AndroidHealthClinic

Minoxidil baardgains voor & na? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou wel opletten of je geen donkere kringen onder je ogen krijgt na verloop van tijd. Ik ben nu sinds begin december begonnen met minoxidil en begin nu iets van donkere kringen te krijgen. Ben maar gestart met een q10 anti rimpel crème in de hoop dat het weg gaat trekken. Ik kijk het nog 2 weken aan en anders stop ik direct met minoxidil. Werkt wel goed voor baardgroei, zeker in combi met mast zoals th0maz schrijft maaf die donkere kringen zijn het mij dan niet waard😅

Ik ga erop letten, las dit op internet ook.

Dit heb ik zelf ook ervaren. Ook werden sommige rimpels prominent zichtbaar. Dat was ook één van de redenen waarom ik er destijds acuut gestopt mee ben.

Het 'schijnt' dat Monoxidil ook effect heeft op je collageenproductie. Dit is volgens mij nooit bevestigd door de wetenschap, maar er zijn genoeg horrorverhalen over te vinden op het internet. Het enige wat je kunt doen is het niet op te smeren voor het slapen. Hiermee voorkom je dat het ook terecht komt op andere plekken.
Ik gebruik foam. Droogt snel op. Scheelt veel gedoe.

Smeerden jullie eenmaa of tweemaal daags?
Minoxidil can have side effects and may cause wrinkles as well as dark circles for some individuals. Chances are, minoxidil side effects won’t happen to you. The general consensus on the cause of wrinkles and eye circles is based on the fact that minoxidil slows down collagen production in the skin. Collagen keeps skin taught, bright, and plush. As we age, collagen production slows and it results in wrinkles, dark eye circles and other visible signs of aging. Using minoxidil products may potentially speed this process up, by contributing to the decrease of collagen production. The first side effect to typically observe is the darkening eye circles. This is because the skin under your eyes is the most thin. I’d say that it is always safe to first consult your physician before starting any form of medication, including minoxidil. You never know how your body will respond to it because each person reacts differently depending on your personal health and circumstances.
 
Laatst bewerkt:
Limbale ring? Zie juist op internet dat t aantrekkelijk is
Daarom ben jij dus niet aantrekkelijk. Overigens gaat dat over heel iets anders mr.looksmax.

Ik ga erop letten, las dit op internet ook.


Ik gebruik foam. Droogt snel op. Scheelt veel gedoe.

Smeerden jullie eenmaa of tweemaal daags?
Ochtend en in de middag. Je moet het minimaal 4 uur erop laten volgens mij.
 
Ik ga erop letten, las dit op internet ook.


Ik gebruik foam. Droogt snel op. Scheelt veel gedoe.

Smeerden jullie eenmaa of tweemaal daags?
Ben begonnen met eenmaal daags om eraan te wennen en zit inmiddels al 2 maanden op tweemaal daags.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Daarom ben jij dus niet aantrekkelijk. Overigens gaat dat over heel iets anders mr.looksmax.


Ochtend en in de middag. Je moet het minimaal 4 uur erop laten volgens mij.

Ben begonnen met eenmaal daags om eraan te wennen en zit inmiddels al 2 maanden op tweemaal daags.

Schijnt dat als je terug gaat naar 1 dosering, dat het de bijwerkingen verminderd en het net zo effectief is als 2 maal daags smeren.
 
Ben ook benieuwd naar Vypaw zijn ervaring zonder Minoxidil. Dacht dat die het uit eindelijk zonder ging doen ivm katten. Heb zelf al wel wat baardgroei alleen rechterwang blijft een drama. Maar de horrorverhalen van Minoxidil schrikt me toch een beetje af.
De effecten van de dermaroller alleen vind ik niet noemenswaardig om eerlijk te zijn :p
 
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met minoxidil op hun hoofd smeren?
 
Ik gebruik een 5mm 192 naalden derma-roller :)

Twee keer gebruikt. Heb aan Minox alleen genoeg effecten nu tbh.
0,5mm bedoel je denk ik:D

4E434964-6CFF-4B19-900E-D40ED2698C5A.jpeg
Deze heb jij?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Heb jij nou uiteindelijk nog met minoxidil gewerkt? Of heb je het helemaal achterwegen gelaten?
Helemaal achterwegen gelaten, ik ga er aan beginnen als ik uit huis ben of als m'n katten er niet meer zijn
 
Helemaal achterwegen gelaten, ik ga er aan beginnen als ik uit huis ben of als m'n katten er niet meer zijn
Snap ik. Geen onnodige risico’s lopen.
 
Ik zit nu 4.5 maanden op minox en smeer ook netjes met PEO + jojoba olie 2x per dag. Begon na 2 maanden wat verschil te zien in de vierde maand ook. Nu 2 weken zo goed als niets
 
0D43024F-4D0A-4677-A66F-643355B6E9AA.jpeg
Heb er een moeilijke plofkop van gekregen maar kan er mee leven. In het echt lijkt het verschil meer. Tweede foto was na een maand en eerste is vandaag
 

Bijlagen

  • AE41BC1E-9337-4D28-B307-1273A16AD179.jpeg
    AE41BC1E-9337-4D28-B307-1273A16AD179.jpeg
    101,5 KB · Weergaven: 168
Back
Naar boven