XXL Nutrition

MiljoenenNota. Na het zuur, komt het zoutzuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Staatsschuld loopt terug, begrotingsoverschot de laatste jaren en bijna niemand is Trots op Nederland? Dat zal Rita toch tegenvallen dan, beetje trots zijn jongens! 'We' doen het gewoon goed!
 
Staatsschuld loopt terug, begrotingsoverschot de laatste jaren en bijna niemand is Trots op Nederland? Dat zal Rita toch tegenvallen dan, beetje trots zijn jongens! 'We' doen het gewoon goed!

Nee joh, maffe boomknuffelaar. N3d3rl4nd gaAt nAaR de Kl0t3, je weettog?
 
Het mensenrechten fonds ter bevordering van de vrijheid van meningsuiting wordt verhoogd tot 25 miljoen euro. WTF Gebeurd er met dit geld???
 
Staatsschuld loopt terug, begrotingsoverschot de laatste jaren en bijna niemand is Trots op Nederland? Dat zal Rita toch tegenvallen dan, beetje trots zijn jongens! 'We' doen het gewoon goed!

Nee joh, maffe boomknuffelaar. N3d3rl4nd gaAt nAaR de Kl0t3, je weettog?

En het is allemaal de schuld van links!:cool:
 
Staatsschuld loopt terug, begrotingsoverschot de laatste jaren en bijna niemand is Trots op Nederland? Dat zal Rita toch tegenvallen dan, beetje trots zijn jongens! 'We' doen het gewoon goed!
'We' ? :D
 

Ik vereenzelvig me liever niet met bepaalde groepen die leven op basis van ongegronde angstgevoelens. De luiertijd ben ik al 36 jaar voorbij.
 
Back
Naar boven