Fitness Seller

minimumloon 18? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga vragen bij een restaurant om te gaan afwassen daar. Maar ik wil ongeveer een indicatie hebben van hoeveel hj me kan betalen. (het is wel zwart denk ik)

8euro zou ik daarvoor vragen . Afwassers bij ons verdienen het allemaal .
 
Ik hoorde dat een andere jongen die daar werkt 5 euro verdient, dus ik waarschijnlijk 4,50 a 5 euro.

Ik ken niemand die 8 euro verdient bij zulk simpel werk op zn 18e
 
Ik hoorde dat een andere jongen die daar werkt 5 euro verdient, dus ik waarschijnlijk 4,50 a 5 euro.

Ik ken niemand die 8 euro verdient bij zulk simpel werk op zn 18e

De lonen in Nederland liggen precies een pak lager dan in België als ik dat hier zo lees...simpel afwassen in een klein cafétje in Antwerpen brengt je al 8euro per uur op...
 
In vakantie heb ik knolselder geplant, daar heb ik €7.25 per uur in het wit verdient..
in de horeca valt gewoon niks te verdien, ofja hier in de buurt dan.
Ik hoorde dat een andere jongen die daar werkt 5 euro verdient, dus ik waarschijnlijk 4,50 a 5 euro.

Ik ken niemand die 8 euro verdient bij zulk simpel werk op zn 18e
daar kom ik mijn bed niet voor uit.
 
IK ben het wezen vragen en ik kan over 10 dagen(na mn examens) beginnen als afwasser.
5 euro per uur. Daar komen dan nog wel fooien bovenop.
 
Ga toch lekker zwart werken ergens man, ideaal, ga strandtenten langs, je wordt zo aangenomen.
 
De lonen in Nederland liggen precies een pak lager dan in België als ik dat hier zo lees...simpel afwassen in een klein cafétje in Antwerpen brengt je al 8euro per uur op...

In Nederland zijn de belastingen lager, en goederen in supermarkten zijn een pak goedkoper.
Bovendien is ons systeem van vakantiewerk echt subliem. In de meeste andere landen moeten jobstudenten gewoon belastingen betalen zoals andere werknemers. Ze zijn dan wel niet gebonden aan die 23 dagen zoals wij.
 
In Nederland zijn de belastingen lager, en goederen in supermarkten zijn een pak goedkoper.
Bovendien is ons systeem van vakantiewerk echt subliem. In de meeste andere landen moeten jobstudenten gewoon belastingen betalen zoals andere werknemers. Ze zijn dan wel niet gebonden aan die 23 dagen zoals wij.

???
 
Inderdaad, belastingen in Nederland zijn juist hoger dan in België (hoogste in Europa, na Frankrijk).

Algemeen gesproken is Nederland duurder om in te leven/wonen. Daarom komen de rijke Nederlanders vaak net over de grens in België wonen. Kunnen ze nog groter, mooier en goedkoper wonen ;)
 
Trieste bedragen in Nederland. In volvo kreeg ik bijna 10 euro per uur.
 
Tja, voor mij word het dus 5eu per uur
 
Inderdaad, belastingen in Nederland zijn juist hoger dan in België (hoogste in Europa, na Frankrijk).

Algemeen gesproken is Nederland duurder om in te leven/wonen. Daarom komen de rijke Nederlanders vaak net over de grens in België wonen. Kunnen ze nog groter, mooier en goedkoper wonen ;)

Rijke Nederlanders komen in België wonen omdat wij hier geen vermogensbelasting hebben. Daardoor is het voor hen voordeliger om in België te wonen. Bovendien zijn huizen hier goedkoper. Voor de rest is het leven in Nederland echt wel goedkoper. Ga maar eens naar een supermarkt in Nederland en vergelijk de prijzen.

Voor lage en gemiddelde inkomens is de belastingdruk in België hoger dan in Nederland.
Cijfers uit 2004:
(als je recentere cijfers vindt die jouw gelijk staven, geloof ik je uiteraard)

http://www.oecd.org/document/15/0,2340,en_2649_201185_35472591_1_1_1_1,00.html

In 2004, the OECD publication reveals, Sweden once again had the highest tax-to-GDP ratio among OECD countries, at 50.7% against 50.6% in 2003. Denmark came next at 49.6% (48.3%), followed by Belgium at 45.6% (45.4%).

Nederland haalt volgens die studie 39,3% van bruto binnenlands product.


edit: nog een artikel waarin staat dat Belgen hogere belastingdruk hebben dan NL:
http://www.trends.be/nl/economie/beleid/4-1408-45810/-belgische-belastingdruk-hoog-door-inefficiente-overheid-.html
 
Rijke Nederlanders komen in België wonen omdat wij hier geen vermogensbelasting hebben. Daardoor is het voor hen voordeliger om in België te wonen. Bovendien zijn huizen hier goedkoper. Voor de rest is het leven in Nederland echt wel goedkoper. Ga maar eens naar een supermarkt in Nederland en vergelijk de prijzen.

Voor lage en gemiddelde inkomens is de belastingdruk in België hoger dan in Nederland.
Cijfers uit 2004:
(als je recentere cijfers vindt die jouw gelijk staven, geloof ik je uiteraard)

http://www.oecd.org/document/15/0,2340,en_2649_201185_35472591_1_1_1_1,00.html

In 2004, the OECD publication reveals, Sweden once again had the highest tax-to-GDP ratio among OECD countries, at 50.7% against 50.6% in 2003. Denmark came next at 49.6% (48.3%), followed by Belgium at 45.6% (45.4%).

Nederland haalt volgens die studie 39,3% van bruto binnenlands product.

Wij hebben hier veel eigen eigen merk troep ook he, turkse dingen noem maar op, maar of de gewone merkproducten goedkoper zijn betwijfel ik ook, horeca is hier ook stervensduur geworden sinds de euro, voor een halve liter bier op het strand leg je al dik 5 euro neer, niet normaal, mensen worden gewoon leeggezogen.
 
Rijke Nederlanders komen in België wonen omdat wij hier geen vermogensbelasting hebben. Daardoor is het voor hen voordeliger om in België te wonen. Bovendien zijn huizen hier goedkoper.
Zoals ik zei...belastingsdruk dus... en inderdaad de huizen (wat ook voor lage inkomens een impact heeft dus).

Voor de rest is het leven in Nederland echt wel goedkoper. Ga maar eens naar een supermarkt in Nederland en vergelijk de prijzen.
Wat je in de supermarkt koopt maakt maar 5-7% van je totale uitgaven uit anno 2008.

Voor lage en gemiddelde inkomens is de belastingdruk in België hoger dan in Nederland.
Cijfers uit 2004:
(als je recentere cijfers vindt die jouw gelijk staven, geloof ik je uiteraard)

http://www.oecd.org/document/15/0,2340,en_2649_201185_35472591_1_1_1_1,00.html

In 2004, the OECD publication reveals, Sweden once again had the highest tax-to-GDP ratio among OECD countries, at 50.7% against 50.6% in 2003. Denmark came next at 49.6% (48.3%), followed by Belgium at 45.6% (45.4%).

Nederland haalt volgens die studie 39,3% van bruto binnenlands product.
Belastingsdruk ligt hoger in Nederland: [Link niet meer beschikbaar]

Algemeen gesproken kan je goedkoper leven in België, doordat net die dingen die in het leven het meeste geld kosten (auto, huis, belastingen,...) in België een stukje lager liggen (nog steeds hoog in vergelijking met andere landen helaas).
 
Wij hebben hier veel eigen eigen merk troep ook he, turkse dingen noem maar op, maar of de gewone merkproducten goedkoper zijn betwijfel ik ook, horeca is hier ook stervensduur geworden sinds de euro, voor een halve liter bier op het strand leg je al dik 5 euro neer, niet normaal, mensen worden gewoon leeggezogen.

Nee, ik heb het specifiek over merkproducten in supermarktketens als C1000, Albert Heyn etc. Ik heb het niet over café's en andere horeca, dat weet ik niet. Ga in het weekend eens naar een supermarkt vlakbij de Belgische grens. Ik garandeer je dat je er meer Belgen dan Nederlanders zult zien. Een volle winkelkar is 10 tot 20% goedkoper in NL.

Zoals ik zei...belastingsdruk dus... en inderdaad de huizen (wat ook voor lage inkomens een impact heeft dus).


Wat je in de supermarkt koopt maakt maar 5-7% van je totale uitgaven uit anno 2008.

Dat hangt er van af hoeveel je verdient. Bij lagere inkomens loopt dit op tot 30% van het totale budget.

Belastingsdruk ligt hoger in Nederland: [Link niet meer beschikbaar]

Algemeen gesproken kan je goedkoper leven in België, doordat net die dingen die in het leven het meeste geld kosten (auto, huis, belastingen,...) in België een stukje lager liggen (nog steeds hoog in vergelijking met andere landen helaas).

In jouw artikel staat:
Vertekend beeld?

Forbes houdt geen rekening met progressieve belastingstelsels. Daarom is er ook een index die wel rekening houdt met deze nuance: de Tax Burden Index. Deze meet hoeveel belasting er effectief is opgehaald bij de burger. Maar ook daar staat België op de derde plaats, na Zweden en Denemarken. In België wordt 48,4% van het totale inkomen door de overheid uitgegeven.

Dat spreekt jouw rangschikking dan weer tegen.
Laten we het op een foto-finish houden
 
Tja, voor mij word het dus 5eu per uur

Zou ergenst anders gaan kijken kerel, ik krijg nu in de horeca 5.5 a 6 euro en ben 16 en jij 18???

als je niet ergenst anders zou gaan kijken naai je zelf in je kont..
 
:D

Ik verdiende op mn 16 als vakantiewerk in de bouw al 11euro omgerekend.

nu verdien ik met simpel weekendwerk administratief 10€/uur en in de vakantie mss nachtwerk ad band : 15,5€/uur...


dus denk dat het gemiddelde iets hoger ligt ;)
Want ook bij vrienden schommelt het tussen de 8 en 11euro...

15.5 / u :o
waar is dat?
 
Ik vernederde mijn vader anaal op die leeftijd. Als ik het dan ook nog bekeek met mijn zusje terwijl hij zich aftrok kreeg ik geen 3 maar 4 euro.

Snel verdiend.
 
Trieste bedragen in Nederland. In volvo kreeg ik bijna 10 euro per uur.

bijna? waar werkte je dan? volvo cars is 14/u + ploegenpremie :o
jammer dat het zo slecht gaat met dat bedrijf anders werkte ik daar nog :(
volvo trucks is tussen de 11 en 13 + ploegenpremie en je moet er veel minder hard werken dan bij cars.. 2 mooie bedrijven
 
Back
Naar boven