Fitness Seller

minimum beentraining

Bezoekers in dit topic

Denk je nou echt dat een wijf iets om je dikke borstkast geeft als je een kleine derde been hebt?

:roflol:

squat is de belangrijkste beweging in de fitnessoefeningen.
het zorgt ook voor een goede uitzetting van je borstkas , dus je ademhalingscapaciteit gaat vooruit.
quadriceps, adductors, billen ,buikspieren en lumbosacrale spieren worden getraind.
altijd doen dus als je goed wil trainen.

amen ;)
 
Denk je nou echt dat een wijf iets om je dikke borstkast geeft als je een kleine derde been hebt?

Ik hjeb een kleine derde been + dikke borst en ze vinden me geweldig. :cool:
 
Ik hjeb een kleine derde been + dikke borst en ze vinden me geweldig. :cool:
Denkje? Laatst zei er nog één; als je maar niet zo'n kleine derde been als j354j4 hebt.
 
1) iemand die denkt dat hij 'te cool is om beenoefeningen te doen' is bij voorbaat al een sukkel
2) er is geen minimuminspanning bij trainen, er is alleen een maximuminspanning, want je moet altijd ALLES geven
3) tafeltennis niks voor jou? :)
Jij snapt er duidelijk geen zak van.

1) Lees die zin nog een paar keer, mss snap je hem dan.
2) Er is wel een minimum aantal oefeningen om enig resultaat te krijgen.
3) Nee.
 
Jij snapt er duidelijk geen zak van.

1) Lees die zin nog een paar keer, mss snap je hem dan.
2) Er is wel een minimum aantal oefeningen om enig resultaat te krijgen.
3) Nee.

ok :)

gedaan :D

en ben tot de conclusie gekomen dat je instelling zuigt! ;)
 
ik squat atm 3x per week en doe 3x per week stiff legged deadlift.
dat is genoeg om goed op te gainen (iig de vooruitgang is al goed zichtbaar na 4 weken)

maar als ik een split volg dan doe ik meestal
leg extension
leg curl
squat
calf raises
 
als je te lui bent om benen te trainen doe dan maar 1 oef.
squatten das genoeg dan
beter 5 setjes squatten dan 12 setjes op belachelijke beentrainmachines die enkel gemaakt zijn door mensen die niet willen squatten
 
ja idd, ik snap trouwens niet wat mensen er zo klote aan vinden hoor,
vanavond heb ik weer heerlijk mn beentjes afgepijgerd. ;)
 
ok :)

gedaan :D

en ben tot de conclusie gekomen dat je instelling zuigt! ;)

Waarom eigenlijk? Niet iedereen wil gigantisch dikke benen. Ik ben het er mee eens dat ze überhaupt getraind moeten worden (ik doe dan ook al enkele jaren een stuk of 5 beenoefeningen, waaronder squats), maar wat als je dat lichaamsdeel nu niet direct het belangrijkste vind?
 
Hip adductor!
 
Dude, het hele forum hier doet hun uiterste best om gespierde benen te krijgen en jij zit erover te whinen dat je geen gigantisch dikke benen wil. IN YOUR DREAMS zou je die nog niet eens kunnen krijgen, al zou je het nog zo graag willen. Alsof je benen binnen 2 maanden super freaky zijn als je squat. Als je om welke reden dan ook wil dat je benen niet extreem groot zijn, stop dat als je je doelstelling berekt hebt en train vanaf dan niet zwaarder. Maar voordat het uberhaupt al zo ver is om dan ze dan al halvebak te trainen.
 
minimum... als je 80% maxxed is 4werksets squat.. 3legextension 3legcurl.. en kuiten zou ik er dan bijpakken 4werksets
 
Minimum benen trainen is voor barbies. Pump up the volume :D
 
Als je om welke reden dan ook wil dat je benen niet extreem groot zijn, stop dat als je je doelstelling berekt hebt en train vanaf dan niet zwaarder.
Nu dus.
 
ok Gay_Teddy :)
 
als je te lui bent om benen te trainen doe dan maar 1 oefening.
Als je te lui bent om benen te trainen, kun je beter helemaal stoppen met BB!
 
10 setjes quad (squat, variant, legpress, ...)
10 setjes hamstrings (lying leg curl, standing lc, stiff legged dl, glute ham raises, ...)
8 setjes kuiten (standing, seated, donkey calve raises, ...)
 
Back
Naar boven