Fitness Seller

Minstens 5x per dag skijte

Bezoekers in dit topic

Ik weet wat beters. We blijven gewoon on schijttopic. :yes:
 
1 x per dag... de megareuzedrol... hij spoelt niet eens weg.. ben ik een beetje trots op!
 
Hebben er meer mensen hier last van? Het is echt niet normaal meer de laatste tijd, het is eigenlijk vrij standaard dat ik voor de middag al 4x geweest ben. Zijn er geen pilletjes ofzo dat je gewoon 1 enorme mega keutel per dag uit schijt?

edit dat moet dag zijn
lol omfg dat zou pijn doen! Mits ie heel lang en dun is :)

Vrouwen die poepen?
Onwerkelijk hey
hier trouwens een vraag aan jullie

veel schijten betekend veel vegen
krijgen jullie geen schrale aars af en toe?
lol ja
Gewoon ultrazacht toiletpapier gebruiken.
na 5x grondig veegwerk doet zelfs dat pijn
Dat wil ik wel eens zien hoe Leafje haar grote vijand eruit probeert te krijgen...met knalrood hoofd, druppeltjes zweet op je voorhoofd, natte lippen van het uitpuffen...en dan dep ik je voorhoofdje met een nat doekje en ondersteun je dan geestelijk en erna lichamelijk....geweldig toch?
:roflol: lol dwaas
 
1 x per dag... de megareuzedrol... hij spoelt niet eens weg.. ben ik een beetje trots op!


Je hebt een site ratemypoo.com meen ik. Daar zou je goed scoren!
 
haha, wat een topic..

Ik moet meestal maar 1 keer per dag en dat is altijd smorgens..
 
omfg ff gechecked of die site echt nog bestond.. ja dus.. heb er nu ook spijt van :barf:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Heb daar zovaak mij poo laten raten...kreeg toch mooie stemmen..dus ik heb lekker geile poo, nananana
 
dude, je gaat toch niet met je gsm boven de pot hangen om pics van je schijt te maken :eek:
 
Vaak pijn aan me reet van het vegen... Vraag me ook af waarom Leaf in eens niet meer post? mhh.. :scratch:
 
Nee doe ik met mijn polaroid...vandaar de hoge stemmen...gaat om de kwaliteit huh
 
Je moet je logo gewoon schijten!
Helaas zijn een hoop toiletten van die plonsbakken tegenwoordig, kan je hem toch een stuk minder op waarde schatten. :sad:
 
Daa rheb ik een speciaal opvangplonswcbakje voor met idd een logo...werkt echt goed
 
Back
Naar boven