MuscleMeat

Inspired by Brian Alsruhe

Bezoekers in dit topic

Om heel eerlijk te zijn is de grootste winst van MM voor mij nu dat ik aan het einde van de dag niet telkens mijn fornuis schoon moet maken.
 
Sinds een paar dagen slaapt de jongste telg 's nachts door, de nachten zijn nog wel kort, maar in elk geval niet meer onderbroken, ik hoop dat dat zo blijft. Voorlopig wil ik heel minimalistisch trainen, 2 maal per week FB (ma en vr) en verder 6 dagen per week wat chin-up. Geleidelijk aan al ik wat meer oefeningen en volume toevoegen.

Deadlift
5x50kg
5x52,5kg
5x72,5kg
5x92,5kg

Superset
YTWL
2x4xgroen
overgaand in
Face-pull middle pulley
4x10x10kg
BP
10x20kg
8x40kg
5x50kg
3x5x60kg

Tijd: 13:15-13:45
Lijkt me een prima manier van trainen, zou er wel proberen nog een 3 dag iets van een press een leg en nog een pull bij toe te voegen als ik jou was anders wordt het miss. iets te weinig?
 
Je hebt gelijk, maar maandag en vrijdag heb ik vanaf nu sowieso tijd om te trainen, verder moet ik nog even goed puzzelen en gewoon aankijken hoe dit gaat. Ik kan tzt ook weer dagelijks gaan dippen en dan proberen de pistol squat onder de knie te krijgen.
 
04.01.19

Superset
Manta Ray Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
3x70kg
3x5x75kg
Woodchoppper
7x4x10kg (bereide zijden per set)

Superset
YTWL
4xgroen
overgaand in
Cable row
8x40kg
5x55kg
3x5x65kg
OHP
10x20kg
5x32kg
3x5x42kg

Tijd: 15:15-15:55

Met SQ en DL tape ik mijn teen nog in en ik laat het een dag zitten want dan voelt het nog niet 100%, verder geen last meer. Dagelijkse chin-ups vallen tegen, maar het is te doen, vanaf maandag ga ik ook dagelijks wat clubswings toevoegen.
 
04.01.19

Superset
Manta Ray Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
3x70kg
3x5x75kg
Woodchoppper
7x4x10kg (bereide zijden per set)

Superset
YTWL
4xgroen
overgaand in
Cable row
8x40kg
5x55kg
3x5x65kg
OHP
10x20kg
5x32kg
3x5x42kg

Tijd: 15:15-15:55

Met SQ en DL tape ik mijn teen nog in en ik laat het een dag zitten want dan voelt het nog niet 100%, verder geen last meer. Dagelijkse chin-ups vallen tegen, maar het is te doen, vanaf maandag ga ik ook dagelijks wat clubswings toevoegen.
Ja, die clubswings ala Sanca Saxon zien er inderdaad therapeutisch uit.. :D
 
Je hebt gelijk, maar maandag en vrijdag heb ik vanaf nu sowieso tijd om te trainen, verder moet ik nog even goed puzzelen en gewoon aankijken hoe dit gaat. Ik kan tzt ook weer dagelijks gaan dippen en dan proberen de pistol squat onder de knie te krijgen.
Ja desnoods probeer je nu en dan ''iets'' extra te doen, dus gewoon een oefening push ups, chin ups, face pulls, curls, tricep extensions, dumbell ohp whatever je traint toch thuis ook? Zo zou ik het ook doen hoor, je bent geen 14 meer en ik begrijp best dat vol gaan nu to much is...
 
UnCompress Je trainingsmethodes beginnen inmiddels nog wel eens te verspreiden over het forum :P.
 
Ja desnoods probeer je nu en dan ''iets'' extra te doen, dus gewoon een oefening push ups, chin ups, face pulls, curls, tricep extensions, dumbell ohp whatever je traint toch thuis ook? Zo zou ik het ook doen hoor, je bent geen 14 meer en ik begrijp best dat vol gaan nu to much is...

Daarom is het ook de bedoeling om dagelijks chin-ups en clubswings te doen, zomaar een oefening doen werkt bij mij niet dus focus ik me op hetgeen me op dit moment het meeste oplevert.
 
07.01.19

Superset
Deadlift
5x50kg
5x55kg
5x75kg
5x95kg
overgaand in
GHR
2x5xBW(assisted oranje/rood)
Ab roll-out
6x2xBW

Superset
YTWL
2x4xgroen
overgaand in
Face-pull middle pulley
4x12x10kg
BP
10x20kg
8x40kg
5x52kg
3x5x62kg

Tijd: 15:40-16:20
 
Ik heb je topic even diagonaal doorgenomen. Kga je logje volgen, leuk om te zien hoe je het vaderschap combineert met trainen.

Waar staat je recentste foto of post je er geen meer Steks ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelfs niet meer de zin of energie om een foto te maken, is nu ook niet echt nodig of motiverend, ik moet nu gewoon doen wat binnen mijn mogelijkheden ligt. Dat viel vandaag weer vies tegen, vannacht een betere nacht gehad, van 's ochtends tot vanmiddag thuis papa mogen spelen en toen mijn vrouw thuis kwam naar mijn werk gegaan. Zoals altijd een redelijk relaxte middagdienst dus ik wilde net even mijn dagelijks chin-ups doen (yes i know i am blessed) en na 1 rep zei mijn lichaam tegen mijn geest, ik dacht het van niet. Ik hoop dat het een opkomend griepje is en niet cumulatieve vermoeidheid.
 
Ik heb zelfs niet meer de zin of energie om een foto te maken, is nu ook niet echt nodig of motiverend, ik moet nu gewoon doen wat binnen mijn mogelijkheden ligt. Dat viel vandaag weer vies tegen, vannacht een betere nacht gehad, van 's ochtends tot vanmiddag thuis papa mogen spelen en toen mijn vrouw thuis kwam naar mijn werk gegaan. Zoals altijd een redelijk relaxte middagdienst dus ik wilde net even mijn dagelijks chin-ups doen (yes i know i am blessed) en na 1 rep zei mijn lichaam tegen mijn geest, ik dacht het van niet. Ik hoop dat het een opkomend griepje is en niet cumulatieve vermoeidheid.

Het leven met jonge kinderen valt je zwaar blijkbaar. Heb je een idee hoe dat komt?
 
Ik bedoel het niet klagend, want het is onze eigen keuze, maat mijn vrouw en ik werken nu allebei 32 uur per week, zij "gewoon" van 9 tot 5 en ik in volcontinue dienst, de en de kinderen gaan 2 dagen per week naar de opvang, dus we zeggen wel eens dat we de helft van de tijd alleenstaande ouders zijn. Verder hebben we geen "steun" van opa's of oma's, mijn ouder zijn simpelweg te oud en mijn schoonmoeder woont te ver weg en heeft haar eigen leven. Maar er gloort hoop aan de horizon, ik heb mijn vrouw eindelijk over gehaald om te kijken of een schoonmaakster bevalt, komende dinsdag komt ze voor het eerst.
 
Eind vorige week niet echt ziek geworden, maar wel te zwak om te trainen.

14.01.19

Superset (90 sec rust)
Manta Ray Squat
10xBW
10x20kg
5x40kg
5x60kg
3x70kg
3x5x75–>80kg (2,5kg per set omhoog)
Woodchoppper
7x5x10kg (beide zijden per set)

Superset (90 sec rust)
YTWL
4xgroen
overgaand in
Cable row
8x40kg
5x55kg
3x5x65–>67,5kg (1,25 kg per set omhoog)
OHP
10x20kg
5x30kg
4x5x40–>43kg (1kg per set omhoog)

Tijd: 12:15-13:00

Voor het eerst in lange tijd weer een met plezier getraind.
 
Eind vorige week niet echt ziek geworden, maar wel te zwak om te trainen.

14.01.19

Superset (90 sec rust)
Manta Ray Squat
10xBW
10x20kg
5x40kg
5x60kg
3x70kg
3x5x75–>80kg (2,5kg per set omhoog)
Woodchoppper
7x5x10kg (beide zijden per set)

Superset (90 sec rust)
YTWL
4xgroen
overgaand in
Cable row
8x40kg
5x55kg
3x5x65–>67,5kg (1,25 kg per set omhoog)
OHP
10x20kg
5x30kg
4x5x40–>43kg (1kg per set omhoog)

Tijd: 12:15-13:00

Voor het eerst in lange tijd weer een met plezier getraind.

Als je geen filmpje maakt, geloof ik niet dat je zo slap bent.
 
Als je geen filmpje maakt, geloof ik niet dat je zo slap bent.

In tegenstelling tot jou zal het me echt aan mijn reet roesten wat anderen van mijn (wan)prestatie vinden. Ik houd het bij voor mijzelf en om zo nu en dan advies te kunnen krijgen.

O nee, integenstellimg tot jou heb ik wel filmpjes gepost. :flipoff:
 
Back
Naar boven