Fitness Seller

Milkshake

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Weet er soms iemand waar je shakepoederzakjes goedkoop kunt krijgen.. Gemixt met melk vormen ze toch een van de eiwitrijkste dranjes, shakes nietwaar? Buiten suplementshakes natuurlijk..

Liefst in Belgie alst kan, Aldi of Colruyt of tis eender...
 
sry... weet niet precies wat je bedoelt.
ik ken gewone (magere) melkpoeder, maar dat is ook rijk aan koolhydraten.
Verder ken ik alleen gewoon shakes (wei caseine etc)
 
Paar maanden geleden was iemand die shakes in de aldi had gezien. Daar moet je niets meer bij doen, alleen ff schudden, maar ik weet niet of je die bedoelt.

Ze zijn in ieder geval wel lekker :D
 
Zag overlaatst (vermager)shakes in het centrum staan (supermarkt). 20g eiwitten per 100g, ik dacht wauw die moet ik hebben maar euh, de prijs lag nogal hoog, 10 Euro voor 1 weekje..
 
Originally posted by Icon
Paar maanden geleden was iemand die shakes in de aldi had gezien. Daar moet je niets meer bij doen, alleen ff schudden, maar ik weet niet of je die bedoelt.

Ze zijn in ieder geval wel lekker :D

die aldi shakes is nix vol met suiker...
en kleurstoffen etc..
 
Je hebt wel van die 'Goedemorgen' brinta zakjes. Of je kan wat brinta in een bakje doen en overal meenemen... Verder kan je ook in de supermarkt melkpoeder kopen.
 
Originally posted by f*cking ecto
Je hebt wel van die 'Goedemorgen' brinta zakjes. Of je kan wat brinta in een bakje doen en overal meenemen... Verder kan je ook in de supermarkt melkpoeder kopen.

Melkpoeder?? Wat ben je daar mee, neem gewoon melk mee..
 
maakte vroeger ook shakes met melk, brinta, melkpoeder en banaan...kijk verder in natuurwinkels, hebben ze soja voor ca 12 euro per kilo (gebruik ik verder niet, ben geen voorstander van soja).

Verder neem gewoon melk mee :D en iets erbij om te eten.
 
Back
Naar boven