MuscleMeat

Mirin teeth? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar haal je dat dan?

Ken iemand die het importeert en voor een normale prijs aanbied via een webshop, kun je gwn met internet bankieren betalen. Zal nog wel link posten want kzit nu op mn iPhone
 
Ah ok, bij mij schenen ze een uur lang met een lamp op mn gebit en voila :D

Ik weet er het fijne niet eens van, behalve dat het een bekende praktijk is waar ik het heb laten doen.

WIT

Heb me eigenlijk weinig tot niet ingelezen in de materie toen, ik ging daar gewoon heen en heb me laten informeren en toen maar een afspraak gemaakt:o

Maar heb er geen spijt van gehad, het gaf een mooi resultaat en geen last van mn tanden gehad!
 
Klinkt wel interessant!

En dit kan in principe bij iedere tandarts?

Is veiliger dan welke methode trouwens?

Iedere tandarts zou dit moeten kunnen doen, maar als je gaat bleken moeten alle vervullingen worden vervangen. De vullingen moeten aan de tint van de bleaching moeten worden aangepast. En je sloopt het glazuur van je tanden, maarja ieder zijn eigen ding, witte tanden bestaan niet ;) .

jaren lang gehandhaafd

Je moet na maximaal 2 jaar terug voor een nieuwe behandeling...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil haar tanden wel effe voor haar bleken met mijn ultra witte plaksperma
Met die klem in der bakkes :eek: kunnen meerdere mensen haar tanden bleken met hun ultra witte plaksperma :rolleyes:
 
Om terug te komen op wat ik gisteren zei, hier is de link van de webshop.

http://www.tandenbleken.biedmeer.nl/

Zelf 1x setje gehaald. 14 dagen gebruikt en heb er nog steeds plezier van. Was een jaar geleden trouwens. Ik drink niet veel op weekenden na, rook niet en snoep niet. Dat weegt natuurlijk ook mee in hoe snel je weer een setje moet bestellen.
 
jesus dat filmpje van die meid :roflol:

ik ga ook dat soort filmpjes maken..
 
is dat paarden sperma dat ze op die bish der tanden smeren ??

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 17:06 ----------

wel een fkn skirre auto man heeft ze
 
Die tanden van haar waren toch absoluut niet geel?!
 
Who gives a **** about een tint lichtere tanden, niemand die het opvalt behalve jijzelf.
 
Gaan we weer.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven