MuscleMeat

Mini-meeting

Bezoekers in dit topic

snakeman

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
4.359
Waardering
895
Lengte
1m87
Massa
102kg
Beste DBB-Broeders,

Deze maandagavond heeft er een kleine dbb-meeting plaatsgevonden te Dordrecht. Snakeman en Grijpwijk hebben elkaar ontmoet in een onguur rambo-hok, locatie niet vermeld. Er is met heel wat gewicht gesleept, met name door Dhr. Grijpwijk...Die toch wel de indruk maakte een ziek ventje te zijn ...Na wat oefeningen door te hebben genomen (Voor mijn doeleinden), wat informatie te hebben uitgewisseld, en wat zweet te hebben verdampt, kwam deze avond succesvol ten einde. Een vervolg zal zeker komen, met eventueel filmmateriaal...eerst moet de barbell nog wat krommer trekken volgens Dhr. Grijpwijk himself.

Aldus ontmoetingen zijn aan te raden,

Keep it up,

Bathi
 
Nog gedoet?

Had btw ook niet anders verwacht dan dat Grijpwijk een beetje een ziek figuur was

Wel positief ziek btw:cool:
 
ik wil niet weten wat jullie onder de douche gedaan hebben.
 
:coffeepc: :slet: Kom maar naar dordt jonguh;):wl:
 
In wiens bed zijn jullie uiteindelijk beland?
 
Beste DBB-Broeders,

Deze maandagavond heeft er een kleine dbb-meeting plaatsgevonden te Dordrecht. Snakeman en Grijpwijk hebben elkaar ontmoet in een onguur rambo-hok, locatie niet vermeld. Er is met heel wat gewicht gesleept, met name door Dhr. Grijpwijk...Die toch wel de indruk maakte een ziek ventje te zijn ...Na wat oefeningen door te hebben genomen (Voor mijn doeleinden), wat informatie te hebben uitgewisseld, en wat zweet te hebben verdampt, kwam deze avond succesvol ten einde. Een vervolg zal zeker komen, met eventueel filmmateriaal...eerst moet de barbell nog wat krommer trekken volgens Dhr. Grijpwijk himself.

Aldus ontmoetingen zijn aan te raden,

Keep it up,

Bathi

En ik was niet uitgenodigd... :(


ps.
Hercules? Vooral rond etenstijd zeer ongure types vroeger. :D
 
En ik was niet uitgenodigd... :(


ps.
Hercules? Vooral rond etenstijd zeer ongure types vroeger. :D

Hercules ja:rolleyes: Is wel hardcore...wordt alleen zo druk nu, veel apparaten erbij:( Waar is de tijd gebleven dat je daar met een duo trainde en een handjevol negers...zucht...er komen steeds meer superdudes en vrouwen op die apparaten af....En dat is niet bevordelijk voor het ongure trainingssfeertje dat er ooit hing:D

Je bent bij deze uitgenodigd voor de volgende meeting...
 
Hercules ja:rolleyes: Is wel hardcore...wordt alleen zo druk nu, veel apparaten erbij:( Waar is de tijd gebleven dat je daar met een duo trainde en een handjevol negers...zucht...er komen steeds meer superdudes en vrouwen op die apparaten af....En dat is niet bevordelijk voor het ongure trainingssfeertje dat er ooit hing:D

Je bent bij deze uitgenodigd voor de volgende meeting...

damn, ben er al 3 (?) jaar niet geweest. Nog wel steeds lid, trouwens. :P Zal ik wel moeten zoeken naar mn pasje. :)

Ik ben daar vertrokken, net voordat ze 2 van de 3 houten plankiers weg gingen halen om er loopbanden voor in de plaats te zetten. :rolleyes: Dat ging me echt te ver. Vroeger (andere kant van de Noordendijk) was het allemaal beter...
 
Waar train je nu dan?
 
thuis. Veel meer hardcore. En lekkere wijven. :D
 
Back
Naar boven