MuscleMeat

Milos Sarvec ... de contest prep goeroe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
Milos heeft op verschillende fora al veel crap moeten slikken over zijn visie op training en voeding. Bijvoorbeeld dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/milos-back-66536/

Oordeel zelf, foto's liegen niet, Milos weet goed waar hij mee bezig is. Nu word Silvio begeleid door Charles Glass. Glass doet wel alleen maar zijn training geloof ik, wie zijn voeding en contest prep doet weet ik niet.

Silvio Samuel op de Europa Super Show (onder begeleiding van Charles Glass)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Silvio Samuel op de Ironman (onder begeleiding van Milos Sarcev)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ach, als het werkt, dan is het toch goed? Tom Platz had huge benen, en hij trainde echt ontzettend vaak 15+ reps, en soms nog wel een heel stuk meer als 15. Terwijl volgens de meeste theoriën '15 reps is krachtuithoudingsvermogen, 5-10 is massa' is.
 
hehe davy zit ook op "enter the mind" ;)
 
Ja maar lage reps verhoogt het myostatine gehalte wat de spieropbouw tegengaat dus waar zit de logica dan? Ik train gewoon: eens 12 reps, 8 reps, 15 reps, 6 reps, door elkaar.
 
Zie geen verschil, hij oogt alleen ietsje vasculairder bij de ironman.
 
ach, als het werkt, dan is het toch goed? Tom Platz had huge benen, en hij trainde echt ontzettend vaak 15+ reps, en soms nog wel een heel stuk meer als 15. Terwijl volgens de meeste theoriën '15 reps is krachtuithoudingsvermogen, 5-10 is massa' is.

Jaa want als wij zo gaan trainen krijgen we ook benen als Platz :rolleyes:

Zijn benen zouden even goed groot kunnen worden van minder reps. Zoals hij zelf al zei "I could run up a hill and my legs would still grow" .
 
De foto`s zijn van dichterbij genomen plus het is nog een zwarte achtergrond, dan knalt die er sowieso harder uit. Denk dat enkel aan verschil in gear of voeding ligt, heeft absoluut niks met training te maken dus ik snap niet dat dat hier dan ook word aangehaald.
 
De foto`s zijn van dichterbij genomen plus het is nog een zwarte achtergrond, dan knalt die er sowieso harder uit. Denk dat enkel aan verschil in gear of voeding ligt, heeft absoluut niks met training te maken dus ik snap niet dat dat hier dan ook word aangehaald.

Mee eens. Foto heeft gewoon betere belichting. Verder zijn de verschillen minimaal. Charles Glass heeft sowieso meer toppers afgeleverd dan Milos. Ik ben een fan van Milos zijn werk maar zijn atleten zijn nog lang niet van het niveau als die van Charles Glass of Chad Nichols (hoe je die naam ook spelt)
 
Ja maar lage reps verhoogt het myostatine gehalte wat de spieropbouw tegengaat dus waar zit de logica dan?

Waar heb je dat gelezen? Heb je daar miss een link van?
 
dat van dat myostatin gehalte is natuurlijk dikke bullshit.
het myostatin gehalte is genetisch bepaald en kan niet hoger of lager worden.

ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar post de link maar eens.
 
volgens mij is het verschil op beide foto's een kwestie van verschillende bruintinten en verschil in licht(inval)
 
ik denk dat jullie echt blind zijn ;)
 
Ik vind z'n benen trouwens op de eerste foto wat aan de grote kant ogen:)
 
Charles Glass is een amateur, kijk wat hij Gunter heeft aangedaan. WORSE SHAPE EVER!!!
 
Back
Naar boven