AndroidHealthClinic

Mikki is een echte bodybuilder [proof inside] (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whahaha @ spiertje :roflol:
 

was me idd al opgevallen spiertje!! ;)

je vraagt echt teveel om aandacht :D
 
Tering....weer 445 posts over de vrouw van wie ik haar naam niet meer zou noemen.....GET A LIFE MOTHER****ERS!:D
dat word geen blow roken
kiss mar;)
 
Mikki is inderdaad een attentionwhore en wil de aandacht van iedereen, maar iedereen wil ook Mikki's aandacht :rolleyes:
 
Oké, iedereen behalve muuske

Edit: bijna jarig muuske?
 
Damn dan ben je nog geen 2,5 dag weg en heb je dit 24 pagina dikke spam log.. over mikki..
 
nee gewoon.. 1987 en 18 jaar....
 
Maar de grote vraag is....is Musske een echte bodybuildster?
 
FEESTJE BIJ DAISY :D

*jeej*
 
Maar de grote vraag is....is Musske een echte bodybuildster?

echt BBD, ik had altijd zoveel respect voor je omdat je zo weinig posts had en ze bijna allemaal informatief waren.. en nu ben je potverdomme een chat en convo sletje aan het worden :p

geintje bro ;)
 
Testo... je kunt m'n naam nog wel noemen :D probeer het maar, het is echt niet moeilijk!:cool:




Mmmmiii.........kkkkkk.....mmmmmm.....nee sorry.....het wordt nooit wat tussen jou en mij.:p
 
echt BBD, ik had altijd zoveel respect voor je omdat je zo weinig posts had en ze bijna allemaal informatief waren.. en nu ben je potverdomme een chat en convo sletje aan het worden :p

geintje bro ;)

:roflol:
 
:roflol:


ik heb de afgelopen 24 uur teveel karma gegeven (dit zeg ik tegen iedereen aangezien ik eigenlijk wat wilde gaan strooien, maar hier ben ik al teveel mee bezig geweest blijkbaar :D)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven