AndroidHealthClinic

Minoxidil baardgains voor & na? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

die jij linkt is niet op voorraad en de andere die ik geprobeerd heb gaat blijkbaar niet buiten frankrijk. Mocht jij van je minoxidil afwillen mag je pm'en
Minoxbeard.com voor 10%
Levertijd ca 1-2 week

de rogain of kirkland 5% kan je gewoon via een trusted vendor op eBay
 
Minoxbeard.com voor 10%
Levertijd ca 1-2 week

de rogain of kirkland 5% kan je gewoon via een trusted vendor op eBay
Minoxbeard.com verkoopt alleen hoog gedoseerde, wat niet nodig is. eBay kan, levertijd is nu wel lang en verzendkosten doorgaans hoog. Uit UK bestellen (of Frankrijk) is de beste optie, echter wegens de Brexit is het nu chaos om uit de UK te bestellen.

Via https://www.myminoxidil.co.uk schijnen ze nog te verzenden. Anders https://www.biovea.com/nl_nl wisselende reviews te vinden over Biovea.
 
Nee sorry ben zelf niet geïnteresseerd hier in.
 
Dankzij Spambod komt er geen log. Jullie mogen hem bedanken
 
Hoe gaat het bij jou dan, met alleen de roller?
Pas 2 weken bezig dus kan nog niet veel zeggen, na 6-8 weken zou je zichtbaar effect van dermarollen kunnen opmerken, nog even wachten dus
 
Pas 2 weken bezig dus kan nog niet veel zeggen, na 6-8 weken zou je zichtbaar effect van dermarollen kunnen opmerken, nog even wachten dus
Oké ben heel benieuwd wat het alleen gaat brengen met die roller. Ik blijf meelezen. Succes.
 
Eerste keer dermarollen zit erop. Prikt een beetje en een rood gezicht nu :clown:
 
Minoxidil + dermaroller binnen

1613068138587.jpeg
 
Hoe gaat het met de baardgains? Heb je Sanca al ingehaald?
 
Ontwikkeld snel. Zie veel 'donshaartjes' (witte haren). Welke dus nog niet volwassen zijn. De baardgroei is ook al wat dichter geworden ondertussen en wordt een stuk sneller langer.
Je moet er ook mast/tren bij gebruiken. Je moet meer DHT hebben.

DHT is minder haar op je kop(als je er gevoelig voor bent) en meer haar op je lichaam.
 
Ontwikkeld snel. Zie veel 'donshaartjes' (witte haren). Welke dus nog niet volwassen zijn. De baardgroei is ook al wat dichter geworden ondertussen en wordt een stuk sneller langer.
Zou wel opletten of je geen donkere kringen onder je ogen krijgt na verloop van tijd. Ik ben nu sinds begin december begonnen met minoxidil en begin nu iets van donkere kringen te krijgen. Ben maar gestart met een q10 anti rimpel crème in de hoop dat het weg gaat trekken. Ik kijk het nog 2 weken aan en anders stop ik direct met minoxidil. Werkt wel goed voor baardgroei, zeker in combi met mast zoals th0maz schrijft maaf die donkere kringen zijn het mij dan niet waard😅
 
Zou wel opletten of je geen donkere kringen onder je ogen krijgt na verloop van tijd. Ik ben nu sinds begin december begonnen met minoxidil en begin nu iets van donkere kringen te krijgen. Ben maar gestart met een q10 anti rimpel crème in de hoop dat het weg gaat trekken. Ik kijk het nog 2 weken aan en anders stop ik direct met minoxidil. Werkt wel goed voor baardgroei, zeker in combi met mast zoals th0maz schrijft maaf die donkere kringen zijn het mij dan niet waard😅
Dit heb ik zelf ook ervaren. Ook werden sommige rimpels prominent zichtbaar. Dat was ook één van de redenen waarom ik er destijds acuut gestopt mee ben.

Het 'schijnt' dat Monoxidil ook effect heeft op je collageenproductie. Dit is volgens mij nooit bevestigd door de wetenschap, maar er zijn genoeg horrorverhalen over te vinden op het internet. Het enige wat je kunt doen is het niet op te smeren voor het slapen. Hiermee voorkom je dat het ook terecht komt op andere plekken.
 
Ben ook benieuwd naar Vypaw zijn ervaring zonder Minoxidil. Dacht dat die het uit eindelijk zonder ging doen ivm katten. Heb zelf al wel wat baardgroei alleen rechterwang blijft een drama. Maar de horrorverhalen van Minoxidil schrikt me toch een beetje af.
 
Zou wel opletten of je geen donkere kringen onder je ogen krijgt na verloop van tijd. Ik ben nu sinds begin december begonnen met minoxidil en begin nu iets van donkere kringen te krijgen. Ben maar gestart met een q10 anti rimpel crème in de hoop dat het weg gaat trekken. Ik kijk het nog 2 weken aan en anders stop ik direct met minoxidil. Werkt wel goed voor baardgroei, zeker in combi met mast zoals th0maz schrijft maaf die donkere kringen zijn het mij dan niet waard😅
Limbale ring? Zie juist op internet dat t aantrekkelijk is
 
Back
Naar boven