Fitness Seller

Minder zin in trainen bij warm weer

Peiling Peiling Zin in trainen met warm weer?

• Ja

Stemmen: 15 37,5%
  • Nee

Stemmen: 25 62,5%

• Totaal stemmers
    40

Mouzer

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
13
Hebben jullie ook minder zin om te trainen met dit warme benauwde weer? Ik iig wel, ben de hele dag al sloom en moe enzo (ok ik ga misschien ook wat te laat naar bed :D)

Maar hebben meerdere dat?

Ik heb nee ingevuld, let wel:

hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ik geen zin heb om te trainen (zoals de vraagstelling in de poll is), maar mijn drang is wel iets minder als in de koudere maanden. Maar die zin is r nog steeds wel hoor!

Maybe moet je ff je vraag een beetje aanpassen...

nee, maar heb dan ook in deze tijd een heerlijke fietstocht voor/na gymbezoek.. heel wat anders dan 's winters door de barre kou heen moeten (13km heen/terug).

Bovendien is de sportschool lekker koel op 18 graden of zo... ga idd wel te laat naar bed, dus echt geweldig gaat het trainen niet.. (misschien ook te weinig KH?)

Espi

ja, omdat het meestal vrij benouwd is in onze sportschool.
beetje jammer maarja

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Rob G
Ik heb nee ingevuld, let wel:

hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ik geen zin heb om te trainen (zoals de vraagstelling in de poll is), maar mijn drang is wel iets minder als in de koudere maanden. Maar die zin is r nog steeds wel hoor!

Maybe moet je ff je vraag een beetje aanpassen...
Ja als topictitel staat minder zin, en als pol staat zin in, beetje tegenovergestelde, foutje dus van mij :D

Modje ?? ff veranderen plz :P

ik heb gewoonweg altijd zin om te trainen

leef altijd naar m'n training toe, ga er dus echt geen overslaan voor wat extra graadjes C°

:D

kep wel minder honger...:(

moest vandaag bij het squaten bijna overgeven.............

Originally posted by jamesz
kep wel minder honger...:(

Komt hoogstwaarschijnlijk omdat je meer drinkt..

Moet eerlijk zeggen dat ik daarstraks als een beest heb liggen trainen, zweet stroomde met liters van me af maar het ging gewoon extra goed. En als in zo'n zwoele gym nog wat lekkere warme kippetjes rondlopen zit ie helemaal goed ;)

Nee. Valt me trouwens wel op dat het op mooie dagen veel minder druk is in de sportschool. Helemaal niet erg natuurlijk. Al die posers mogen van mij altijd wegblijven.

ik kan jullie vertellen dat ik vandaag rug zou gaan trainen maar ben naar 1 set weer naar huis gegaan, ja zwak ik weet het maar de themp. gaf 38 Graden aan :(

Niet minder zin, maar het gaat allemaal wel iets minder door het hete weer...

Bij ons is de airco niet goed, sterker nog er hangt geen airco dus gaat de ademhaling moeilijker tijdens het trainen door de hete lucht en heb je minder kracht en uithouding

Originally posted by Juriaan
Bij ons is de airco niet goed, sterker nog er hangt geen airco dus gaat de ademhaling moeilijker tijdens het trainen door de hete lucht en heb je minder kracht en uithouding

hmm is voor een deel ook gewenning serieus..

probeer maar eens zo hard te trainen als normaal...

zal je wel lukken lijkt alleen zwaarder...

Door de mindere ademhaling, houd dit even vol en je bent er zo doorheen

Al heb ik geen zin, ik ga toch. Ik zal nooit een keer overslaan omdat ik geen zin heb. Zal dan toch echt ziek moeten zijn of een blessure moeten hebben.

bij ons is t ook een stuk minder druk, had ik echter nie verwacht maar goed. ben de hele dag loom en lui maar als ik aan t trainen ben ga ik er voor de volle 100% voor om vervolgens thuis aangekomen weer lekker te luieren.

Juist helemaal niet! Vind het heerlijk om met dit weer te trainen. Op de eoa manier vind ik die hitte gewoon heerlijk, en gaat t trainen super!

ik vind het ook lekker met dit weer te trasinen we hebben geen airco en zweet me dan ook helemaal kapot, maar ik heb met koel weer juist wel es van die dagen dat het echt niet wil omdat ik voor me gevoel niet echt lekker opwarm ik blijf me stijfjes voelen terwijl ik met dit weer lekker helemaal los kan!

Niet zeuren gewoon trainen. Je eet ook iedere dag want dat hoort bij je leven en zo zou dat ook met trainen moeten zijn.

Fitness a way of life, niet alleen een sport.

Terug
Naar boven