XXL Nutrition

minder eten....

Bezoekers in dit topic

obikoe

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
3.087
Waardering
1
Vetpercentage
1%
ik ben een beetje aan het minderen met al dat eten.
het enigste wat echt hard groeit de laatste tijd is me buik.
heb al die voedingadviezen een beetje te letterlijk genomen.
heb het bordje brinta eruit gegooid , doe nu alleen lunch en diner.
tussendoor nog wel fruit en noten/rozijnen en zo....
ook doe ik kleinere hoeveelheid brood en warm eten.
zoveel bulken is leuk voor een korte tijd , maar ik heb het nu wel gehad .
normaal voedingspatroon moet genoeg zijn om langzaam maar zeker te groeien zonder zo,n opgeblazen skippy-bal in me pens.:mad:
 
hmm ok :rolleyes:

tis logisch dat van dat vele eten je buik opgeblazen is en ook dat je wat aankomt, dit weet je toch als je gaat bulken?
 
idd, niet zo zeuren joh
 
Als ik mijn buik helemaal uitzet lijk ik ook eerder een pc-nerd-bierdrinker dan een sporter...maar als je gewoon staat valt het toch wel mee? Als ik de buik span is hij gewoon zo hard als baksteen...Maar ik snap je irritatie, soms denk ik er ook wel eens aan..Alleen minder eten resulteert in sporten als een vaatdoek is mijn ervaring...En die dikte komt naar mijn idee toch meer door de inhoud ipv het vet%? Of zie ik dat verkeerd:P
 
Laatst bewerkt:
hmm ik heb dat opgeblazen gevoel pas na het avondeten eigelijk, smorgens als ik wakker word is ie weer plat dus boeien dat ie opgeblazen is overdag. zie je alleen als ik em uitzet ,maar als ik sta heb ik mn buik altijd half gespannen zonder erbij natedenken.
 
jah man niet piepen, zorg gewoon dat je wat minder Kh's binnen krijgt. En die dikke buik heb ik ook maar dan tijdelijk, s'avonds is het een bierbuik en smorgens een vlakke, zal dus niks te maken hebben met vet% maar de voeding die in je maag/darmen zit!
 
Exact.. overdag een opgeblazen skippybal, 's ochtends een platte.
 
Ik poep vier keer per dagdeel zodat ik de rest van de dag mijn platte buik kan bekijken.
 
train je ook?

:D


maar je ontbijt weglaten? zou ik niet doen gast
 
ik ben een beetje aan het minderen met al dat eten.
het enigste wat echt hard groeit de laatste tijd is me buik.
heb al die voedingadviezen een beetje te letterlijk genomen.
heb het bordje brinta eruit gegooid , doe nu alleen lunch en diner.
tussendoor nog wel fruit en noten/rozijnen en zo....
ook doe ik kleinere hoeveelheid brood en warm eten.
zoveel bulken is leuk voor een korte tijd , maar ik heb het nu wel gehad .
normaal voedingspatroon moet genoeg zijn om langzaam maar zeker te groeien zonder zo,n opgeblazen skippy-bal in me pens.:mad:

blijf wel 6 x per dag eiwitten eten bro, gooi dan je rozijnen, noten en friut eruit, en wat eet jij met lunch en diner? volgens snap jij niet helemaal wat een voedings schema inhoudt
 
Back
Naar boven