XXL Nutrition

Milos Sarcev (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Wie heeft er foto's van de beste man?
Ik ben een grote fan.
 
Ziet d'r mooi uit!
Vooral z'n buik, niet zo uitgezet als bij veel andere profs. Ook mooie symmetrie!
 
Ja ik ken z'n website natuurlijk, maar je kunt daar niets vandaan copieren en pasten en ik wilde gewoon wat mooie foto's hier bijelkaar hebben om naar te kijken en misschien dat andere fans wat hadden.
Hij heeft meestal wel artistieke foto's (zoals mijn oude avatar)

Deze foto op die andere link van bb.com die je me gaf vind ik ook wel cool.

Bedankt iig.
Anderen nog meer?

Ik ontmoet hem eind deze maand in New York tijdens zijn comeback.

Kreeg een coole email van hem waarin o.a. het volgende stond:
Antonio and ALLISON
(A&A)sounds almost as good as M&M...

If you guys would find some time -try to find us in hotel (no we are not swingers...so don't worry) before or after the contest.

Anyway, Antonio - if you or Allison have any direct questions -please let me know
Zal ik hem eens vragen over AS gebruik? :eek:

milos9.jpg
 
gaaf man Bos, als jij dan jouw fotootjes van hem hier neerzet.

echt kewl man. hoe ben je met hem in contact gekomen dan?
 
Heyyy BOS! ja kweet het wel jullie kennen me hier nog niet maar ik kom hier nu al een heeeel tijdje op deze site en heb hierdoor zeeeer veel geleerd vooral door goede tips van jou bos. je ziet er echt super uit ! (kheb je foto's bekeken) ps ik heb wel redelijk veel foto's van milos maar hoe zet ik deze hierop ?
ps als jullie nog even tijd hebben zouden jullie dan ook even een reply willen geven op mijn post , ik heb er gisteren één gepost met als titel "hoeveelheid cell-tech " maar spijtig genoeg nog niet veel reply's :(
 
kan je eens vragen naar zijn trainingsschema's ?

gebruikt hij ook een vorm van periodisatie? en wat is volgens hem het belang van kracht (eventueel pl-elementen opnemen in je trainingsschema af en toe) in training?
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ouwe foto T :)


@BOS: vraag hem eens wat er door z'n hoofd ging toen hij in de gaten kreeg dat de synthol niet precies deed wat het moest doen :)
 
Originally posted by bestoldschool
Ja ik ken z'n website natuurlijk, maar je kunt daar niets vandaan copieren en pasten en ik wilde gewoon wat mooie foto's hier bijelkaar hebben om naar te kijken
[/IMG]



:D om naar te kijken of.............. (grapje)

Als ik er heb zal ik het laten weten, ik wil ze dan wel ruilen tegen foto's van lekkere wijffies!
 
zo zo !!! wat een abs man !:clap:
 
hier nog 'n knappe foto :

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Op het forum van getbig staat uitgebreid wat zijn ervaring met synthol was.
 
Kun je die link even posten?
Of anders zijn woorden quoten en hier neerzetten voor 3XL
 
[Link niet meer beschikbaar]
hier staan enkele foto's van hem.
 
Originally posted by dandyman
gaaf man Bos, als jij dan jouw fotootjes van hem hier neerzet.
echt kewl man. hoe ben je met hem in contact gekomen dan?
Opgebeld, toen ik een video van zijn vrouw wilde bestellen.
Dacht dat er 1 of andere amerikaanse huppelk*t op zou nemen, maar hij was aan de lijn.
Even gebabbeld over zijn vrouw en mijn vriendin die aan dezelfde wedstrijd mee zullen doen
en sindsdien in contact gebleven via email voor wat tips en tricks. :)
Originally posted by kenneth
... heb hierdoor zeeeer veel geleerd vooral door goede tips van jou bos.
je ziet er echt super uit ! (kheb je foto's bekeken)
ps ik heb wel redelijk veel foto's van milos maar hoe zet ik deze hierop ?
Bedankt voor de complimenten!!
Foto's van Milos kun je oploaden op een webspace en dan hiernaartoe linken, of anders emailen naar een van de leden die meer als 500 posts hebben of naar de admin of de mods.
Ben benieuwd!
Originally posted by Spike
kan je eens vragen naar zijn trainingsschema's ?
gebruikt hij ook een vorm van periodisatie? en wat is volgens hem het belang van kracht (eventueel pl-elementen opnemen in je trainingsschema af en toe) in training?
Ok Spiky, ik zal het hem voorleggen.
Maakt het uit of het pre contest of offseason is?
Originally posted by 3XL
Ouwe foto T :)
@BOS: vraag hem eens wat er door z'n hoofd ging toen hij in de gaten kreeg dat de synthol niet precies deed wat het moest doen :)
Ja T, hij ziet er een beetje Gay uit daar jammer genoeg! :)
@ 3X: A shortcut ? Being stupid? I don’t really know.
I regretted thousand times. I got arms for couple of shows (Ironman and Arnold Classic 1999) and than I lost everything (almost my life as well. As the matter of fact I am in high risk group /heart attack waiting to happen/ due to coronary arteries blockage caused by synthol passing through my heart).

@Spike en 3XL: deze email kreeg ik vandaag terug nadat ik hem die vragen stelde:
Hi Antonio,
I am not sure if you got my last email (it is returned as undeliverable, but there is also in sent items...so I am not sure).
Anyway, I wrote you there that all these questions I would like to tell you in person -as now I don't have that much time to answer them -you know why.

See you guys in New York, make sure you don't confuse me for either Jocelin Pelletier or Kamali!
 
Mooi man Bos, laat m eens hier rondkijken anders (bijv bij de foto's als hij daar zin en tijd voor heeft natuurlijk)

wanneer ga je naar NY?
Kan je wel pannekoeken eten in een nederlandse eettent:)
 
"Opgebeld, toen ik een video van zijn vrouw wilde bestellen."

Jajaj :D ;)
 
Back
Naar boven