XXL Nutrition

Minder DBB, meer huiswerk!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

martie

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2005
Berichten
3.062
Waardering
1
Ik stel voor dat ik wat minder op DBB ga zitten en wat meer aan mijn huiswerk ga werken! ik ben van een studieadvies 1 naar een studie advies 3 gegaan, hoe lager hoe beter, studieadvies gaat van 1 t/m 4.

:D :D :D
 
Doe je goed :rolleyes:
 
uncLez zei:

Het is geen ramp een studieadvies 3, maar ik vind het wel jammer, aangezien ik toch wel altijd goed gewerkt heb.
 
martie zei:
Het is geen ramp een studieadvies 3, maar ik vind het wel jammer, aangezien ik toch wel altijd goed gewerkt heb.

of je vraagt gewoon even om een weekban he:rolleyes:

Kan je je punt weer wat ophalen:D
 
lekker nuttig weer dit.

beetje stom ook,als je je schoolwerk eronder laat lijden.
 
Ik vind dit een goed voorstel, ik sta sowieso achter het idee dat Martie hier minder komt. Een ban zou helemaal mooi zijn, weg met die vent.
 
Hmm, een weekban zou me binnenkort goed uitkomen. Moet namelijk ook examen doen, en bij mijn examentraining doe ik na elke vraag weer ff dbb refreshen...schiet dus niet op.

Denk dat ik die optie maar eens ga nemen over 2 weken.
 
chunky zei:
lekker nuttig weer dit.

beetje stom ook,als je je schoolwerk eronder laat lijden.

Deed het niet voor niks in gare hanenhok, en ja t is stom maar op 1 of andere manier tik je gewoon dbb in je zoekbalk ook al wil je het niet :D
 
Ik denk dat je als mod ook een maatschappelijke verantwoording hebt dus week bans lijken een goeie oplossing voor het steeds slechter worden van de leerprestaties op de scholen.
 
Peoples zei:
Ik denk dat je als mod ook een maatschappelijke verantwoording hebt dus week bans lijken een goeie oplossing voor het steeds slechter worden van de leerprestaties op de scholen.

oke, ik wil graag een weekban, maar ik wel wel dat ik weer opgeheven word na een week.
 
idd bannen, laat hem denken dat het voor een week is, wij weten wel beter.
 
Ik krijg zo een weekban, dus veel plezier allemaal deze week :D geniet van de rust als jullie mij zo k*t vinden.
 
martie zei:
Ik krijg zo een weekban, dus veel plezier allemaal deze week :D geniet van de rust als jullie mij zo k*t vinden.

Mazzel.
 
MrJ jij had toch een lichte vorm van acute Alzheimer de komende weken? Ik ook, Martie is doomed! :D
 
Mwah acuut.

Ik noem het meer selectieve Alzheimer. ;) :p
 
Was ons de un-ban functie niet afgenomen? :D
 
Was stuk ja. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven