MuscleMeat

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

Voor deze keer mag het. Peter heeft wel heel veel voor deze zaak gedaan.
 
Ik lees nu op NOS dat ze verwachten dat hij nog leeft en ergens ondergedoken zit.
 
Dag erna was hij nog in de buurt van plaats delict. Zelfs bekeuring er voor gekregen. Vreemd dat ze dat niet meer onderzochten.
 
Ik zou niet graag als peuterke in die peuterspeelzaal hebben gespeeld met hem daar aan het werk. Weet jij veel wat hij daar stiekem uitgespookt heeft :thinking:
 
De etniciteit van sommigen. ('Europees', 'Afrikaans', 'Aziatisch')

:roflol:
 
Is dit echt? Las verder dat Jos ook gezien was in het bos na de moord maar dat er geen link kon worden gelegd.
Brech woonde in augustus 1998, ten tijde van de dood van Nicky, in het Limburgse Simpelveld. Toen was hij 35 jaar oud. Hij was actief bij de scouting en werkte enige jaren op een peuterspeelzaal. Ook kwam hij eerder in beeld voor een zedenfeit. Dat feit werd geseponeerd.

Een paar dagen nadat het levenloze lichaam van Nicky was gevonden, liep Brech langs de plaats delict. Hij werd opgemerkt door de politie. Die maakten een proces-verbaal van het gesprek met de man. Zo kwam zijn naam terecht in het politiedossier. Daarna werd hij nog twee keer verhoord, maar niet als verdachte aangemerkt.

https://nos.nl/artikel/2247122-jos-brech-is-een-eenling-die-niet-om-kan-gaan-met-kinderen.html
 
Is het niet eigenaardig dat de doodsoorzaak niet vastgesteld is?
 
Enige wat hij had was rooie gloed over zijn gezicht. Verder geen sporen van geweld. Wel wat lichaamssappen, dacht ik, op zijn pyamabroekje. :thinking:
 
Vergiftiging?

Even als voorbeeld:
Unless cyanide is discovered at the time of death on the mouth or nose, elevated cyanide concentrations can only be found for up to two days under current toxicological testing.
(uit 2012)
 
Laatst bewerkt:
Hoe is Nicky in 1998 om het leven gekomen?
Dat is nog steeds een raadsel. Er zijn destijds heel weinig sporen gevonden op en bij zijn lichaam. Zo weinig dat de doodsoorzaak niet voor 100 procent vaststaat. Eén van de mogelijkheden waar rekening mee wordt gehouden, is dat Nicky is meegenomen en in de kofferbak van een auto is gestikt. Het was die dagen tropisch warm.

https://www.1limburg.nl/mysterieuze-dood-nicky-verstappen-vragen-en-antwoorden

Das wel een goeie verklaart ook de rode gloed denk ik
 
Back
Naar boven