XXL Nutrition

Minstens 5x per dag skijte

Bezoekers in dit topic

Nobody can take a shit like the people on DBB can..
 
zoals een stand up comedian eens zij, met wc papier veeg je het niet weg maar smeer je het uit.
 
de vervelendste poep is toch wel zo'n klein klverig keuteltje die op het randje van eruit komen zit.....en je perst je de tyfus, en dan valt er zo'n dingetje van 1cm³ , plok
is dit alles? heb ik hiervoor 3 minuten zittne persen met hoofdpijn als resultaat?
 
Niet reageren is zeggen dat je het lekker vindt he Leafje... :D
 
Ik zit al aan 9 keer maar dat komt door gisteren... NOOIT maar ook NOOIT het kersenvocht uit een bokaal drinken... tenzij je serieus verstopt bent :)
 
En als je er bij gaat lezen of een sony psp meeneemt naar het toilet gaat het dan niet beter?

Nee dan zit ik er helemaal uren. Rukken is ook geen optie want ik kan onmogelijk opgewonden raken als ik in die zure lucht zit.

Zovaak moet ik niet shijten, maar als ik schijt moet ik wel tweemaal doortrekken om het weg te krijgen.:cool:

Zo had ik ze vroeger ook man, te gekke tijd was dat. Als ik dat nu doe heb ik de gehele dag weeen.

4-5 x per dag :eek:

hoeveel eet je dan wel niet?? of zit je vaak aan de diaree?

Ik eet zoveel ik kan, en het is te vast om het diaree te noemen.

dude, je gaat toch niet met je gsm boven de pot hangen om pics van je schijt te maken :eek:

Nee met een spiegelreflexcamera gaat zoiets idd veel beter.

Je moet je logo gewoon schijten!
Helaas zijn een hoop toiletten van die plonsbakken tegenwoordig, kan je hem toch een stuk minder op waarde schatten. :sad:

Idd dan moet je er eerst een rol wc papier inleggen. Anders spatten de spetters urine en poep van je voorganger tegen je billetjes.

Dan haal ik je bij deze uit je droom. Face it je anus is ranzig bruin en niet licht roze.

Daar heb ik je gisteren anders niet over gehoord :rolleyes:

Je hoeft het niet wereldkundig te maken dat je Ivo zijn ster gezien hebt hoor! :(

Dus jij keek gisteren door me slaapkamerraam.

Ja maar ik heb geen remsporen en jij wel :rolleyes:

Welnee ik heb een zelfreinigende anus.

vraag ik me ook af...
lijkt me niet gezond igg

Alles beter dan afvallen.
 
hangt ervanaf of ik bulk of cut.
 
Zojuist nummer 6 doorgespoelt, ik voel me vies en gebruikt. Ik ga me zo maar weer douchen.
 
5 is inderdaad wel veel. Maargoed, tijdens werktijd schijten is toch verdomme heerlijk! Beetje zitten, beetje dagdromen, lekker tijd voor jezelf. Schijten is een geschenk van de hemel en dat moet je koesteren, 3 keer per dag schijten zou ideaal zijn. Als je daar boven zit begint je anush beetje schraal te worden, dus je irritatie begrijp ik dan ook enigszins wel. Voor zover ik weet zijn er geen pillen daarvoor. Volgens mij als je veel vezels eet wordt je schijt wel dikker, dus niet meer die natte flansen
 
Ik weet niet hoe iedereen hier veegt maar ik heb geen schrale anus. Ik haat het gewoon om om de paar uur te moeten schijten. Ik wou dat ik de baas was in plaats van me anus.
 
Back
Naar boven