XXL Nutrition

Minoxidil baardgains voor & na?

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 188
  • Weergaven 27K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

-
 
Laatst bewerkt:
Je ziet het wel flink. In welk opzicht plofkop? Dat je veel vocht vasthoudt in je gezicht?
Ja het is wel te merken dat mijn wangen en mijn kin/keel opgezet zijn. Maar dit is werkelijk de enige klacht die ik heb.

Misschien wel eerlijk om er bij te vertellen dat ik een tijdje voor de eerste foto een watervast achter de rug had en ik sindsdien 3 maanden aan lean bulk heb gehad. Maar zoals op de eerste foto ziet het er normaliter uit
 
Laatst bewerkt:
indien iemand interesse heeft. Ik heb nog 3 flesjes staan. Mag je overnemen voor€15 plus verzendkosten. Stuur ma pb
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210513-015931_Firefox.jpg
    Screenshot_20210513-015931_Firefox.jpg
    72,3 KB · Weergaven: 148
Valt al je haar dat je door de Minoxidil hebt weken te groeien / behouden dan snel weer uit als je stopt?
Dit gebeurt vooral als je stopt binnen 3/4 jaar. Je kan terminale haren herkennen en haren die in de tussenfase zitten van vellus tot terminaal. Als je ziet dat ze er gezond en dik uit zien en je hebt een jaartje achter de rug dan kan je er van uit gaan dat je het meeste gaat houden
 
Dit gebeurt vooral als je stopt binnen 3/4 jaar. Je kan terminale haren herkennen en haren die in de tussenfase zitten van vellus tot terminaal. Als je ziet dat ze er gezond en dik uit zien en je hebt een jaartje achter de rug dan kan je er van uit gaan dat je het meeste gaat houden
Can agree.

Zie veel ‘witte’ vellus haren. Die worden na een tijdje zwart, dikker en stugger. Die zullen minder snel uitvallen dan de donsharen.

Barber schrok vanmorgen toen ik zei dat ik m’n baard nu 2 weken had laten staan. Groeit redelijk rap nu.
 
Ik had het over hoofdhaar, he.
Zelfde principe eigenlijk. Al hoewel hoofdhaar zichzelf steeds vernieuwd zal je wel enige uitval hebben.

Volgens mij weet chrash beter hoe dit zit met hoofdhaar.
 
Valt al je haar dat je door de Minoxidil hebt weken te groeien / behouden dan snel weer uit als je stopt?
Bij mij wel, redelijk snel zelfs.
 
Iemand last van bijwerkingen?
 
Ga t vanaf morgen een kans geven 2x per dag, samen met ketoconazol shampoo eod. Als dat niet werkt topical finasteride of RU58841 proberen. Als dat niet werkt geef ik t op denk ik haha
Ketoconazol werkt goed. Het lukt mijn apotheek nu al maanden niet om het binnen te krijgen dus hebben ze me een ziek chemisch alternatief gegeven waarvan je het moet aanbrengen met een handschoentje :angstig:. Ik wacht er nog ff mee

Iemand last van bijwerkingen?
Ik ben nu bezig met een cut en ik merk wel duidelijk verschil in mijn gezicht tov afgelopen weken dus ik moet dat nog wel even rechtzetten. Ik heb dus naast minimale toename van vocht in mijn gezicht nergens last van
 
Ik gebruik ook Minoxidil sinds half februari, mijn ervaringen zijn zeer positief. Heb nu bijna het 4e potje leeg, nog een paar ml te gaan.
Ik probeer 2 keer per dag 1 ml aan te brengen en in te masseren, lukt 7 van de 10 keer prima. Ongeveer 4 -6 uur na het eerste aanbrengen smeer ik wat nivea soft om de huid weer te hydrateren, als ik dat niet doe heb ik last van een droge schilferige huid vooral onder mijn kin. Elke zondagmorgen dermarol ik met 0,3 mm en breng dan tot in de avond geen Minoxidil aan. Ik gebruik het merk kirkland en dan niet de foam maar de vloeistof zeg maar. Ik heb wat foto's voor mezelf gemaakt niet echt top geef ik toe maar het geeft wel een beetje een idee over hoe Minoxidil bij mij werkt. Bijwerkingen: gevoelige huid eerste 2 uur na aanbrengen, het prikt wat af en toe. Bloeddruk is lager maar ik ben ook minder zout gaan eten. Soms een droge schilferige huid.

Foto's 1 maand in:

IMG_2558.jpg
IMG_2559.jpg
IMG_2561.jpg


De eerste maand gelijk veel gains gemaakt, veel nieuwe blonde haren die langzaam zwart werden. Ook begon mijn linker wang (linker foto) goed te vullen met nieuwe haren. De rechter wang blijft wat achter. Op mijn kin en mijn snor worden langzaam voller en dikker.

Foto's 3 maanden in:

IMG_3134.jpg
IMG_3135.jpg
IMG_3136.jpg


Gain-train blijft doordenderen! trim het nu elke week terug naar 6 mm met de tondeuse, af en toe naar de kapper. Connectors beginnen langzaam aan te sluiten.

5 maanden in: Trim het nu twee keer per week (wo,zo) terug naar 6 mm.

IMG_3703.jpg
IMG_3704.jpg
IMG_3705.jpg


Schredden is nu begonnen vooral onder mijn kin en op mijn linker wang (rechter foto, je ziet lijnen komen) zie ik dat het dunner is. Doel is om dit 1 jaar vol te houden en dan kijken naar het resultaat, ik bestel binnenkort voor weer een half jaar minoxidil. Zodra mijn wangen een beetje voller gegroeid zijn laat ik mijn baard groeien. Op naar een echte viking baard :P
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook Minoxidil sinds half februari, mijn ervaringen zijn zeer positief. Heb nu bijna het 4e potje leeg, nog een paar ml te gaan.
Ik probeer 2 keer per dag 1 ml aan te brengen en in te masseren, lukt 7 van de 10 keer prima. Ongeveer 4 -6 uur na het eerste aanbrengen smeer ik wat nivea soft om de huid weer te hydrateren, als ik dat niet doe heb ik last van een droge schilferige huid vooral onder mijn kin. Elke zondagmorgen dermarol ik met 0,3 mm en breng dan tot in de avond geen Minoxidil aan. Ik gebruik het merk kirkland en dan niet de foam maar de vloeistof zeg maar. Ik heb wat foto's voor mezelf gemaakt niet echt top geef ik toe maar het geeft wel een beetje een idee over hoe Minoxidil bij mij werkt. Bij werkingen: gevoelige huid eerste 2 uur na aanbrengen, het prikt wat af en toe. Bloeddruk is lager maar ik ben ook minder zout gaan eten. Soms een droge schilferige huid.

Foto's 1 maand in:

Bekijk bijlage 533232 Bekijk bijlage 533233 Bekijk bijlage 533234

De eerste maand gelijk veel gains gemaakt, veel nieuwe blonde haren die langzaam zwart werden. Ook begon mijn linker wang goed te vullen met nieuwe haren. De rechter wang blijft wat achter. Op mijn kin en mijn snor worden langzaam voller en dikker.

Foto's 3 maanden in:

Bekijk bijlage 533235 Bekijk bijlage 533236 Bekijk bijlage 533237

Gain-train blijft doordenderen! trim het nu elke week terug naar 6 mm met de tondeuse, af en toe naar de kapper.

5 maanden in: Trim het nu twee keer per week (wo,zo) terug naar 6 mm.

Bekijk bijlage 533240 Bekijk bijlage 533241 Bekijk bijlage 533242

Schredden is nu begonnen vooral onder mijn kin en op mijn linker wang zie ik dat het dunner is. Doel is om dit 1 jaar vol te houden en dan kijken naar het resultaat, ik bestel binnenkort voor weer een half jaar minoxidil. Zodra mijn wangen een beetje voller gegroeid zijn laat ik mijn baard groeien. Op naar een echte viking baard :P
Gaat hard gozer. Lekker bezig
 
Thanx vlees_nek

Blij te lezen dat een ander ook de goede resultaten ziet!
 

In welke mate zou dit negatief effect qua spieropbouw kunnen hebben? Galen kun jij dit interpreteren?
 
  • Like
Waarderingen: Onit

In welke mate zou dit negatief effect qua spieropbouw kunnen hebben? Galen kun jij dit interpreteren?
Het wordt lokaal aangebracht. Zou me daar geen zorgen om maken.
 
Het wordt lokaal aangebracht. Zou me daar geen zorgen om maken.
Ondanks dat 't lokaal wordt aangebracht is het wel systemisch toch? Zou 't dan toch geen negatieve (blijvende) impact op de receptoren kunnen hebben?
Sommige gebruikers melden hartkloppingen bijvoorbeeld, ondanks aanbrengen op hun hoofd/gezicht.
 
Zorgt het ook voor haargroei als je een “kale kroon” hebt? Als ik de reacties zo lees klinkt als een wondermiddel
 
Zorgt het ook voor haargroei als je een “kale kroon” hebt? Als ik de reacties zo lees klinkt als een wondermiddel
Ja zou het wel moeten doen, rogaine moet eigenlijk worden gebruikt voor hoofdhaar maar mensen doen het op hun baard. Dus zou volgens mij gewoon moeten werken als je een kale kroon hebt. Zijn wel effectievere middelen dan minoxidil
 
Zorgt het ook voor haargroei als je een “kale kroon” hebt? Als ik de reacties zo lees klinkt als een wondermiddel
Ben je serieus? Daar is het letterlijk voor gemaakt en tevens elke onderzoek omtrent dit middel op gebaseerd. Als je jezelf een beetje had ingelezen had je er nu niet bijgelopen met een biljartbal als hoofd.
 
Back
Naar boven