AndroidHealthClinic

mini-race naar 400 totaal :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thnx, ga maandag voor de 110 :) (di voor de 77,5 en do voor 125 @ BP & DL)

maar jij hebt een soort zelfde verhouding kwa stats toch? alleen ligt je BP een stuk hoger dan mijne

ik hoop die 400 te halen ongeveer zo: 140 squat, 100 bench en 160 deadlift

edit: misschien is het leuk om bij de regels filmpjes te plaatsen zodat het voor iedereen duidelijk is hoe je de lifts moet uitvoeren?
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog 15 kilo!
 
ik doe ook mee ::D

al is het meer om jullie een stok achter de deur te geven :D

geschat totaal nu: 350 kg

90 kg squat
160kg deadlift
100 kg benchpress

binnenkort weer eens benchpressen. kijken wat ik nog druk.
 
you're no match for me!

Geschatte 1 RM's voor mij:

Squat: 116
BP: 83
DL: 145

= 344

Mijn Bill Starr will do the rest.
 
geschatte 1 RMs zijn geen 1RMs he bro!

je gaat ze eerst maar eens presteren voordat je ze hier neerzet :mad:

:D
 
Junipero schrijft zich in!
Stats: 18jaar, bezig sinds 2/8/05 71-72 kg
Deadlift: 140 (met belt)
Squat: 110 (met belt)
Bench: 70
Totaal= 320 (hopen op 400 tegen zomer)
Filmpjes wil ik wel maken, maar enkel wanneer ik 400 heb behaald.
 
Moeten filmpjes perse? Of mag het ook foto zijn. Geen probleem hoor maar gewoon om te weten :) Je zult me dan morgen niet zien staan met foto "250 kg deadlift" ofzo...
 
tjaa, denk da ik zonder pakjes iets van een 100/60/150 doe, dus das wel een serieus verschil nog!
 
Moeten filmpjes perse? Of mag het ook foto zijn. Geen probleem hoor maar gewoon om te weten :) Je zult me dan morgen niet zien staan met foto "250 kg deadlift" ofzo...

vind filmpjes eerlijker en veel leuker. Ik weet ook wel dat je van een squat een duidelijke foto kan trekken, maar bij bench kan je dan zonder stop gaan ofzo.. niet dat ik denk dat je vals wil spelen maar gwn leuker anders :D
 
hey guys tellen jullie het gewicht van de stang ook mee?

anyways heb vandaag een of ander geprobeerd. tja zondag kan je niet veel uithalen maar ok.

Squat: 100 (full squat, wel met riem en zo'n ding voor op je schouder)
BP: 80
DL: 125
-------------
totaal 305 kg pffff...long way to go :eek: :(
 
die word mee geteld ja, gaat om het totale gewciht wat je verplaatst en de stang verplaats je ook mee... en dude je bent al 5 kilo verder dan ik hoor :D
 
I'm in.

Heb vandaag met KukiShu ff mijn "max" uit geprobeerd. Hier zijn de cijfers:

BP = 110KG
SQ = 120KG
DL = 125KG
-------------
Totaal = 355KG

Met SQ en DL valt nog wel wat meer uit te persen aangezien ik niet meer had geprobeerd zoals ik deed bij BP. 120KG kreeg ik namelijk niet omhoog. Misschien kan ik 115 bijvoorbeeld weer wel? Volgende keer maar ff gaan tweaken met de gewichten. :)
 
Damn mooie stats. jij bent de eerste kandidaat om te winnen denk ik, of tis BuilderB!

Ik moet nog eens met riem gaan DL'en en squatten, benieuwd of dat veel scheelt :)
 
Ik ga het ook proberen, heb nog nooit geprobeerd met 1rm maar daar kom ik wel achter dan. Denk dat ik rond de 340kg haal momenteel, dus werk aan de winkel!
 
succes allemaal!
 
@ Blackrush, kun je de opmaak niet hetzelfde maken zoals bij de race naar 500 en 600? Is wat overzichtelijker.
 
Black Rush ik heb ook nog geen 400 dus tel mij ook maar mee hoor!!

Bench: 95 (touch and go)
Squat: 120
Deadlift: 170

385
 
schrijf mij dan ook maar op

Bench 90 + Deadlift 155 + Squat 130 = 375
 
@Calibre en Ari70: das gewoon mee doen om mee te doen hé, welke motivatie haal je er nu uit als je de eerste bent door een miezerige 25/15kg meer op je totaal neer te zetten? ;)
 
blackrush waarom sta ik er nog niet bij ? :eek2:
BB Fullsquat: 1x 105
BB Bench press: 1x75
BB Deadlift: 1x 120
 
Back
Naar boven