Fitness Seller

Mis koopje rijst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ALs je een echte rijst(vr)eter wilt leren kennen moet je eens in Ibo zijn log gaan kijken. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 12:22 ----------

Ik kan droog gewogen maar zo'n 75gr op in één keer.
Wel met een kilo vlees en groenten natuurlijk! :D
 
ALs je een echte rijst(vr)eter wilt leren kennen moet je eens in Ibo zijn log gaan kijken. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 12:22 ----------

Ik kan droog gewogen maar zo'n 75gr op in één keer.
Wel met een kilo vlees en groenten natuurlijk! :D

:D 150 Gr. droog gewogen zilvervlies doe ik wel 45 mins over om weg te werken, 150 gram kipfilet, geen groenten :p
 
Ik ben meer een carnivoor.
De groenten eet ik ook het liefst voorverteerd uit mijn prooi zijn maag eigenlijk. :D
Mannen als Ibo zijn herbivoren, herkauwers! :roflol:
(ik zal even wijzen op dit topic voor hij me een perm ban geeft op zijn log!)
 
Hey,


Bij de C1000 was eigen merk zilvervlies rijst in de aanbieding en ik heb gelijk 2 pakken gekocht! Maar toen ik thuis was zag ik helaas dat het een mis koop was !

Want normaal in rijst zit ongeveer 78 gr koolydraten per 100 gr rijst

Maar hier slechts 28 ! Van alles ongeveer de helft ook maar 3,8 gr eitwitten per 100

zie link http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9490

Hoe kan dit of is dit foutje van de verpakking laat me aub weten!




Oke dus jongens als ik het goed begrijp is die zilvervlies rijst van c1000 gewoon goede rijst met hele voedingwaarde van rijst? en is het puur dat de rijst zwaarde is geworden omdat het bereid is dat die maar 28 gr koolydraten en 3,8 gram is? Dat ik eingelijk gewoon nog steeds rond de 68 gram koolydraren eet en 10 gr eitwitten en 8 gr vezels?
 
Ik kan droog gewogen maar zo'n 75gr op in één keer.
Wel met een kilo vlees en groenten natuurlijk! :D

watje :D

ik 300gr droog gewogen rijst, 1kg kip, wat gehakt en een zooi groente
:D
 
Nooit getest, zal binnenkort is testen
 
Stelletjes pussy's, waar zijn de echte mannen gebleven, de echte rijstvreters:D
 
Ik voel een uitdaging aankomen xD
 
een eetwedstrijd tegen een turk... das niet eerlijk
 
Jammer dat we niet meer serieus praten over het onderwerp van de post:(?
 
is toch al gedaan, op de verpakking staat de voedingswaarde voor gekookte rijst. klaar.
 
is toch al gedaan, op de verpakking staat de voedingswaarde voor gekookte rijst. klaar.


Oke dus als ik gewoon 100 gram rijst van ongeveer 68 gr koolydraten en 10 gr eitwitten en 8 gr vezels word gewoon 200 gr door ingezogde water

en dan is de voeiding waarde van 200 gr per 100 gewoon die 28 gr koolydraten 5 gr eiwitten en 5 vezels?
 
Oke dus als ik gewoon 100 gram rijst van ongeveer 68 gr koolydraten en 10 gr eitwitten en 8 gr vezels word gewoon 200 gr door ingezogde water

en dan is de voeiding waarde van 200 gr per 100 gewoon die 28 gr koolydraten 5 gr eiwitten en 5 vezels?
Not sure if srs...
Of hoe zeggen die jonge gasten dat..? :rolleyes:
Als je het nu nog niet snapt.
En als je niet wilt dat je topic ontspoort kun je beter een ander forum zoeken denk ik. :D
;)
 
als je die rijst kookt en er 100gr van afweegt bevat het de voedingswaarde die op die verpakking staat
 
Oke dus jongens als ik het goed begrijp is die zilvervlies rijst van c1000 gewoon goede rijst met hele voedingwaarde van rijst? en is het puur dat de rijst zwaarde is geworden omdat het bereid is dat die maar 28 gr koolydraten en 3,8 gram is? Dat ik eingelijk gewoon nog steeds rond de 68 gram koolydraren eet en 10 gr eitwitten en 8 gr vezels?

Ja.
 
Not sure if srs...
Of hoe zeggen die jonge gasten dat..? :rolleyes:
Als je het nu nog niet snapt.
En als je niet wilt dat je topic ontspoort kun je beter een ander forum zoeken denk ik. :D
;)

idd.. het gaat wel heel ver dit :D
 
OMG inderdaad...
"Jip en Janneke taal" noemen sommigen dat. ;)
 
OMG inderdaad...
"Jip en Janneke taal" noemen sommigen dat. ;)

Door mensen zoals jij maak ik juist zorgen om dingen zoals voeding! Beter maak jij je ook zorgen om wat jij eet vriend!
 
Door mensen zoals jij maak ik juist zorgen om dingen zoals voeding! Beter maak jij je ook zorgen om wat jij eet vriend!
Dat je behoorlijk dom bent was wel al duidelijk.
 
Back
Naar boven