Fitness Seller

Minder werkt ook super goed!!

Bezoekers in dit topic

krul40

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 aug 2009
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen. Ik wilde hgh gebruiken en heb alles ingekocht en ook bodybuilders geraadpleegd. Ik bedoel echte bodybuilders. Ik heb voor ik begon eerst nog met mijn huisarts overlegd. HIj raadde het natuurlijk af maar vond het fijn dat ik het met hem deelde just in case. Ik heb goed ingelezen, pro's gevraagd zoals eerder aangegven en het net weken lang afgelezen. Steeds kwam ik tegen dat ik heel hoog in de hgh moest en dat ik test 750mg pw zou moeten doen. Ik heb het simpel aangepakt aangezien ik jaren geleden ook test met deca had gedaan en goed op was gegroeid.
Ik heb nu 170 iu greentops op zitten en 5ml test en 5ml deca. Test en Deca doe ik per 2 weken 1ml test en 1ml deca. Ja mijn lichaam reageert heel goed en vooralsnog ga ik op de 2 weken cyclus keihard in groei. HGH ben ik begonnen met 2 iu per dag en opgehoogd naar 4 en 2 weken 5 en terug naar 2 iu per dag. Bij 5 voelde ik een raar gevoel in mijn rechter oog. Voor alle duidelijkheid ik wil geen reactie dat het niet genoeg is, dit is wat ik nodig vindt en waar mijn lichaam heel goed op reageert. Ik lees weinig verhalen en posts waaruit blijkt dat het lichaam met minder ook heel goed groeit. HGH is tot nu toe het beste wat mij als 49 jarige is overkomen. Mijn vetopslag in de onderrug is weggesmolten, mijn abs zijn beter zichtbaar en ik ben gegroeid. Ik ben nu al 4 kilo schoon aan de haak aangekomen en ik hoef ook niet harder. Voor mij een wondermiddel want ik sla praktisch geen vocht op.
Qua voedsel ben ik biologischer gaan eten, minder troep en ik neem de goede koolhydraten tot mij. Eiwit gebruik ik nu alleen kippeneiwit (myprotein.nl). Voorheen had ik een kast vol supplementen van muscle protect tot BCAA blends, pre en post workoutst etc. maar die heb ik weggedaan sinds ik aan de HGH kuur ben begonnen. Ik neem wel standaard elke dag Zink, vitamine D, Visolie, Glucosamine, Magnesium en Calcium.
Ik doe nu veel Yoga m.n. Yin, Hatha en Restorive Yoga en misschien zit het tussen mijn oren maar mijn gevoel zegt dat door mijn lichaam en geest op een lijn proberen te krijgen dat dit veel voordeel levert voor mijn spiergroei. Wetenschappelijk kan ik dit niet staven maar het is mijn gevoel.
Ik gebruik 2x per dag een proteine shake. Ik eet Speltbrood en 2x per dag magere kwark, naturel. Vlees eet ik praktisch niet wel vis en garnalen en zo nu en dan kipfilet. Ik was altijd een niet vlees eter.
Ik eet minimaal 500 gram groente per dag.
Ook maak ik een blend van druivensuiker, zilvervliesrijstpoeder, maltodextrine en oats.
Ik heb maar 5 maaltijden per dag en het past goed voor mij.
Vanaf volgende week ga ik 4 weken lang 4ml test injecteren (2x pw 2ml) en daarna ga ik HCG en T3 inplannen maar eerst wat advies van de grote jongens inwinnen. Ik heb dus nog geen HCG, T3 etc gebruikt, dat komt nog.

DIt is wat ik wilde delen omdat het net barst van de hoge doseringen maar minder werkt ook super goed zoals bij mij. Elk lichaam is natuurlijk anders en misschien heb ik het getroffen qua genen maar ik vind het het delen waard.
Groeten,
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Manmanman heeft iemand de TL;DR versie?
 
Leest lekker weg zo..
 
Zeikerds :roflol:

Eindelijk eens een inhoudelijke post die niet gaat over winny samen met dbol, of kan niet zitten op m'n bil want pijn van de injects..

Subjectief, dat wel, maar als het werkt en je vind t het delen waard, prima! :thumbs:

Meer is niet altijd beter, maar meer geeft wel meer, ookal vind je dat niet meer nodig op bijna 50 jaar, daar kan ik ook inkomen.
 
Zeikerds :roflol:

Eindelijk eens een inhoudelijke post die niet gaat over winny samen met dbol, of kan niet zitten op m'n bil want pijn van de injects..

Subjectief, dat wel, maar als het werkt en je vind t het delen waard, prima! :thumbs:

Meer is niet altijd beter, maar meer geeft wel meer, ookal vind je dat niet meer nodig op bijna 50 jaar, daar kan ik ook inkomen.
Levrone vond het wel nodig op zen 50 :D
 
Zeikerds :roflol:

Eindelijk eens een inhoudelijke post die niet gaat over winny samen met dbol, of kan niet zitten op m'n bil want pijn van de injects..

Subjectief, dat wel, maar als het werkt en je vind t het delen waard, prima! :thumbs:

Meer is niet altijd beter, maar meer geeft wel meer, ookal vind je dat niet meer nodig op bijna 50 jaar, daar kan ik ook inkomen.

Waarschijnlijk ben jij de enige die het gelezen heeft :roflol:
 
Stelletje haters :D
 
  • Like
Waarderingen: mat
Logisch gezien zal hgh sws beter werken op latere leeftijd aangezien jij als oude knar bijna niks meer aanmaakt...

Maar een paar spaties en leestekens waren niet verkeerd geweest.
 
meer is niet beter -----> "ik ga vanaf volgende week de dose uppen"
 
Heb wel een poging gewaagd het te lezen maar dacht toen fuck daar gaat me pauze
 
Back
Naar boven