Fitness Seller

Verkocht Militaire Hardigg wapenkist M4 M16

Bezoekers in dit topic

Henri108

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
924
Waardering
139
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
http://www.2dehands.be/overig/bagage/overig/hardigg-pelican-militaire-hardcase-m4-m16-249448750.html
Ik verkoop 3 Hardigg hardcases voor het M4/M16 platform of afgeleiden. In 1 kist passen 12 wapens.

De hardcases zijn in goede staat. Sluitingen en handvaten zijn in perfecte staat, de dichtingen zijn in nieuwstaat (en ze zijn waterdicht getest) en ook het drukventiel (pressure valve) werkt perfect. Uiteraard normale transportsporen zichtbaar.
De wapens kunnen aan de binnenkant ook gesloten worden zoals te zien op de foto's.

Afmetingen:
L 112cm W61cm H 44cm
L43,5inch W24 inch H17,5 inch

Op de foto's is 1 van de kisten te zien met een M4 replica (met korte loop) te zien.

1 van de 3 kisten is gemaakt uit een donkerder materiaal (foto via email).

Mag vrijblijvend getest worden met de items dat u erin wil bewaren.

Nieuwprijs is 1.243 $ per stuk. Ik wil er 175€ per stuk voor.
Ik zet ze 1 week op 2dehands, hierna worden ze internationaal verkocht. Laat dus snel iets weten bij interesse.

Reden van verkoop is dat ik er slechts 1 nodig heb, dus verkoop ik de overige 3 stuks. Ter verduidelijking: Deze worden in een magazijn bewaard (de foto's heb ik snel buiten gemaakt zodat ze beter te zien zijn).

Af te halen/bezichtigen in centrum Aalter. Meer info/vragen via pm.
 
Laatst bewerkt:
Kan je wel een epische sporttas van maken
 
Verkoop je er ook wapens bij? Indien wel dan interesse.
 
Verkoop je er ook wapens bij? Indien wel dan interesse.

+32 en dan het nummer dat daar onderaan staat.
Kan je wel doorverwijzen.

;)

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Kan je wel een epische sporttas van maken
Heb er ook met wieletjes en zonder wapenrek (zijn wel een stuk duurder) :roflol:
 
Back
Naar boven