XXL Nutrition

Militair schuldig

Bezoekers in dit topic

Eens! Stress is een zwak excuus.

Door stress ga je echt geen meisje verkrachten en vermoorden (incl de hele familie). Dat komt niet door stress maar doordat je ziek in je hoofd bent.

Er zitten zoveel militairen in oorlogsgebied en die draaien ook niet allemaal door terwijl ze wel dezelfde stress-situaties voorgeschoteld krijgen. Die ene militair heeft misbruik van de situatie gemaakt en onder het mom van een oorlog gruweldaden gepleegd. Van mijn part knopen ze hem op.

Zo is dat ... die jankers en excuus zoekers die geven goede millitairen een slechte naam.....
 
iedereen reageerd anders op stress.. je kan niet zeggen dat stress dezelfde werking heeft op iedereen, iedereen is anders en iedereen reageerd anders in bepaalde situaties.

die kerel had waarschijnlijk al een of andere aandoening of storing in zijn hoofd zitten en daar kwam ook nog een shitload aan gebeurtenissen bij die hij niet mee had willen maken.

ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dan zo in de war zijn dat ze rare dingen gaan doen.

+ de mensen om hem heen hadden ook al lang moeten zien dat er iets niet goed ging, hij had al lang weg gehaald moeten worden uit dat land.

Die gasten waren niet in de war. Die gasten hebben planmatig een meisje verkracht en haar en haar familie vermoord.

De planning was dagen ervoor gemaakt. De uitvoering was systematisch en de acties waren er (bevestigd door de daders) op gericht om ontdekking te voorkomen.

Dat is NIET in de war...hoe je de definities ook wil bekijken.

En inderdaad kan ik niet voorspellen wat stress met je gaat doen omdat het bij ieder anders is. Wat echter wel bij ALLE mensen met stress hetzelfde is is dat de stress ZELF je nergens toe dwingt....het zijn nog steeds de keuzes die JIJ als persoon maakt.

Tenzij hij zwaar hersenletsel heeft opgelopen tijdens gevecht acties is er voor deze daad gewoonweg geen enkel excuus.
 
Back
Naar boven