ja dirty dirty ,really dirty bulk, en veels te lang.
Dacht alleen maar aan kg's bijkomen. Beetje doel voorbij geschoten, goede les uit geleerd haha.
Dus na bijna 2 jaar eerste serieuze cut.
Heb het spelletje nu aardig door, maar zonder fouten leer je niks. Dus ff doorzetten komende 12 weken, dan eind maart klaar voor de kuur. 12 weken moet meer als genoeg tijd zijn om de rest eraf te krijgen...
Ja dat moet redelijk makkelijk lukken, veel is het niet meer en 12w is een lange tijd.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven