AndroidHealthClinic

Breaking News Million Dollar Wedding Robbert&Jennifer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Epic waste of money.

~700,000 euroknallers.
 
en onze dbb pmrelatie "pilatesmeisje" ???
 
maar leipe shit ouwe doet ook mee...
 
Succes ermee!
 
das echt erg lang zeg!!

ik ga effe kijken of ik kan stemmen.
 
hmmm wou eerst ook mee doen maarja zoveel gedoe momenteel ECHT geen tijd voor
 
Ja als je wint ga je op 1 Nov. elkaar het Ja word geven en daarnaast mag je dus voor 1 Million dollar (ong. €670.000) een hele bruiloft organiseren in het binnenland of buitenland. Jurk word dan ontworpen door Mary Borsato (zit ook in de jury).

Heb ook even gestemd succes! Mooie foto's ook in je portfolio.


Je begrijpt natuurlijk wel dat als je wint wij ook allemaal komen he :D
 
das echt erg lang zeg!!

ik ga effe kijken of ik kan stemmen.

Ja dat klopt :rolleyes:, bedankt.

Heb ook even gestemd succes! Mooie foto's ook in je portfolio.
Je begrijpt natuurlijk wel dat als je wint wij ook allemaal komen he :D

Jullie allemaal komen? :eek:;)

Allemaal leuk en aardig:D, maar hoop wel dat je kunt begrijpen dat ook al zijn er camera's erbij het een moment van ons leven blijft..en graag mensen om ons heen wil hebben waar we wat mee hebben..en iedere geval een beetje kennen ;).

Als dank dacht IK misschien wat reclame maken voor jullie, maar helaas mag ik geen reclame maken, dus een shirtje met "forum.dutchbodybuilding.com" zit er ook niet in :(. En het geld WAT je wint mag je alleen gebruiken voor je huwelijk...dus een bijdrage aan iemand geven...bijv. voor jullie toekomstige meeting is ook niet mogelijk ;)

Anyway, bedankt voor je steun :).

VANAVOND 1e aflevering -> spannend :o
 
Ja dat klopt :rolleyes:, bedankt.



Jullie allemaal komen? :eek:;)

Allemaal leuk en aardig:D, maar hoop wel dat je kunt begrijpen dat ook al zijn er camera's erbij het een moment van ons leven blijft..en graag mensen om ons heen wil hebben waar we wat mee hebben..en iedere geval een beetje kennen ;).


VANAVOND 1e aflevering -> spannend :o

Tuurlijk begrijp ik dat ;) Ik maakte ook maar een grapje, ik had er niet aan moeten denken dat er op mijn bruiloft allemaal mensen liepen die we helemaal niet zouden kennen :lol:
 
veel plezier ermee!

met alle respect ik vind dit echt weer zo typisch NL zo n raar programme waar dus nog mensen aan mee doen ook blijkbaar. En dan die wendy van dijk wat een vies arrogant breezer wijf.

dat waren de frustraties voor vandaag!

Amen to klusmier and christ
 
Als ik niet mag komen, kun je het leplazerus krijgen. Dan stem ik op je concurrentie. Uit principe.
 
veel plezier ermee!

met alle respect ik vind dit echt weer zo typisch NL zo n raar programme waar dus nog mensen aan mee doen ook blijkbaar. En dan die wendy van dijk wat een vies arrogant breezer wijf.

dat waren de frustraties voor vandaag!

Amen to klusmier and christ
pff. wat een onzin weer.

ben nu aan het kijken maar heb het eerste kwartier gemist, is pilatesmeisje al gespot?
 
Ze was wel in een flits in beeld ;)
 
Back
Naar boven