XXL Nutrition

minimumloon 18?

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Weet iemand wat het minimumloon per uur is voor een 18 jarige?
 
3,64 per uur
 
Sorry vriend, die 3,75 per uur bij de Albert Hein is toch echt legitiem. Succes.
 
Ik ga vragen bij een restaurant om te gaan afwassen daar. Maar ik wil ongeveer een indicatie hebben van hoeveel hj me kan betalen. (het is wel zwart denk ik)
 
op jouw leeftijd moet je altijd zwart werken
anders verdien je geen ene reet
 
ik verdien bij me ene baantjes 6 euro(zwart) en bij me andere 8euro(deze is wit)
ben ook 18 jaar meeste van 18 jaar verdienen zo'n 5 euro per uur.
 
Is in nederland het loon echt zo laag voor jongeren.
Ik verdiende als 16 jarige al 9 euro per uur.
Mocht wel maar 2 maanden werken of zoiets anders moest je een deel aan belastingen geven.
 
Sorry vriend, die 3,75 per uur bij de Albert Hein is toch echt legitiem. Succes.
Nog geen 4 euro? LOL, ik had voor elke vakantiejob minimaal 7-8,5 euro. Geloof fruitplukken 7,5 euro, afwassen 8,5 euro. Spreek hier over leeftijd van 16-18 en dan nog 10 jaar geleden.
 
Nog geen 4 euro? LOL, ik had voor elke vakantiejob minimaal 7-8,5 euro. Geloof fruitplukken 7,5 euro, afwassen 8,5 euro. Spreek hier over leeftijd van 16-18 en dan nog 10 jaar geleden.


vakantiewerk kan je niet vergelijk met gewoon werk... aangezien je als student maar 2% RSZ moet betalen, en tijdens de vakantiemaanden zelfs maar 1,5%

Dit terwijl het bij een normale job de RSZ 13,09% is ofzo+ nog eens de belastingen...
 
vakantiewerk kan je niet vergelijk met gewoon werk... aangezien je als student maar 2% RSZ moet betalen, en tijdens de vakantiemaanden zelfs maar 1,5%

Dit terwijl het bij een normale job de RSZ 13,09% is ofzo+ nog eens de belastingen...

Maar dan nog zou je mer als 4 euro per uur hebben!
 
vakantiewerk kan je niet vergelijk met gewoon werk... aangezien je als student maar 2% RSZ moet betalen, en tijdens de vakantiemaanden zelfs maar 1,5%

Dit terwijl het bij een normale job de RSZ 13,09% is ofzo+ nog eens de belastingen...
Ik zeg toch dat het ook om vakantiewerk gaat, ook zelfde regels dus. Heb er goed mee verdient trouwens.
 
ik verdien bij me ene baantjes 6 euro(zwart) en bij me andere 8euro(deze is wit)
ben ook 18 jaar meeste van 18 jaar verdienen zo'n 5 euro per uur.

:D

Ik verdiende op mn 16 als vakantiewerk in de bouw al 11euro omgerekend.

nu verdien ik met simpel weekendwerk administratief 10€/uur en in de vakantie mss nachtwerk ad band : 15,5€/uur...


dus denk dat het gemiddelde iets hoger ligt ;)
Want ook bij vrienden schommelt het tussen de 8 en 11euro...
 
Is in nederland het loon echt zo laag voor jongeren.
Ik verdiende als 16 jarige al 9 euro per uur.
Mocht wel maar 2 maanden werken of zoiets anders moest je een deel aan belastingen geven.

23 dagen tijdens eht jaar en 23 in de grote vakantie maximum, anders ben je niet meer ten laste (of deels?) en betaal je belastingen...
 
:D

Ik verdiende op mn 16 als vakantiewerk in de bouw al 11euro omgerekend.

nu verdien ik met simpel weekendwerk administratief 10€/uur en in de vakantie mss nachtwerk ad band : 15,5€/uur...

Waar doe je nachtwerk in de vakantie. want ik wil het ook wel doen, ben immidels ook 18 maar de meeste bedrijven zitten met teweinig werk in de zomer door het bouwverlof enzo... en meestal wordt die shift dan afgeschaft voor jobstudenten...
 
Back
Naar boven