AndroidHealthClinic

Minder motivatie, maar wel weer beginnen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je relatief (t.o.v. je lichaamsgewicht) zwaar traint, heb je zoveel specifieke opwarmsets nodig dat warmlopen wel heel erg langdradig en overbodig wordt.
 
Als je relatief (t.o.v. je lichaamsgewicht) zwaar traint, heb je zoveel specifieke opwarmsets nodig dat warmlopen wel heel erg langdradig en overbodig wordt.

:D Ook inderdaad :D

Als je bv 50kg SQ, kan ik me voorstellen dat je daar geen 10 tal sets voor nodig hebt om tot dat gewicht te raken. Langs de andere kant
hoor je wel eens dat je 10.000 reps nodig hebt, voor je techniek op punt staat. Dus als beginner lijkt een lege bar zelfs een goede
manier om de oefening onder de knie te krijgen.
 
Je warm-up dient niet enkel om 'warm' te worden. Het dient om je mentale focus op je beweging te verbeteren. Je techniek
her en der bij te schaven. Je gewrichten, pezen, etc voor te bereiden op die beweging. Good luck met dat te bereiken met
één of ander cardio toestel.

Als je trouwens niet 'warm' wordt van je warm up, zit je te veel op phone. En rust je te lang tussen je sets.
Of doe je er plain and simple te weinig.
Ik word niet bepaald warm van eenzijdige bewegingen met lichte dumbbells, dat doe ik liever als ik al warm ben van het roeien.
 
TS is gedemotiveerd. Denk niet dat drie pagina's off topic gelul over hoe je wel of niet zou moeten opwarmen zorgt voor meer motivatie bij TS.

@TS, zoals eerder gezegd: discipline > motivatie. Die motivatie komt wel zodra je weer progressie gaat boeken. Je moet eerst jezelf gewoon naar de gym toe schoppen. Heel basic beginnen met een aantal compound oefeningen (squats - (bench)presses - deadlifts - rows/cleans) en wat pompen naar voorkeur op isolatie werk, en vooral plezier hebben in het proces.
 
Off topic,

Zet gewoon de kachel op frituren in je auto ben je ook warm.
 
TS is gedemotiveerd. Denk niet dat drie pagina's off topic gelul over hoe je wel of niet zou moeten opwarmen zorgt voor meer motivatie bij TS.

TS leest dit topic zelfs niet meer volgens mij en heeft het terug opgegeven. Dus dat off topic gelul maakt ook niet uit :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven