MuscleMeat

Minecraft

Users who are viewing this thread

Dusky

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2010
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Speelt iemand van jullie het?

Ik vind het altijd wel leuk om online wat te bouwen. :D Speel het sinds juli 2011 ongeveer.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m70
Massa
98kg
Tijdje Terraria gedaan, vond dat wel tof om samen te doen. Jammer genoeg is de wereld niet echt groot.

roeierd

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
22 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
104kg
Even gedaan op server vriend. Was eerst survival wat ik wel lachen vond met zijn allen. Toen het build werd vond ik er niks aan ben toen gestopt.

The0mega

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 mei 2009
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
zit lekker aan de halo 4

OP
Dusky

Dusky

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2010
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Als iemand nog een leuke server zoekt, join de xboxworld forum server! Het is een Nederlandse server, er is een grote creative wereld, een survival wereld en er is ook een Magic World (allerlei mods). Er wordt wel gewerkt met een greylist systeem: dat betekent dat je de server zo kan joinen en ook survival kan spelen en ook rond kan lopen in de creative wereld, maar als je creative mode wilt gebruiken moet je toegevoegd worden aan de greylist. Als je mij je een PM stuurt met je minecraft username zal ik vragen aan de admin of ie je toevoegt. Ik ben trouwens mod/OP op de server.

Het server adres volgt later, er moet nog ff iets geregeld worden. Of stuur me een PM als je graag wilt spelen.

Zie hier wat screenshots van mijn bouwwerk:

http://www.minecraftforum.net/topic/1524903-the-dusky-kingdom/

Ik had nog allerlei screenshots geupload voor hier maar Imageshack werkt dus niet. En bijlagen zijn niet beschikbaar voor dit forum ofzo.

Laatst bewerkt:

anc

Cool Novice
Lid geworden
18 sep 2011
Lengte
1m74
Ik speel Tekkit, dat is een modpack op minecraft.
Komt omdat ik snel uitgekeken was op minecraft en graag complexere dingen wilde bouwen.

Tijd lang op tekkify gespeeld, behoorlijk drukke server. Echter onlangs gereset en met de nieuwe restricties heb ik besloten daar niet meer te gaan spelen en ga ik zelf een klein servertje beginnen.

EpicCut

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 aug 2012
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Als iemand nog een leuke server zoekt, join de xboxworld forum server! Het is een Nederlandse server, er is een grote creative wereld, een survival wereld en er is ook een Magic World (allerlei mods). Er wordt wel gewerkt met een greylist systeem: dat betekent dat je de server zo kan joinen en ook survival kan spelen en ook rond kan lopen in de creative wereld, maar als je creative mode wilt gebruiken moet je toegevoegd worden aan de greylist. Als je mij je een PM stuurt met je minecraft username zal ik vragen aan de admin of ie je toevoegt. Ik ben trouwens mod/OP op de server.

Het server adres volgt later, er moet nog ff iets geregeld worden. Of stuur me een PM als je graag wilt spelen.

Zie hier wat screenshots van mijn bouwwerk:

http://www.minecraftforum.net/topic/1524903-the-dusky-kingdom/

Ik had nog allerlei screenshots geupload voor hier maar Imageshack werkt dus niet. En bijlagen zijn niet beschikbaar voor dit forum ofzo.

Ik zal eens even komen kijken als het zo ver is :D

OP
Dusky

Dusky

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2010
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
De server is al online! Ik heb je een (of 2 :P) PM's gestuurd, als het goed is.

Naar boven