MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heftig.....! Wel stoer dat je nu weer op de motor zit...geen angst tijdens rijden?

Merkte na een auto ongeluk dat ik schrok wanneer een auto voor mij hard op de rem ging, ik was namelijk achter op een auto gereden.

Nu nog last van angst of is het weggesleten?
 
Godver de godverdomme, zijn wel wat woordjes gevallen toendertijd🤣
 
Welkom💪

Net preworkout meal genuttigd, 200gr kip en 75 gr brinta met water. Over half uur whey en dan gaan we wat gewichtjes slingeren.
Beetje finetunen kwa calorieën als ik op trainingsdagen meer carbs moet eten nu in de cut.
Vandaag kom ik uit op incl eten na de training en vanavond

2750 cal - 250gr eiwitten- 78 gram vet- 250 gr koolhydraten.

Op niet trainingsdagen ongeveer 125/150gr koolhydraten.
 
Nu nog last van angst of is het weggesleten?

Inmiddels is dit ook weg, maar ik lag zelf niet in de kreukels.

Maar een echte Honda liefhebber begrijp ik?

De vtr is ook een prachtige machine, heerlijk dat gebrul van een 2cilinder.
 
Haha😂 Ja, ik was het zo zat met telkens dat jojo-effect, ik dacht ik zal es mee gaan doen😂 Inmiddels voel ik me echt stukken beter in mijn vel! Maar echt heel toevallig dat je hier ook zit joh! Zo komen jullie elkaar toch weer tegen
Kleine wereld.
 
Inmiddels is dit ook weg, maar ik lag zelf niet in de kreukels.

Maar een echte Honda liefhebber begrijp ik?

De vtr is ook een prachtige machine, heerlijk dat gebrul van een 2cilinder.

Ja HONDA man in hart en nieren, zal nooit een ander merk mijn erf betreden, maar vooral modellen tot 2003/2004 trekken mij.

Begon vroeger met de Honda MT/MB MBX en NSR en sindsdien alleen maar Honda gereden.

Vtr klinkt ook echt bizar lekker maar ben met 1.87 net te groot ervoor vind ik zelf, SC33 is gewoon een varken van een motor, Dikke grote tank tussen je knieën, grote kont . Ben echt weg van het complete plaatje, dit is echt een motor waar je moet werken, en als ik em met 160/170 de afrit opgooi en hij begint te schudden en torderen, dan voel je dat je leeft🤣.
Geen electronica, geen dikke vering , alleen jij en de motor samen, raak dan echt in een soort trance.
Maar nogmaals, alleen waar de vangrails onder afgedekt is of veel uitloop.

Wheelies, tussen autos door en al dat soort fratsen laat ik aan anderen over.
Het is de bocht en daarna weer met 120 km/h naar de volgende .

Wat rij jij zelf??
 
Momenteel nog een oude Honda staan, de Hurricane.

Mijn gsxr aantal maanden geleden verkocht aangezien ik wel iemand ben die van de gekke fratsen is. Daarnaast kon ik het ook niet laten om een stukje te knallen wanneer ik lam was, waneer ik strontbezopen was kreeg ik zo'n zin om te rijden... Daarnaast nog wat blauwe lichtjes achter mij gehad wat ik ook leuk vond, voordat ik ging rijden en wist dat ik mij ging misdragen plakte ik mijn kenteken af. Tja ik heb een zoontje, dat kon niet meer langer zo.
 
training:
Was gaar, slecht geslapen en geen pwo genomen. Moeilijke start, voorgenomen 3 oefeningen maar eenmaal onderweg toch doorgepakt en er 6 gedaan.

Tussen elke set max 1 min rust genomen

Incline Dumbell press : 32,5kg 4x8

Barbell row : 110kg 3x5 + 2 x20 x60kg

Dumbell Flyes : 10x 15kg ,10x 17,5kg , 10 x20 langzaam en diep uitgevoerd .

Ez bar bicep curl 35kg 4x8

En als afsluiting in supersets uitgevoerd;

Cable rope tricep pusdown 35kg 4x8
Lat pulldown 70kg 4x8.

Zin om te squatten vrijdag💪( lievelingsoefening)
 
Laatst bewerkt:
Momenteel nog een oude Honda staan, de Hurricane.

Mijn gsxr aantal maanden geleden verkocht aangezien ik wel iemand ben die van de gekke fratsen is. Daarnaast kon ik het ook niet laten om een stukje te knallen wanneer ik lam was, waneer ik strontbezopen was kreeg ik zo'n zin om te rijden... Daarnaast nog wat blauwe lichtjes achter mij gehad wat ik ook leuk vond, voordat ik ging rijden en wist dat ik mij ging misdragen plakte ik mijn kenteken af. Tja ik heb een zoontje, dat kon niet meer langer zo.

Ja het is echt zo gebeurd met je, is het niet waard.
Knap dat je iig dat zelfinzicht heb.
zijn er genoeg die dit zonder denken blijven doen totdat ze in een zak worden geritst.
Vorig jaar nog bij ons op de dijk, 21 jaar met een clubje gasten . Over de 100 in de 30 zone, totdat er een auto uit het parkeervak draaide, lag tie bij oude mensen tegen de voorgevel . Dag erna een advertentie in de krant.... zulke dingen zijn het gewoon niet waard.
Je kunt best een kick ergens uit halen en je hoeft echt niet braaf te zijn, als je maar weet waar en wanneer het kan!
 
Ja het is echt zo gebeurd met je, is het niet waard.
Knap dat je iig dat zelfinzicht heb.
zijn er genoeg die dit zonder denken blijven doen totdat ze in een zak worden geritst.
Vorig jaar nog bij ons op de dijk, 21 jaar met een clubje gasten . Over de 100 in de 30 zone, totdat er een auto uit het parkeervak draaide, lag tie bij oude mensen tegen de voorgevel . Dag erna een advertentie in de krant.... zulke dingen zijn het gewoon niet waard.
Je kunt best een kick ergens uit halen en je hoeft echt niet braaf te zijn, als je maar weet waar en wanneer het kan!

Terwijl dat niet eens zo hard is. Reed in mijn straat wel eens 200+ (50 weg).

De buren mogen mij niet zo..
 
Ik wissel nog al weleens van aantal reps/sets op oefeningen, dit is toch juist goed of kan ik in de cut beter vaste reps en sets aanhouden?

Grote compounds houdt ik meestal wel 5x5 of 3x5 aan.

Assist 4x8/ 3x10/12 meestal
 
1 jaar en 2 maanden progressie (waarvan 3 maanden weinig uitgevoerd)
 
Laatst bewerkt:
Squat: 3x5 125kg + 3x15 x 80kg (heerlijke pomp damn)

DL 3x 5 160kg

OHP 3x 5 paused 50kg

Hamstring curl 70 kg 12/12/10

Leg extension 80kg 10/10/12

Al met al een lekkere training. Goede pomp in de beentjes, lekker explosief.
Kon nog wel 2 setjes squat hebben , ga nog even kijken of ik een aparte xtra legday erbij ga doen. ken het goed hebben💪.
En ik vind benen trainen leuk.

Goed weekend!

Oja en 3x6 pull ups small grip👌
 
Laatst bewerkt:
Corona heeft me goed te pakken , trainen onmogelijk maar cutten gaat prima zo😅

Krijg max 1500cal weg per dag, noten, kwark, beetje vlees.
Morgen proberen om thuis wat BP/row oid uit te voeren.

Gewicht 94,5.

Iemand een schatting van het vet%?
 
Laatst bewerkt:
Heb je het virus te pakken?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven