Fitness Seller

Mindere dagen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moron22822

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 apr 2003
Berichten
36
Waardering
0
Hebben jullie dat nou ook van die mindere trainingsdagen?
Dit heb ik nou 1 keer in de 2 weken ofzo.
Ik pak misschien maar 2/3 van je normale gewicht? daar bal ik als een stekker.
Hoe zou dit komen?
 
Dat is toch normaal ? :)
 
Moen zei:
Dat is toch normaal ? :)

Vind ik niet :D

Nee maar, ik dacht misschien 1 keer in de 2 weken beetje veel is en dat er bepaalde reden zijn voor die mindere dagen.
 
denk dan ff erover na wat je gegeten hebt, hoe je geslapen hebt (wat er gebeurde nadat je wakker werd ;)) vaak wel te verklaren denk ik?
 
idd. kijk na je dagindeling, en wat je ervoor gedaan hebt. Het kan zijn dat je voordat je begon met trainen al veel energie hebt verbruikt.

Andere mogelijkheid is dat je spieren nog niet goed hersteld zijn van de training/bezigheid van de dag ervor
 
Ik merk wel na een weekendje stappen dat ik vaak maandag een van de mindere dagen heb. Maar dat het op een donderdag ofzo gebeurt kan ik me niet inbrengen. Ik eet vrijwel hetzeflde elke dag naar mijn gevoel......
Maar stel dat je op een dag wat ervoor wat meer energie hebt verbruikt, dan eet je een maaltijd 1 uur voor training, dan moet dit weer genoeg zijn om je energie voorraad te vullen toch?
 
als ik niet voldoende geslapen heb merk ik dat de 'drive' minder is en dat de training niet soepel verloopt.

dus gewoon zorgen dat je voldoende slaapt en goed eet en dan zou t niet voor kunnen komen dat je maar 2/3 van je normaal kan tillen... (tenzij je elk weekend helemaal van de kaart drinkt, dan is t logisch dat je in t weekend of net erna wat minder goed kan trainen)
 
Bioritme !
 
licht dat ff toe wil je?

:nana:
 
De vorm vd dag is niet altijd door jou zelf beïnvloedbaar , soms heb je gewoon mindere dagen , we zijn toch maar mensen ? :)
 
kan het zijn dat je op een ander tijdtip traint ( dat bedoelde 3XL met bioritme)
 
Tja, heb zeker ook mindere dagen zoals iedereen. Denk dat het voornamelijk belangrijk is dat je jezelf kent op bepaalde vlakken bijv. je functioneren 's morgens, 's middags en 'savonds (concentratie, sterkte,..) Dat durft allemaal wel eens individueel te verschillen.
Als ik een nachtje ben gaan stappen ben ik de dag erna geen mens maar eerder 'zombie achtig' :D Dus dan moet ik niet gaan verwachten dat ik hoogstaande prestaties gaan neerpoten :rolleyes:
Anderen kunnen er weer wel beter tegen.
 
Back
Naar boven