MuscleMeat

Minimum voor Strongman

Bezoekers in dit topic

pp van rond de 100 is niet eens zo gek veel!
maar minimaal moet je tog echt wel bij die 100 zitten anders is t snel afgelopen met je schouders!!!

Hoeveel push press jij dan effekes, ik doe nu denk momenteel 75KG ofzo. Ik vindt het zeker een van de betere/ leukere oefeningen. Maarja dee 90KG komt aardig dicht bij.
 
Ik wil ergens op mijn 18e ook meedoen aan zo'n C-wedstrijd. Dat betekent dat ik mijn stats bijna moet verdubbelen :eek:
 
Hoezo dat? Je kunt juist heel veel leren van een wedstrijd. Je stats zeggen niet altijd wat. Ik zou gewoon een keer meedoen.

Voor een C wedstrijd vind ik het erg moeilijk te bepalen welke stats je het beste zou kunnen hebben.

Voor een B wedstrijd zou ik iig de volgende stats aanraden:
1. Deadlift minimaal 250 kg
2. Squat minimaal 200 kg
3. Pushpress minimaal 100 kg

Verder zou je minstens met 100 kg timbers moeten kunnen lopen en minimaal de 140 kg steen erop kunnen gooien. Ik denk dat je dan best een leuke plaats kan behalen, afhankelijk van het niveau van de wedstrijd.



misschien voor mij dan maar een D-wedstrijd ( "klusmier" variant)?
- deadlift van 125
- squat van 100
- pushpress van 50
........verder met 50 kilo timbers sjouwen, en een 70 kilo steen erop knallen?
:D:D:D
 
Nog altijd STERKSTE MAN hé klus :D Geen babyweights
 
misschien voor mij dan maar een D-wedstrijd ( "klusmier" variant)?
- deadlift van 125
- squat van 100
- pushpress van 50
........verder met 50 kilo timbers sjouwen, en een 70 kilo steen erop knallen?
:D:D:D

klusje, ga je met de vrouwen meedoen dan? :p
 
Dan wordt het meer een "Slapste man" wedstrijd
 
Hoeveel push press jij dan effekes, ik doe nu denk momenteel 75KG ofzo. Ik vindt het zeker een van de betere/ leukere oefeningen. Maarja dee 90KG komt aardig dicht bij.

mn top is 115 en 100 pak ik zo rond de 6 x en aangezien ik nog geen 1ste word op de boom is het dus niet erg veel en zal het een stuk omhoog moeten!
zo ook voor jullie ;)
 
Back
Naar boven