MuscleMeat

Mikki is een echte bodybuilder [proof inside]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige dingen doen wonderen :)... Nee serieus, ziek ben ik echt

Verdomme, ik ben al 2 jaar niet meer ziek geweest, niet eens de griep.

Nog maar ff wachtten op Mikki's msn dan :(
 
Ik ook niet, maarjah, meer mijn eigen schuld, veel verder gegaan dan mijn lichaam aankan, was een keer te verwachten :p
 
Krijg ik inneens een goed idee, op mijn voeding opleiding, krijg ik altijd aangeboden om een bekertje met chemicalieen (of placebo) op te drinken voor een leuk bedragje. Misschien gebeurt er niets, dan is het leuk geld verdienen. Misschien wordt ik er ziek (ze garanderen dat het nooit levensgevaarlijk is.....) van.

Niet ziek = makkelijk geld verdienen
ziek = mikki

Win win situatie :)
 
Ik heb auw ergens, Mikki, kun je er een kusje op geven? :kiss:
 
Verdomme, ik ben al 2 jaar niet meer ziek geweest, niet eens de griep.

Nog maar ff wachtten op Mikki's msn dan :(

ik voel wat opkomen :rolleyes:
 
Ik heb auw ergens, Mikki, kun je er een kusje op geven? :kiss:

als je hem gewoon dagelijks schoon had gemaakt dan had je er nu geen pijn aan gehad, gewoon je verantwoordelijkheid nemen :mad:


:D
 
Volgens mij is BBD jaloers?
 
als je hem gewoon dagelijks schoon had gemaakt dan had je er nu geen pijn aan gehad, gewoon je verantwoordelijkheid nemen :mad:


:D

ik was mn voeten elke dag... dus daar ligt et niet aan...
 
Volgens mij is BBD jaloers?

Neej hoor, ik dacht dat de Mikki rage zo werkte.

Ik zit op een opleiding waar de man vrouw ratio 1-10 is, ik krijg genoeg aandacht hoor :D
 
Neej hoor, ik dacht dat de Mikki rage zo werkte.

Ik zit op een opleiding waar de man vrouw ratio 1-10 is, ik krijg genoeg aandacht hoor :D

haha bij mij 1-20. :D Toerisme rulezzz
 
Neej hoor, ik dacht dat de Mikki rage zo werkte.

Ik zit op een opleiding waar de man vrouw ratio 1-10 is, ik krijg genoeg aandacht hoor :D

Wat doe je? Bij ons is het ongeveer 1-2
 
Wat doe je? Bij ons is het ongeveer 1-2

Voeding en Gezondheid, wageningen Universiteit.

Verdomme fryslan! Maar ik kom niet uit fryslan, dus de vrouwen op mijn opleiding kunnen me teminste verstaan!

En ik zit ongeveer in 2 jaren, dus technisch gesproken zit ik ook aan de 1-20!
 
:O, dat zou ik ook moeten regelen.. Ik doe Toegepaste Communicatie Wetenschappen aan de UT, verhoudingen lagen eerst nog anders 1-4 oud, nu niet meer helaas :P....
 
is dit een soort mededelingsdrang topic ofzo?
 
Hahahha, lijkt er wel op :P.. Kan aan mij liggen, maar vind dit een stuk interessanter om te lezen dan het merendeel van de topics hier
 
:O, dat zou ik ook moeten regelen.. Ik doe Toegepaste Communicatie Wetenschappen aan de UT, verhoudingen lagen eerst nog anders 1-4 oud, nu niet meer helaas :P....

UT heeft teminste een fatsoenlijke gym. Die van wageningen is echt om te janken.
 
Jah gym is wel mooi.. Heb er afgelopen 9 maanden getraind, ben ook daar begonnen met trainen.. Ga nu alleen naar eena ndere gym, je hebt bij de UT niets geen begeleiding wat betrefd voeding e.d, zelfs niet met KT... Ik zit nu bij een gym die ook pro's begeleid en mij met alle dingen kan en vooral ook wil begeleiden... Maar als je het gevoel hebt dat je alles alleen kunt is het erg goed te doen...

Ik ben alleen eerlijk gezegd nog nooit ergens anders geweest.. Heb alleen op de UT gekeken, heb ook nooit andere studies bekeken
 
ze zeggen toch altijd dat in leiden veel meer vrouwen dan mannen zijn op de universiteit?

dat klopt wel, maar ze hadden wel even erbij mogen zeggen wat voor vrouwen het waren :(

als ik dit van tevoren had geweten dan had ik in amsterdam gaan studeren :mad:

p.s. mikki is ripped!
 
Hahahahah, alleen bij de gedragswetenschap-studies hier lopen leuke vrouwen rond, voor de rest al die technische studies :(... Leiden ook best technisch toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven