MuscleMeat

Mini onderneming (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gohan

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
1.067
Waardering
4
beste mede dbb'ers

Voor school moet ik een mini onderneming starten maar heb echt geen flauw idee waarin.
Het mag zowel een nieuw als een bestaand product (dan wel met een wijziging) zijn. Een product dat in het buitenland al wel bestaat maar in Nederland niet is ook goed, als er maar een markt voor is.

Ook mogen het geen levensmiddelen zijn, oja en ook geen steroids. :D

ik hoop dat jullie iets kunnen bedenken.






uiteraard een beloning voor de mensen met een goed product ;)
 
focked up, wij moeten dat ook doen,
 
Mijn vrouwtje is net iets begonnen voor haarzelf.
Sinds de 12e.
Ze verkoopt erotische artikelen voornamelijk geent op de vrouw.

Is op zich wel een markt voor:)
 
nou nou thnx daar heb ik wat aan
 
zo makkkelijk gaat dat ook weer niet Gohan:) Doe een brainstormsession met je groep en zo kom je zowiezo op een aantal mogelijke ideeen. Succes! Blijf altijd onthouden, dat je klein moet denken. Diensten zijn erg lastig(service etc onderhouden bij een beperkte tijd bestaan) Probeer richting bijv iets kleins en handig in het management. En gebruik vooral je contacten van je contactpersoon. Dat wordt vaak onderschat door mensen.

edit: pak is startpagina erbij en gebruik daar wat onderwerpen,producten,diensten etc om op ideeen te komen. Succes komt vaak naar jou toe, inplaats dat jij het vindt.
 
Laatst bewerkt:
begin een handel in liquid egg whites ofzo, zie je hier niet zoveel.
 
oh, geen levensmiddelen zie ik nu
 
Idd de coïtusindustrie in.

Glijmiddel en dat soort bende...
 
yep of dvd's verkopen via internet is ook goede business
 
Ik las een tijdje terug over een leuk handeltje van een klein groepje studenten.

Zij verkochten herenonderbroeken, -T-shirts en -sokken. Klinkt niet echt spannend, he? Maar de manier waarop was wel goed: elke twee maanden (ofzo) kreeg de klant een pakketje met nieuwe nette sokken, shirts en onderbroeken, in de juiste maat (via de site op te geven). Heel mooi voor mannen die wel netjes voor de dag moeten, maar niet willen winkelen. Een soort ondergoed-abonnement.

Ik geloof dat het studentenbedrijfje nu ook met overhemden wilde beginnen...

Misschien kun je hier iets mee?
 
of ga handelen in in fitness apparatuur
 
Ik las een tijdje terug over een leuk handeltje van een klein groepje studenten.

Zij verkochten herenonderbroeken, -T-shirts en -sokken. Klinkt niet echt spannend, he? Maar de manier waarop was wel goed: elke twee maanden (ofzo) kreeg de klant een pakketje met nieuwe nette sokken, shirts en onderbroeken, in de juiste maat (via de site op te geven). Heel mooi voor mannen die wel netjes voor de dag moeten, maar niet willen winkelen. Een soort ondergoed-abonnement.

Ik geloof dat het studentenbedrijfje nu ook met overhemden wilde beginnen...

Misschien kun je hier iets mee?

Hehe werkt idd misschien best leuk. Maar als je ontkent dat je iets binnen hebt gehad kom je weg met een gratis boxer ;)
 
Ga handelen in powerplates! Big Bussines denk???
 
beste mede dbb'ers

Voor school moet ik een mini onderneming starten maar heb echt geen flauw idee waarin.
Het mag zowel een nieuw als een bestaand product (dan wel met een wijziging) zijn. Een product dat in het buitenland al wel bestaat maar in Nederland niet is ook goed, als er maar een markt voor is.

Ook mogen het geen levensmiddelen zijn, oja en ook geen steroids. :D

ik hoop dat jullie iets kunnen bedenken.





uiteraard een beloning voor de mensen met een goed product ;)


bij ons was dit in het 6de middelbaar, maar gezien je leeftijd kan dit niet?
 
jah t is niet voor mijn opleiding, t is voor n meisje dat ik probeer te helpen.

alleen zou t anders een te uitgebreid verhaal worden.....
;)
 
Back
Naar boven