XXL Nutrition

Milos Sarcev (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bestoldschool

Ja T, hij ziet er een beetje Gay uit daar jammer genoeg! :)
Beetje vage opmerking, gewoon omdat hij daar jonger is?
 
dandy: you bet!!
admin: zijn haar! matje en leuke pony
 
cool man dat je zo die gasten kan ontmoeten :thumb:
 
Originally posted by bestoldschool
dandy: you bet!!
admin: zijn haar! matje en leuke pony
Toch vreemde defenitie van gay imo

Maar ik zal morgen eens wat hardcore pics posten...
 
Hij doet mee aan de NOC las ik net op chad zijn board. Ben benieuwd hoe zijn bene zijn. Hij heeft tijd geleden zijn quads gescheurd.
 
Las je dat net pas?
Dat was het plan sinds october.

Spike: in de nieuwe amerikaanse FLEX (met Lee Priest op de cover) staat een trainingsartikel over powerlifting oefeningen integreren in je normale oefeningen en toevallig staan daar ook 2 plaatjes van Milos bij die aan het deadliften is.

Waarschijnlijk een ghostwriter maar ik vond het wel toevallig dat je het er net over had deze week.
Check it out.
 
ow! leuk...

maar ik kan de amerikaanse Flex niet hebben, of toch niet onmiddellijk...

ik heb WEL de nederlandse flex hier bij me en daar gaat het over de voordelen van de deadlift :D
 
en die zijn als volgt................
 
lol, lees de flex van vorige maand dan of zo :D

gewoon, niets wat wij niet wisten :D

trouwens, in die flex zie je een foto van onze eigen SQUAT :D
 
Deejay_Spike zei:
kan je eens vragen naar zijn trainingsschema's ?

gebruikt hij ook een vorm van periodisatie? en wat is volgens hem het belang van kracht (eventueel pl-elementen opnemen in je trainingsschema af en toe) in training?

bump. ik weet niet of je het al gepost hebt, maar ik stuitte hierop en was wel erg benieuwd :)
 
Volgens mij had ik het al gepost. :dunno:
Maar voor de zekerheid: hij houd er van om alles door elkaar te gooien en vond het zeker een voordeel om als bodybuilder van tijd tot tijd pl-elementen in je training op te nemen.
 
ik vind zen biceps iets minder.....voor de rest pracht van een lijf :)
 
Op video van the battle for the olympia1998 zie je hem trainen.
Hij traint vrij licht en bar decline press is erg matig, als je op dezelfde video Levrone hetzelde ziet doen.
Levrone doet 2 setjes van 12[als of het 2 pakken suiker zijn] en hij[Milos] 1 van 10, na 8 moet z'n trainer hem helpen, na 10 krijgt tie hem niet alleen meer omhoog.
 
Als je met Milos traint dan is dat echt geen makkie.
Milos traint liever op gevoel en met goede contractie van de spier. (vooral in die laatste paar weken voor de Olympia)
Probeer het maar eens en laat het ons weten.
 
Had het ook niet te maken met het feit dat hij zich op dat moment erg zwak voelde en pas vlak voor de wedstrijd zich weer vol ging laden met carbs? Of is Engels nog steeds niet mijn sterkste vak?
 
Ja dat had er idd ook mee te maken.
Je gaat al goed vooruit in je engels :D
 
He Bos kun je Sarcev zijn trainingssT nog eens uitleggen ?
Het stuk van zijn 2 zware oefeningen had ik al eens op z'n forum gelezen maar wat doet hij dan bij de 2 andere oefeningen ?
 
Langzaam (waardoor ook lichter) trainen met piek contractie, waarbij hij oplet op het positioneren van zijn ledematen om een nog betere piekcontractie te verkrijgen.

Bijv.: sommige mensen hebben de neiging om bij drukoefeningen (borst, schouder) hun elleboog iets anders te positioneren om het gewicht omhoog te krijgen als het moeilijk wordt (meestal zonder dat ze het door hebben), hij probeert er juist op te letten dat zijn elleboog gedurende de hele set op zo'n manier positioneert dat hij het maximale uit zijn contractie kan halen.

Probeer het eens voor jezelf als je denkt dat dit je bekend voor zou kunnen komen
 
En wat doet hij naast de2 zware oefeningen per bodypart dan nog ?
2 Pompoefeningen ofzo ?
 
Back
Naar boven