Fitness Seller

Minicut of cleanbulk?

Bezoekers in dit topic

KoenDammers

Novice
Lid geworden
25 aug 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Beste leden,

Graag zou ik advies willen of ik het beste kan cleanbulken of cutten.
Ben nu ongeveer een 6 maanden serieus begonnen met krachttraining en ben in die tijd van 76 kg naar 90 kg door middel van een bulk (niet heel clean), waar ik dus ook in vet omhoog ben gegaan.
Ik ben inmiddels 3 weken bezig met een cut, waarin ik naar 87,2 kg ben gegaan met 15,6% vet. Nu is de vraag dus moet ik deze cut doorzetten en zo ja, tot welk percentage? Of switchen naar een cleanbulk?
Verder ben ik 1,90m en is mijn trainingschema: UB/LB - P/P/L - -

Daarnaast zou ik graag feedback krijgen op het voedingsschema dat ik de afgelopen weken voor de cut heb gebruikt en dus eventueel zal voortzetten:

Ochtend:
- Bruine boterham met pindakaas 2x
- Sinaasappelsap 250ml
- Banaan
- Whey perfection met 250 ml halfvolle melk

Middag:
- Tosti's bestaande uit: 4x bruine boterham, 2 plakken jong belegen kaas en 4 plakjes kipfilet.
- Blik tonijn in water 110 gr


Avond:
- Witte rijst 150 gr
- Gebakken kipfilet 145 gr


Voor het slapen:
- Magere franse kwark 450 gr

- BCAA 10 gr bij het trainen
- 2 liter water


Totalen: Kcal: 2230 - Kh: 216g - EW: 202g - Vet: 60g
Hier zitten nog niet toegevoegde sauzen en groenten bij, dus zal oplopen tot 2300 kcal.
Mijn eventuele cleanbulk schema zal hier niet veel van afwijken, alleen zal ik de kcal verhogen tot 3300 door middel van meer rijst, boterhammen en pindakaas etc.

Bij voorbaat dank voor de feedback!
 
vraag 1: hoe is je vetpercentage gemeten?

vraag 2: wat wil je zelf als je in de spiegel kijkt?
 
vraag 1: hoe is je vetpercentage gemeten?

vraag 2: wat wil je zelf als je in de spiegel kijkt?

1. Via een bodyscan bij de sportschool. Die bodyscan apparatuur heet X-Contact 357 S. Weet verder ook niet hoe accuraat deze is natuurlijk, maar als ik naar mijn buikvet kijk denk ik dat het wel ongeveer overeen komt.

2. Alhoewel ik mijn hele leven skinny ben geweest, heb ik nog nooit abs gezien. Dat is dus een beetje mijn doel, met de meest geringe vorm van abs ben ik al tevreden.
 
Gewoon cutten tot je een vet% hebt waar je blij mee bent en dan weer gaan bulken tot je niet meer blij bent met je vet% en dan weer cutten

Enz..
 
digitale weegschalen zijn mbt vetmetingen ongeveer tot op +- 9,62%nauwkeurig ...
 
Ik zou voor andere producten kiezen, kwa volume erg weinig...
 
Back
Naar boven