Fitness Seller

mini gastric bypass tot bronze god

Bezoekers in dit topic

hendrik1981

Novice
Lid geworden
18 dec 2016
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
107kg
Vetpercentage
30%
Aloha mensen,

Ik woon in Leeuwarden en las al dat body shape een goede plek om te trainen was, nu is mijn vraag ik mag per januari weer sporten en heb de afgelopen 2 jaar ook fitness gedaan (cardi kracht). Maar nu heb ik kort geleden een mini gastric bypass gehad en ben inmiddels van 126 naar 107 kilo gegaan. Maar nu zou ik toch graag wel een goddelijk lichaam tegemoed zien. Is dit nog haal baar na deze ingreep?, en heeft iemand tips om dit te bereiken. Ben bereid 5 dagen per week te trainen om dit doen te halen. Maar hoe zit het met supplimenten en voeding gezien. Mijn porties kleiner zijn dan een normaal persoon.

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.

Mvg,
Hendrik
 
Mijn vrouw en beste vriend hebben beide een full GBP gehad. Best buddy is flink meer afgevallen dan mijn vrouw maar goed hij kwam van wat meer KG.
Denk dat je qua voeding op zich nog voldoende/goed kunt eten om vooruit te komen.
 
mooi mooi blij dat te horen, dan kan ik het nieuwe jaar waarschijnlijk los.
 
was ff wezen neuzen in leeuwarden en zag dat bodyshape een goede plek was, maar gezien hun belachelijke prijzen, nee dankje. voor al dat geld kun je elders 6mnd trainen ipv 3mnd bij hun.

Weet iemand anders nog een sport school in Leeuwarden die wel geschikt is voor mensen met een uitkering ...
 
Hangt ervanaf hoe lang de bypass is.
 
nou wil ik niet vervelend zijn maar :

Maagverkleining andere naam (gastric bypass) zijn dus het zelfde lol.

Maagverkleining (gastric bypass) - Obesitaspoli

vond je antwoord al wat vreemd heb zelf een mini gastric bypass (mini maag verkleining) xD
 
nou wil ik niet vervelend zijn maar :

Maagverkleining andere naam (gastric bypass) zijn dus het zelfde lol.

Maagverkleining (gastric bypass) - Obesitaspoli

vond je antwoord al wat vreemd heb zelf een mini gastric bypass (mini maag verkleining) xD

In de volksmond heet alles een maagverkleining, maar er zijn 2 verschillende soorten.
Gastric-Bypass-Vs.-Gastric-Sleeve-Weight-Loss-Surgery.jpg


Omdat ik ervan uit ga dat hij een Gastric Bypass heeft, maakt de afstand uit waar hij aan de dunne darm is gehecht, omdat de absorptie van voedingsstoffen daar erg door wordt beïnvloed.
 
sleeve wordt in het algemeen niet meer gedaan door tegen vallende resultaten, alleen de mini en gewone bypass nog en de band.
 
Back
Naar boven