AndroidHealthClinic

MikeT's log

Bezoekers in dit topic

MikeT

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2010
Berichten
2.458
Waardering
30
Lengte
1m80
Massa
89kg
Na 4 maanden Starting Strength en veel doorlezen op DBB zal ik dan ook is beginnen met het bijhouden van een log.

Max stats:

SQ: 1x170 met kniebanden
BP: 1x105
DL: 1x190

Eerste training SS op 3 september gedaan met de volgende gewichten:

SQ: 3 x 5 x 85
BP: 3 x 5 x 70
DL: 1 x 5 x 80

Dus ik mag wel zeggen dat ik in ieder geval progressie heb gemaakt.

BW van 79 naar 85 kg gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Waar precies gaat het niet goed met die deadlift dan?
 
erg nette progressie, sterke sq en bp al inmiddels
idd raar dat de dl zo achterblijft
 
We zouden die deadlift op kunnen breken in gedeelten van de lift en dan kijken waar je faalt. Maar zoals ik al zei is het daar nog een beetje te vroeg voor. (ik ken Mike van werk trouwens)
 
****ing sterk ben je voor je gewicht. Sicke progressie, train je ook echt pas 4 maanden?

Apart van je deadlift idd. Zou misschien een vormfout kunnen zijn gezien je squat?
 
Waar precies gaat het niet goed met die deadlift dan?

ja dat is voor mij nog een beetje een raadsel..zal volgend jaar is wat op video zetten, dan kunnen we er is naar kijken.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

erg nette progressie, sterke sq en bp al inmiddels
idd raar dat de dl zo achterblijft

ja dat vond ik ook al..misschien tips voor het verbeteren van de DL of evt. een andere oefening?

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

We zouden die deadlift op kunnen breken in gedeelten van de lift en dan kijken waar je faalt. Maar zoals ik al zei is het daar nog een beetje te vroeg voor. (ik ken Mike van werk trouwens)

het proberen waard natuurlijk, maar dat kan ik wel aan de DL-koning van NL overlaten:)

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

****ing sterk ben je voor je gewicht. Sicke progressie, train je ook echt pas 4 maanden?

Apart van je deadlift idd. Zou misschien een vormfout kunnen zijn gezien je squat?

thnx:) ik train al wel wat langer, maar dat was meer van nou ff kijken wat er vrij is en dan ga ik dat maar doen. Nu via JP (Ironsport) op Starting Strength gewezen en boek al redelijke vorderingen vind ik.
 
Laatst bewerkt:
yo mike,

train je @ DdoubleA ofzo?

grappig dat je ook hier terecht bent gekomen. als je wil kan je wel een keer met mij en chris mee trainen, dan kunnen we die techniek voor je bekijken.

ben wel benieuwd naar de hoogte van je squats gezien die verhouding met je deadlifts ;)
 
yo mike,

train je @ DdoubleA ofzo?

grappig dat je ook hier terecht bent gekomen. als je wil kan je wel een keer met mij en chris mee trainen, dan kunnen we die techniek voor je bekijken.

ben wel benieuwd naar de hoogte van je squats gezien die verhouding met je deadlifts ;)

Nee ik train nog steeds bij F4F in Zwijndrecht. Maar weet niet of ik hier moet blijven zitten aangezien het soms een gebrek aan schijven/gewichten is.

Maar zou idd wel kunnen dat jullie is een blik werpen:cool: Nu eerst maar is even rust en dan vanaf volgend jaar weer verder. Kon de laatste tijd vrijwel geen gewicht meer toevoegen in m'n SS log.

En ik had al gezien dat jou squats in ieder geval dieper zijn dan die van mij!:D
 
Haha wist eerst niet wie je was joh, maar je bent dus Mike vd T?
Goede progressie in korte tijd!

Wist trouwens niet dat je tegenwoordig bij FFF kon squatten en deadliften.
 
aight, nou het aanbod staat sowieso... dus wanneer je wil horen we het wel. maare ik wist inderdaad niet dat ze daar losse barbells hadden? woon je niet meer in Ambacht btw?
 
Laatst bewerkt:
Haha wist eerst niet wie je was joh, maar je bent dus Mike vd T?
Goede progressie in korte tijd!

Wist trouwens niet dat je tegenwoordig bij FFF kon squatten en deadliften.

ja eindelijk! het duurt ff maar dan heb je ook wat..als het goed is krijgen we nieuwe squatracken in januari dus ff afwachten..beetje aandringen:p maar alex (m'n broertje) werkt er dus dicht bij het vuur he

en je hebt het in 1 keer goed chris:)

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

aight, nou het aanbod staat sowieso... dus wanneer je wil horen we het wel. maare ik wist inderdaad niet dat ze daar losse barbells hadden? woon je niet meer in Ambacht btw?

bij deze weer geinformeerd! en woon nog steeds in ambacht ja..nu in de volgerlanden..jij dan?
 
yes man, ook nog op ons prachtige dorp. veersedijk tegenwoordig, vlakbij onze ouwe werkgeefster :help:
 
yes man, ook nog op ons prachtige dorp. veersedijk tegenwoordig, vlakbij onze ouwe werkgeefster :help:

breek me de bek niet open:headbang:

jij traint wel bij DdoubleA?
 
nee man, wij trainen bij Atlanta naast de Avia... d-double-a bevalt me niet, hangt een enorme k*tsfeer daar, het meerendeel kuurt en focust alleen op benchen en biceps trainen. niet echt mijn mensen dus. tel daar bij op dat: je geen magnesium mag gebruiken, boven de 120 moet deadliften vanaf tuintegels, er een squatrack staat waarbij je niet op diepte kan komen zonder de vangers te raken, geen airco is, 38 euro per maand moet betalen.. etc. etc. etc.

bij atlanta word het steeds beter... ik heb via een forumgozer hier een powerrack geregeld, ik heb er chains en boxes liggen, een thick bar en een hex bar, db's tot 46 en binnenkort ook 52 en 60, olympische barbells genoeg, kettlebells... good stuff dus ;)
 
Laatst bewerkt:
klinkt goed! misschien wel het overwegen waard.
 
vanavond toch nog maar een training gedaan volgens SS, training B.

SQ: 3 x 5 x 130

MP: 2 x 5 x 50
1 x 5 x 55

Kroc Row: 1 x 10 x 30
3 x 5 x 40

Chin ups: 8, 5, 5, 3.

3 x 5 biceps curl
3 x 5 triceps curl

Dit was hem weer voor dit jaar. Nu eerst maar is eten, eten en nog is eten met de kerstdagen / oud en nieuw en dan maandag 3 januari 2011 weer de eerste training.
 
nice one mike. misschien zien we elkaar nog ergens met oud en nieuw :fire:
 
nou dat denk ik niet..moet gewoon werken hoor 1 januari.. en ik val extra in de prijzen! ik mag om 6 uur 's ochtends al beginnen!
 
netjes... ik begin 11 uur pas... ho ho ho

sterkte!
 
betere tijden! dus na het weekend gelijk weer starten met trainen, omdat je fit zat bent?:)
 
Back
Naar boven