Fitness Seller

Cut tot 65kg max door tot 20juni (1 bezoeker)

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ben vanaf 30 december begonnen bedoel je in totaal 8week of vanaf nu 8weken nog? Ik eet nu 2150 mijn plan is zeg maar als ik niet meer afval op te verlagen naar 2000kcal en als ik dan niet meer afval dan ga ik cardio sessies toevoegen
Je wijze is prima, lager hoef je wss ook niet te gaan. Enige wat ik zeg is dat ik niet verwacht dat je in 5 weekjes een fijn resultaat hebt, je hebt meer tijd nodig :)
 
Je wijze is prima, lager hoef je wss ook niet te gaan. Enige wat ik zeg is dat ik niet verwacht dat je in 5 weekjes een fijn resultaat hebt, je hebt meer tijd nodig :)
Hoeveel weekjes er nog bij zou jij doen?
 
Echt, vat dit niet verkeerd op want ik stond er een jaar geleden hetzelfde bij, maar met je huidige vet% mis je vorm. Het heeft nu een uitgezakte look ipv dat het accentueert. Ik zou eerst de vorm naar boven halen, dus door cutten tot je op een fijne 12% zit bijv, om vervolgens flink op massa te focussen. Met je huidige look ga je veel te weinig verschil zien (of je nou massa aan komt of niet). Ik vind persoonlijk een 12% echt een sweet spot om makkelijk te cutten naar een laag% en om massa te pakken die je visueel opmerkt bij verandering.
 
Echt, vat dit niet verkeerd op want ik stond er een jaar geleden hetzelfde bij, maar met je huidige vet% mis je vorm. Het heeft nu een uitgezakte look ipv dat het accentueert. Ik zou eerst de vorm naar boven halen, dus door cutten tot je op een fijne 12% zit bijv, om vervolgens flink op massa te focussen. Met je huidige look ga je veel te weinig verschil zien (of je nou massa aan komt of niet). Ik vind persoonlijk een 12% echt een sweet spot om makkelijk te cutten naar een laag% en om massa te pakken die je visueel opmerkt bij verandering.
Top dan ga ik naar de 12%. Hoeveel weken zou ik daar voor nodig hebben vanaf nu?

en wat zou ik daarna doen als ik op de 12zit onderhoud of kleine lean bulk van 100+ kcal wil voor deze zomer 10% halen
 
Top dan ga ik naar de 12%. Hoeveel weken zou ik daar voor nodig hebben vanaf nu?

en wat zou ik daarna doen als ik op de 12zit onderhoud of kleine lean bulk van 100+ kcal wil voor deze zomer 10% halen
Dan zou ik lekker lean proberen te eten en trainen. Niet te veel poespas.
 
Dan zou ik lekker lean proberen te eten en trainen. Niet te veel poespas.
Allright helder hoeveel week denk jij dat ik daarvoor nodig heb vanaf nu
 
Allright helder hoeveel week denk jij dat ik daarvoor nodig heb vanaf nu
Daar gaat niemand je een schatting voor kunnen geven, zou gewoon eens in de 2 weken een foto posten met je vooruitgang van je cut. Zelfde pose, dagdeel (zou 's Ochtends doen) & plaats.
Toen ik 18,8% vet had ben ik iets van 9kg afgevallen om uiteindelijk rond de 12% te zijn. Dit zegt overigens helemaal niets over hoe het bij jou gaat uitpakken
 
Daar gaat niemand je een schatting voor kunnen geven, zou gewoon eens in de 2 weken een foto posten met je vooruitgang van je cut. Zelfde pose, dagdeel (zou 's Ochtends doen) & plaats.
Toen ik 18,8% vet had ben ik iets van 9kg afgevallen om uiteindelijk rond de 12% te zijn. Dit zegt overigens helemaal niets over hoe het bij jou gaat uitpakken
Komt goed jullie zien de foto’s wel verschijnen
 
78C1004D-815A-4690-A0AF-031C0E8BDDE4.png

Mijn gewichtsverlies logboek
 
Dat doet die weegschaal automatisch, maar is niet heel accuraat.
Ik doe wel zeg maar 1 cheatmeal per week maar dan ga ik mijn kcal besparen waardoor ik nog steeds uitkom op 2150kcal dat kan toch gewoon
 
Ik doe wel zeg maar 1 cheatmeal per week maar dan ga ik mijn kcal besparen waardoor ik nog steeds uitkom op 2150kcal dat kan toch gewoon
Ja, het gaat uiteindelijk meer om je weekgemiddelde kcal
Als je ene dag iets meer eet kun je dat de andere dag gewoon compenseren
 
Ja, het gaat uiteindelijk meer om je weekgemiddelde kcal
Als je ene dag iets meer eet kun je dat de andere dag gewoon compenseren
Ja precies dat wist ik al maar dacht ik vraag het ff
 
Succes met de cut!
Hou rekening mee dat het vetpercentage van de wegschaal niet accuraat is. Ik moet op mijn weegschaal 12% bijtellen als ik wil dat het klopt.
 
Succes met de cut!
Hou rekening mee dat het vetpercentage van de wegschaal niet accuraat is. Ik moet op mijn weegschaal 12% bijtellen als ik wil dat het klopt.
Dankjewel ja dat is bij deze denk ik niet zo vind wat er uit de weegschaal komt wel aardig passen met wat ik in de spiegel zie.
 
Je kan beter de weekgemiddelde van de wegingen nemen, zodat fluctuaties in gewicht ‘minder impact hebben’ bij het totaal beeld.

Vetpercentage meten op de weegschaal zou ik niet doen. Geeft een onnauwkeurig beeld en reageert snel om vocht etc in het lichaam.

Lekker blijven updaten.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven