MuscleMeat

Breaking News Million Dollar Wedding Robbert&Jennifer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stuur je verhaal naar Story en dan hou je er nog een leuk bedrag aan over :D
 
En weer een bewijs dat TV kijken gelijk staat aan: Genept worden:rolleyes:
 
Beetje naïef om te denken dat alles volgens de regeltjes gaat verlopen.
 
Jen,
bout hoe dat allemaal gegaan is!!
Hoe reageerden anderen eigenlijk op deze veranderingen?


En dan zei die Belgische muts, waar ik me wel aangesproken mee voelde, "ik zoek een evenwichtige relatie die niet te lang bij elkaar zijn en niet te veel ellende hebben meegemaakt" Tja, waar slaat dat dan op..vroeg ik me af..maar ja goed.
Hm, wat is er nou mooier dan een happy ending na zoveel ahum 'ellende' :rolleyes: vraag ik me af. Werkt toch ook juist meer kijkcijfers in de hand.
 
Nou om jullie even op de hoogte te houden:

Gister hadden wij de 3e ronde voor Million Dollar Wedding..het was echt een lange dag en ontzettend nep. Spelregels werden ter plaatse veranderd, wat gewoon niet eerlijk was en daarnaast was het een doorgestoken kaart wat betreft de stellen die door gingen.

Jury zouden 6 koppels kiezen, uiteindelijk was dat er maar 1 en kozen ze voor een stel dat elkaar pas 1 jaar ofzo kende!! En dan zei die Belgische muts, waar ik me wel aangesproken mee voelde, "ik zoek een evenwichtige relatie die niet te lang bij elkaar zijn en niet te veel ellende hebben meegemaakt" Tja, waar slaat dat dan op..vroeg ik me af..maar ja goed.

Misschien ook wel goed dat we niet door zijn, na gisteren heb ik echt mijn twijfels gekregen..het is zo nep allemaal en hoe ze met ons omgingen. Het was voor niemand duidelijk en we kregen van het programma zelf wel eens e-mail waarin stond wat er ging gebeuren waarvan ze zelf geen van alle(!) na kwamen.

"Op woensdag 10 september zal de 3de ronde dan eindelijk gaan plaatsvinden. Op die dag wordt bekend gemaakt welke 7 koppels doorgaan naar de liveshows."Ja en uiteindelijk zijn het er 8, waar van 1 stel op een zeer onsportieve manier er doorgekomen zijn!

"We zullen eerst de overgebleven 100 koppels terugbrengen naar 20 paren." Uiteindelijk krijgen we te horen dat dit 12 stellen zijn?

"Denk thuis alvast na over een goede en sterke pleidooi die jullie eventueel moeten gaan voordragen. Uit deze pleidooi, die maximaal 30 seconden mag duren, moet duidelijk worden waarom jullie HET droomkoppel van Nederland zijn! Zorg er dus voor dat je goed bent voorbereid! Bijna elk koppel dacht nogmaals voor de echte jury te mogen staan om nogmaals een presentatie te mogen uitvoeren, dit kwam niet eens aan de orde.

Ze hielden ons aan het lijntje, omdat het laatste koppel nog in het publiek zat (de afvallers). Dit werd natuurlijk op het laatste moment verteld zodat niemand weg ging. Ik vond het grof hoe ze met ons om gingen, in 1e instantie hele dag geen drinken, geen eten niks... en we moesten maar blijven zitten. Bijv. ik moest naar de wc..en vroeg dat toen er steeds wat technisch fout ging, "nee doe zo maar zegt hij. Zo meteen komt er een pauze"..half uur later...weer het zelfde verhaal en toen vroeg ik het weer kreeg ik weer het zelfde te horen, toen had ik iets van ja...bekijk het nou lekker. En dat dachten meerdere, die zijn ook naar de wc gegaan. Ja het is echt belachelijk hoe het ging.

Volgens mijn vriend waren we WEL door, maar voordat hij naar binnen ging werd zijn envelop terug gehaald en liep dat meisje weg en kwam terug met een andere waar ze onze namen op schreef...ook een vreemd verhaal..

Goed, om een heel verhaal even kort te maken..we zijn dus niet door en dat is maar goed ook. Na gister hadden we er beide geen zin meer in...gister bevestigde echt dat het one big fake show is...het is zo smerig geregeld en zo willen wij onze bruiloft niet. :rolleyes:

Dus bij deze zijn jullie ook weer op de hoogte :) en tja Zaterdag lekker wat anders op de buis :cool:
mooi genaaid, maar welkom bij de tv.

die gasten gaan echt asociaal met vrijwilligers om als ik dit zo lees, terwijl die hele show gebaseerd is op vrijwilligers. zoiets verwacht je ook niet echt van zo'n programma, nja ik zou er ook klaar mee zijn. ze proberen gewoon voor 0 budget een programma te maken. zal me niks verbazen als die wedding in ene ook maar 50.000 mag kosten en de naam een lokkertje is.

ik zou overwegen om erover naar buiten te reden, gewoon uit principe.
 
mooi genaaid, maar welkom bij de tv.

commerciële tv ja :)

jammer hoor pilatesmeisje maar beter dat je bubble nu is gebarsten dan dat je vlakbij de hoofdprijs was
 
wat een grafzakken om mensen zo te beduvelen
 
Ach ja, ben er niet rouwig om ;).

Blij met de ervaring, weet wel beter voor de volgende keer ;).
 
Nou om jullie even op de hoogte te houden:




Jury zouden 6 koppels kiezen, uiteindelijk was dat er maar 1 en kozen ze voor een stel dat elkaar pas 1 jaar ofzo kende!! En dan zei die Belgische muts, waar ik me wel aangesproken mee voelde, "ik zoek een evenwichtige relatie die niet te lang bij elkaar zijn en niet te veel ellende hebben meegemaakt" Tja, waar slaat dat dan op..vroeg ik me af..maar ja goed.

Later heb je het over 7 of zelfs 8 koppels? Ik lees ook nog iets van 12 stellen?

Misschien ook wel goed dat we niet door zijn, na gisteren heb ik echt mijn twijfels gekregen..het is zo nep allemaal en hoe ze met ons omgingen. Het was voor niemand duidelijk en we kregen van het programma zelf wel eens e-mail waarin stond wat er ging gebeuren waarvan ze zelf geen van alle(!) na kwamen.

Jouw posting is ook niet al te duidelijk.

"Op woensdag 10 september zal de 3de ronde dan eindelijk gaan plaatsvinden. Op die dag wordt bekend gemaakt welke 7 koppels doorgaan naar de liveshows."Ja en uiteindelijk zijn het er 8, waar van 1 stel op een zeer onsportieve manier er doorgekomen zijn!

6 of 7 of 8 koppels :scratch: Of toch 12?

"We zullen eerst de overgebleven 100 koppels terugbrengen naar 20 paren." Uiteindelijk krijgen we te horen dat dit 12 stellen zijn?

Dus toch 12? Of was het nou 6 of 7 of 8?

"Denk thuis alvast na over een goede en sterke pleidooi die jullie eventueel moeten gaan voordragen. Uit deze pleidooi, die maximaal 30 seconden mag duren, moet duidelijk worden waarom jullie HET droomkoppel van Nederland zijn! Zorg er dus voor dat je goed bent voorbereid! Bijna elk koppel dacht nogmaals voor de echte jury te mogen staan om nogmaals een presentatie te mogen uitvoeren, dit kwam niet eens aan de orde.

Dat is toch normaal bij dit soort programma's. Worden volgens mij lange dagen voor de jury als ze alle koppels moeten gaan beoordelen.

Ze hielden ons aan het lijntje, omdat het laatste koppel nog in het publiek zat (de afvallers). Dit werd natuurlijk op het laatste moment verteld zodat niemand weg ging. Ik vond het grof hoe ze met ons om gingen, in 1e instantie hele dag geen drinken, geen eten niks... en we moesten maar blijven zitten. Bijv. ik moest naar de wc..en vroeg dat toen er steeds wat technisch fout ging, "nee doe zo maar zegt hij. Zo meteen komt er een pauze"..half uur later...weer het zelfde verhaal en toen vroeg ik het weer kreeg ik weer het zelfde te horen, toen had ik iets van ja...bekijk het nou lekker. En dat dachten meerdere, die zijn ook naar de wc gegaan. Ja het is echt belachelijk hoe het ging.

Een koppel dat eerst is afgevallen is toch doorgegaan of begrijp ik het nou verkeerd?

Volgens mijn vriend waren we WEL door, maar voordat hij naar binnen ging werd zijn envelop terug gehaald en liep dat meisje weg en kwam terug met een andere waar ze onze namen op schreef...ook een vreemd verhaal..

Erg vreemd verhaal inderdaad.
Goed, om een heel verhaal even kort te maken..we zijn dus niet door en dat is maar goed ook. Na gister hadden we er beide geen zin meer in...gister bevestigde echt dat het one big fake show is...het is zo smerig geregeld en zo willen wij onze bruiloft niet. :rolleyes:

Echt kort was het niet, maar goed :D

Dus bij deze zijn jullie ook weer op de hoogte :) en tja Zaterdag lekker wat anders op de buis :cool:

Dus nu ga je ook niet kijken terwijl je wel wilde meedoen aan dit programma?

Je verhaal is een beetje onsamenhangend, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
 
Later heb je het over 7 of zelfs 8 koppels? Ik lees ook nog iets van 12 stellen?

Jouw posting is ook niet al te duidelijk

6 of 7 of 8 koppels :scratch: Of toch 12?

Dus toch 12? Of was het nou 6 of 7 of 8?


Dat is toch normaal bij dit soort programma's. Worden volgens mij lange dagen voor de jury als ze alle koppels moeten gaan beoordelen

Een koppel dat eerst is afgevallen is toch doorgegaan of begrijp ik het nou verkeerd?

Erg vreemd verhaal inderdaad.

Echt kort was het niet, maar goed :D

Dus nu ga je ook niet kijken terwijl je wel wilde meedoen aan dit programma?

Je verhaal is een beetje onsamenhangend, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Je begrijpt me verkeerd. 7 koppels gaan door WAARVAN 6 geselecteerd zou worden door de jury.

Woensdag daar aangekomen bleek dit NIET het geval...alleen dat er maar 1 koppel werd gekozen door de jury.

Voordat er 7 koppels definitief door zouden gaan naar de liveshows, zouden er 20 koppels worden geselecteerd om mee te doen aan spelletjes om zo kans te maken op 1 van die andere plekken in de liveshows. Daar aangekomen werd er op eens tijdens de opnames verteld dat er 12 geselecteerd zouden worden.

Begrijp je het nu...
 
Dus van 12 naar 7 naar 1? Lekker is dat :D
 
TV is nu eenmaal nep. Het gaat er natuurlijk niet om om de deelnemers een leuk spelletje te laten spelen, maar om de kijkcijfers. Als men denkt die te kunnen verhogen door de spelregels te veranderen dan doet men dat. Het publiek dat naar dit soort programma's kijkt is toch niet echt hoogbegaafd, no offence. Die geloven het als iemand op zijn rug gefilmd de deur open doet en verbaasd is als het Robbert ten Brink blijkt te zijn. Niemand vraagt zich af hoe het kan dat de cameraploeg al binnen was.

Geloof me, ik heb er gewerkt, vrijwel alles is nep, zeker bij dit soort campingprogramma's.

PS ik hoorde dat de stekker er misschien uit gaat wegens lage kijkcijfers.
 
Als die bruiloft alleen voor de wet is wens ik jullie succes en hoop ik dat je wint, is ze ook voor de kerk dan hoop ik dat jullie verliezen (voor je eigen bestwil).
 
Als die bruiloft alleen voor de wet is wens ik jullie succes en hoop ik dat je wint, is ze ook voor de kerk dan hoop ik dat jullie verliezen (voor je eigen bestwil).

hmmm dit lijkt me het schoolvoorbeeld van een heel late reactie;)
 
:roflol:

Corleoné failt hard.
 
Back
Naar boven