Fitness Seller

Misdaad Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is dat toch dat de Italian mob en Jewish mob zo goed met elkaar overweg konden? :thinking: Paesanos houden niet van moulinyans en paddies volgens mij.
 
Wat is dat toch dat de Italian mob en Jewish mob zo goed met elkaar overweg konden? :thinking: Paesanos houden niet van moulinyans en paddies volgens mij.

Luciano is daarmee begonnen. Hij had lak aan de regels van de oude garde, zolang het maar geld opbracht. (Lansky, Siegel, Buchalter, Schultz & Murder, Inc.)

Ieren kunnen trouwens wel zogeheten associates worden. De Gambino's slaagden er uiteindelijk ook in om The Westies onder hun controle te krijgen.

Dominick Montiglio zei in één van de docu's die ik heb gepost dat hij ooit wapens verkocht aan charcoal briquette Nicky Barnes.
 
Peter Gotti: The Dumbest Don :clown:

Gf76zOa.jpg
 
Een citaat van detective Joseph Coffey over John Gotti:
The guy had the vocabulary of a sailor. No imagination at all. Every other word was F, or MF, or CS. I mean it was incredible. He's a moron.
4AOTu0f.jpg


Overduidelijk niet de meest intelligente familie.
 

...shot the shotgun, took his head off, he never saw the green light!

Jammer dat zijn interviews compleet onbetrouwbaar zijn. Hij bekende nog net de moord op Abraham Lincoln niet. :rolleyes:


Beste quote over Gotti: The guy had the vocabulary of a sailor. No imagination at all. Every other word was F, or MF, or CS. I mean it was incredible. He's a moron.


:roflol:

Een citaat van detective Joseph Coffey over John Gotti:

4AOTu0f.jpg


Overduidelijk niet de snuggerste familie.:emo:

Gravano of Coffey? Of toch Kuklinski of of of?
 
Laatst bewerkt:
YT is compleet verneukt op DBB. :(
 
U6rKBK9.jpg


Dominick, come to hell with us!
 
Murder Inc as in Irv Gotti and Ja rule? :D

Yeah! Holla Holla Mo' Murda

:emo:
 
Lachen was hem later wel vergaan
1200px-Louis_Buchalter.jpg
 
Samen met nog een paar anderen. Het moeten nogal cowboys geweest zijn.

Ze hadden zo'n strafbataljon moeten vormen. Lekker Japanners neermaaien in Iwo Jima. :emo:
 
Had Lucky Luciano het slimmer gedaan in WW2
 
Back
Naar boven