XXL Nutrition

minder effect van ander merk whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
na 750g. van Perfectbody ben ik dus overgestaptnaar 2.27kg van Labrada. Nou heb ik het gevoel dat mijn lichaam niet reageerd op deze whey. Dat het, laat ik het zo zeggen, mijn lichaam ongebruikt weer verlaat.

is dit mogelijk, of heb ik het mis?
 
Lijkt me onmogelijk. Hoezo denk je dat?
 
Ik denk dat het een beetje tussen je oren zit. Labrada is misschien niet de beste whey die er op de markt is maar absoluut ook niet de slechtste.

Ik heb ook al is een busje Proplete weggewerkt...ik merkte geen verschil in m'n training. Er zitten genoeg eiwitten in als bouwsteen, het aminiozuur gehalte in Proplete weet ik echter niets over kan zijn dat dit slechter is. Zover ik weet heeft Labrada wel een redelijk goede naam in supplementen land.
 
Laatst bewerkt:
Dit is dus de kracht van placebo. Als je al verschil gaat voelen met gewone eiwitten (wat praktisch net hetzelfde is) wat gaat dat dan bij supps als tribulus, glutamine en HMB zijn?

Ik denk dat je de werking zoiezo bijna niet kan zien bij supplementen, het voegt wat toe maar echt wonderen doen ze niet. Al vind ik creatine daar wel een uitzondering op zijn.
 
ok, thanx. Ik denk dat het inderdaad tussen de oren zit (flauwe smaak, troebele shake etc)
 
Ik weet verder niks af van die merken, maar ben je misschien overgestapt van isolate naar concentrate?
 
nope. van concentrate naar conetrate+isolate
 
ik post het ff gauw hier tusse als je het niet erg vind maar ik heb pas whey gehaald van supra... is dat iets wat werkt of totaal onzin of best wel goed of...?
 
niet erg hoor. Maar ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...
 
Back
Naar boven